KEYPAD YARIŞMA FORMATI 1. Bu formatta her katılımcıda bir adet keypad bulunur. Katılımcılar bireysel olarak yarışırlar. Ekrana önce soru gelir, daha sonrasında.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
T.C.İNKILAP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK
Advertisements

TANITIM SUNUMU.
ULUSLARARASI GENÇLİK ÖDÜLÜNÜN 10 TEMEL PRENSİBİ. Uluslararası Gençlik Ödülünün dayandığı 10 temel prensip vardır.
M.Fatih Amasyalı, Yıldız Teknik Üniversitesi, 2003
24 MAYIS C GRUBU İSG SINAVINA HAZIRLIK PROĞRAMI TANITIMI
Prof.Dr.Erdal BEŞER ADÜ Tıp Fakültesi ADÜ SEM Müdürü
KEYPAD YARIŞMA FORMATI 2.
1 günde mesai 8 x 60 = 480 dk 1 işi 1 günde bitiriyorsak o işin puanı 480 puan REFERANS NOKTASI.
Böylelikle toplam üye sayımız ’ya ulaştı. İlk bilgi evini açtığımızdan bu yana toplamda ödünç kitap verdik.
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Güz Yrd. Doç.Dr. Zeynep Ocak
5R 1K 5 Resim 1 Kompozisyon.
Sınıf; paylaşma, uzlaşma, yarışma, rekabet gibi olumlu ve olumsuz ilişki yapılarının görülebileceği bir yaşam alanıdır. Rekabetçi, bireyselci ve işbirlikçi.
BİR KELİME BİR İŞLEM YARIŞMASINA HOŞ GELDİNİZ
ÇOKLU YARIŞMALAR.
Turkcell “Goller Cepte” Proje Önerileri. * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google / Analytics Aralık raporundan alınmıştır PV :
TEOG Online Sınavı 08 TEMMUZ 2014 SALı GÜNÜ SıNAV SAATI = 10:00 SıNAV SÜRESI = 140 DAKIKA.
NASIL GÖRÜNÜYORUM? Kazanım: Başkalarının kendisi ile ilgili görüşlerinin bireyin kendini algılama biçimini nasıl etkilediğini fark eder. 10 sınıf 23 nolu.
İSTİKLAL MARŞI VE MEHMET AKİF ERSOY’UN HAYATI KONULU BİLGİ YARIŞMASI
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
Örnek Olay Öğretim Yöntemi
G ÖREV 13. G ÖREV 13 A 1 no’lu veya 2 no’lu arayüzü seçen öğrencilerin öğrenci numaralarını ve seçilen arayüz numaralarını bugün öğrendiğimiz komutlardan.
ÜNİTE 8 SUNUM PROGRAMLARI
DE Ğ ERLER İ M İ Z Kazanım: De ğ erlerini fark eder. 9. Sınıf 21 nolu kazanım etkinli ğ i.
DOĞRU YANIT C SEÇENEĞİDİR DOĞRU YANIT D SEÇENEĞİDİR.
YÜZMEDE YARIŞMA YÖNETMELİĞİ.
Stock Car Challenge İstanbul İstanbul.
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Türkiye Yetişkin Öğrenme Projesi Türkiye Yetişkin Öğrenme Profili Araştırması Sonuçları-2013 Yrd. Doç. Dr. Mustafa AKSOY.
MERHABA ARKADAŞLAR .
Comenius Okul Ortaklıkları Projesi
KELİME OYUNU YARIŞMASI 1
DEĞERLERİM VE MESLEĞİM
Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül 2009 – Haziran 2010 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Kurumsal İletişim Grup Başkanlığı Temmuz 2010.
Javascript Examples.
TBB Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül Haziran 2008 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Temmuz, 2008.
MESLEK NEDİR ? Meslek ,bir kimsenin hayatını kazanmak için yaptığı,kuralları toplum tarafından belirlenmiş ve belli bir eğitimle kazanılan bilgi ve becerilere.
Test : 2 Konu: Rasyonel Sayılar
KELİME OYUNU YARIŞMASI 1 GENEL BİLGİ Her yarışmacı 12 soruya yanıt verecektir Yarışmacı, sorunun yanıtını bilemediği takdirde dilediği kadar.
HAYDİ GELİN ÇOCUK OLALIM
KELİME OYUNU YARIŞMASI 1 GENEL BİLGİ 1. Her yarışmacı 12 soruya yanıt verecektir. 2. Yarışmacı, sorunun yanıtını bilemediği takdirde dilediği kadar harf.
 DynEd Kurulum CD’sini bilgisayarınıza takınız.  “Bilgisayar(ım)/(My) Computer” üzerine tıklayınız.  “Çıkarılabilir Depolama Birimli Aygıtlar” altında.
ULUSLARARASI İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ. MÜDÜRLÜĞÜMÜZ FAALİYETLERİ Danışmanlık Niteliğindeki Hizmetler Operasyonel Hizmetler Maddi Destekler.
Proje Önerileri. PV : imp / ay UV : kişi / ay * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics Ekim raporundan alınmıştır.
AVEA Futbol Tutkusu Proje Önerileri. PV : imp / ay UV : kişi / ay * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics.
15.1 GİRİŞ Bu kitabın diğer üniteleri çevreci bir seçeneği tercih etmeyi açıklayan bireysel ve bağlamsal etkenler üzerinde durmaktadır. Bu ünite.
Programlı Öğretim Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Yazılıma www. camlicaiho. com adresinden giriş yapılacak
TOPAÇ OYUNU. OYUN ALANI 2M ÇAPINDA YAN YANA İKİ DAİRE.
BAHAR ŞENLİKLERİ. 4x400 BAYRAK YARIŞLARI SINIFLAR ARASI FUTBOL TURNUVASI SINIFLAR ARASI PENALTI ATIŞLARI MASA TENİSİ TURNUVASI HEMSBALL TURNUVASI SATRANÇ.
NISA SÜRESI ayelerini dinle.
KIRKLARELİ DEVLET HASTANESİ UZAKTAN EĞİTİM MERKEZİ Nisan 2017
Türkiye Bankalar Birliği Eğitim Merkezi İktisadi İşletmesi Seminerleri
Yükseköğretime Geçiş Sınavı
Programlı Öğretim.
8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile yerleştirileceklerdir.
HAREKET EĞİTİMİ Temel hareket becerileri ve
Kahoot! Web 2.0 Tools Circle. THE WEB 2.0 TOOLS CIRCLE TRAINING OF GROUPS IN ONLINE GAMES AND MOBILE APPS KAHOOT.
EĞİTSEL OYUNLAR Trivia Crack
ÖDÜLLÜ KİTAP OKUMA YARIŞMASI
İSTANBULKARİYER PROGRAMI
ARS KEYPAD TANITIM SUNUMU
SAYI PROBLEMLERİ.
İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yaklaşımı
Erasmus Koordinatörleri Bilgilendirme Toplantısı
EĞİTİMDE KULLANILAN ÖLÇME ARAÇLARI
Değişkenler Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme ile İlgili Genel Kavramlar
Görev 13.
Oyuncular hazinelerinde en fazla taşı biriktirmeye çalışırlar.
ÖĞRETEN YARIŞMAYA HOŞ GELDİNİZ
Sunum transkripti:

KEYPAD YARIŞMA FORMATI 1

Bu formatta her katılımcıda bir adet keypad bulunur. Katılımcılar bireysel olarak yarışırlar. Ekrana önce soru gelir, daha sonrasında seçenekler gelir ve 10 saniyelik oylama süresi başlar. Bu süre içinde tüm katılımcılar doğru olduğunu düşündükleri cevaplarını keypad üzerinden tuşlayarak soruyu yanıtlarlar. Yarışma, genellikle adet sorudan oluşur. Yarışmacılar verdikleri her bir doğru cevap için puan kazanırlar ve kazanılan toplam puanlar yarışma sonunda en çok puan toplayan yarışmacıdan en az puan toplayan yarışmacıya doğru sıralı olarak gösterilebilir. Genellikle tercih edilen yöntem ilk 5 ya da ilk 10 kişiyi açıklayarak, bu kişileri ödüllendirmektir. Yarışmayı daha heyecanlı hale getirmek ve yarışma sonunda eşitlik olmasının önüne geçebilmek adına doğru cevabı daha kısa sürede bilen yarışmacıların daha yüksek puan alması sağlanabilir. KEYPAD YARIŞMA FORMATI 1

KATILIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER