Eczane Web Eğitim-Yazılım Projesi Marka Danışmanlık İstanbul 2011 Bu sunumda kullanılan projelerin tamamı Marka Danışmanlık tarafından özgün olarak üretilmiştir.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Advertisements

Dört Bölüm 1.Tanıtım ve Mevcut Durum 2.Hedefler 4.Demo 3.Yeni Sürüm Planlaması.
WEB SİTESİ ÜYELİK GİRİŞİNİZ İÇİN ANA HABER EKRANI ÜZERİNDE YER ALAN E- POSTA ADRESİNİZ VE ŞİFRENİZİ MAİL ADRESİNİZE GÖNDERİLEN ÜYELİK BİLGİLERİ İLE YAPINIZ.
2012
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
HAZIRLAYAN: SEZGİN ZUKU
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
BİLİM LABORATUVARLARI’ndan Yeni bir hizmet ONLINE ÖDEME SİSTEMİ www
MultiCELL SMS Client 3.2.
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım
WORDPRESS İLE BLOG HAZIRLAMA REHBERİ
İçerik Yönetimi Eğitimi Güz Dönemi Gökçen Fidan ODTÜ SAT-595.
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
kaynakca.info TÜRKİYE KAYNAKÇASI
Kodlama bilgisi gerekmez!
UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ
Sosyal Medya.
Hale Uysal Şemsa Olşen Güzeldere. ÖNCEKİ ÇALIŞMALAR.
Bölüm 6: Müşteriler Çekmek ve Süreklilik Oluşturmak Topluluk ortak bir ilgi ya da amacı paylaşan bir gurup insanın etkileşimini gerektirir. Bir topluluk.
Okyanus Zincir Mağazacılık Yönetim Sistemini tercih etmek için
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
Organize Sanayi Bölgeleri Bilgi Sitesi Kullanıcı Rehberi
ONLINE ELEKTRİK SAYAÇ OKUMA UYGULAMASI
Eczane Sadakat Kart Sistemi
 Thinkquest; öğretmenlerin kendi eğitim müfredatına, planına,thinkquest eğitim projesini ekleyip,gelişen ve değişen 21 yüzyıla ayak uydurmasında yetenek.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Türk Beyin Takımı Temsilcilik Sistemi
K3 Toplantımıza Hepiniz
KREA Direct the future is direct. Profile uygun makaleler web sitesinden alındı Sitede en son tıkladığı ürüne ait kampanya bilgisi Profile uygun ürün.
GÖREV G ÖREVLER - 1 Okulumuzun web sitesinde duyuru başlıkları yer alan, tıklandığında ilgili duyuruya ulaşılan verileri içinde tutacak bir tablo.
E-Posta Nedir?.
WORDPRESS İLE BLOG HAZIRLAMA REHBERİ
1 VERİLEN BİR EĞİTİMİN SİSTEME KAYDEDİLMESİ SİSTEME YENİ EĞİTİM KAYDI EKLENMESİ.
ANKOS 3. ULUSLARARASI TOPLANTISI 6-7 HAZIRAN 2003 ANKARA.
Başkent Üniversitesi Öğrenme ve İçerik Yönetim Sistemi
Nurşen Varır Workcube - İnsan Kaynakları Yönetimi.
İstanbul Üniversitesi Mezun Takip Sistemi EYOKA
PERSONEL ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
1 KİŞİSEL BİLGİLERİN SİSTEME EKLENMESİ VE ŞİFRE ALINMASI EĞİTMENLERİN VE TAG KATILIMCILARININ KİŞİSEL BİLGİLERİNİ SİSTEME EKLEMELERİ VE KULLANICI ADI İLE.
Oturum aç butonuna tıklayın.
Özel Alışveriş Sitesi.
TEFBİS OKULÖNCESİ MODÜLÜ KULLANICI EĞİTİMİ
Adım 1 adresine gidin.
Twinspace
Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı ÖZGE AKMAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
Neden Kendi Siparişimi Kendim Girmeliyim?
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜŞAVİRLİĞİ ETKİNLİK VE ÇALIŞMALARI ( )
ULUSAL MESLEKİ BİLGİ SİSTEMİ
Yeni Başlayan öğrencilerimiz için UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ TANITIMI
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE YENİLİKÇİLİK ÖDÜLLERİ. RAPOR YAZIM ESASLARI Raporun Biçimsel Düzeni  Times New Roman, 11 punto, 1,15 satır aralığı kullanılacaktır.
Personel Yönetim Sistemi PERMANSYS SecLaB Bilişim.
eTwinning Twinspace Proje Çalışma Alanı
Globalpiyasa.com’da Firma Web Sitesi Nasıl Oluşturulur?
UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMİ
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Ocak, 2013 Akdeniz Üniversitesi
e-Trakya Uzaktan Eğitim Sistemi
Dspace Kurumsal Arşİv KullanIm kILAVUZU
Sigorta Acente Mobil Uygulaması
Bilişim Teknolojileri Meslek Seçimi ve Ücretler (2019)
Sunum transkripti:

Eczane Web Eğitim-Yazılım Projesi Marka Danışmanlık İstanbul 2011 Bu sunumda kullanılan projelerin tamamı Marka Danışmanlık tarafından özgün olarak üretilmiştir. Her hakkı saklıdır. Sloganlar, grafikler, konseptler, fikirler ve görsellerin tamamı ya da bir kısmı dahi kopyalanamaz, çoğaltılamaz, paylaşılamaz.

 Bu proje, içinde üye eczacı ve teknisyenleri barındıran bir yazılımdır.  Hem yüz yüze hem de elektronik ortamda bir web eğitim sadakat sistemidir.  Eczacı ve teknisyenler sistem içinde sadece kendileri için tasarlanan özel ara yüzlere ulaşabilirler, birbirlerini göremezler.

 Sitem üye kabul ederek CRM sistemi oluşturur  Üyelerin her gün sisteme girmesini sağlayacak havuçlar içerir  Ürün bilgileri, ürün eğitimleri, aktuel haberler ve sosyal sayfalar içerir  Web üzerinden üyelere her türlü video eğitim verir  Soru ve mini anketlerle üyeleri ölçümler, sürekli eğitir  Kampanyaları duyurur

 Üyeleri anlamlı olarak ürün alış ve satışına yönlendirir  Üyelerin ürün alış, satışı ile sistem üzerindeki operasyonlarına puan verir  Kazanılan puanlarla sistemde kayıtlı hediyelerden seçim yapılır  Üyelere mailing ve sms mesajları iletilebilir  Sistem içinde yüzlerce data barındırdığından üyeler ve tüm kullananlar için çok çeşitli raporlama üretir.

Proje iki temel yapıdan oluşmaktadır.  Web sitesi  Software

Web sayfası ana yüzü tüm kullanıcıların izlemesine açıktır.  Proje hakkında bilgi  Ürün bilgileri  Eğitimler  Yazarlar  İletişim  Aktuel haberler  Fotoğraflar ……

 Web sitesinin arka planında PHP ile hazırlanmış bir program çalışmaktadır.  Software eczacı ve teknisyenler tarafından görülmeyip sadece admin(ler) tarafından izlemek üzere kurgulanmıştır.  Eczacı ve teknisyenler, kendilerine verilen kullanıcı adı ve şifre ile sisteme girip üye olabilirler.  Üyeler, yaptıkları alışverişler, katıldıkları eğitimler ile çeşitli yerlerden puan toplayarak, hediye siparişi verebilirler.

 Ana admin paneli  Temsilci admin paneli  Eczacı ve teknisyen sayfası  Web admin paneli  Teknik destek ve yönetim (mail-telefon)

 Eczane tanımla  Personel tanımla  Eğitimleri kaydet  Sipariş gir

 Kullanıcı adı ve şifre ile giriş  Puan toplama – Eğitim – Sipariş – Ziyaret – Günün sorusu  Yorum ekleme

 Tüm eczane listesi  Eğitim oluştur  Satış raporları  Günün soruları  Anket oluştur  Giriş sayaçları  Verilen hediyelerin takibi

 İçerik ve fotoğraf eklenmesi  Video eklenmesi  Hediyelerin tanımlanması  Puanların tanımlanması  Yorumların onaylanması

 Hediyeler tanıtım yönetmeliğine uygun olarak kullanılır.  Hediyeler sistem içinden kazanılan puanlar karşılığında online olarak sipariş verilebilir.  Hediyeler proje kurumsal imajı ile kayıtlı adreslere iletilir.

 Sistem üyelere yüz yüze veya web’den katıldıkları her eğitim için otomatik puan vermektedir.  Üyeler her siteye girdiklerinde ayrıca puan kazanırlar  Günün sorusuna verilen her doğru cevap puan kazandırmaktadır.  İstenirse puan kazanılan alanların sayısı daha da artırılabilir.

 Web üzerindeki tüm hareketler bir database oluşturmakta ve her türlü satış analizi yapılmaktadır.  Oluşturulan anketler ile saha araştırması veya ürüne dönük kampanya analizleri yapmak, memnuniyet ölçümlemek mümkündür…

 SMS entegrasyonu ile üyelere mesaj gönderilebilir.  Siteye girişler bir sayaç ile ölçümlenip takip edilebilmektedir. En çok giriş yapan veya girmeyen kişiler görülebilir.  Sisteme girmeyen üyelere uyarılar ve mesajlar gönderilebilir.

Eczacı ve teknisyenler dört başlıkta puan toplamaktadır. Bu ana başlıklar istenildiği kadar çoğaltılabilir.  Eğitim  Ürün Siparişi  Web ziyaret  Günün sorusu ...?

İster yüz yüze, ister web üzerinden olsun her eğitime puan verilir. Web eğitimlerde chapterlar vasıtasıyla birkaç soru sorularak öğrenme kesinleştirilir.

 Ürün 1100 adet 15 puan  Ürün 2100 adet 21 puan  Ürün 3100 adet 8 puan  Ürün 4100 adet 32 puan

 Siteye her giriş 0.05 Puan  Günlük maksimum 1 puan

 24 saat aktif kalan her soru 1 puan  Her gün değişen sorular  Ayda maksimum 30 puan

 Bölgesel olarak eczane listesi programa kayıt edilir.  Kullanıcıların adreslerine özel kullanıcı adı ve şifreleri gönderilmektedir.  Kullanıcılar bu şifrelerle sisteme giriş yaparak projeye davet ettikleri üyeleri tanımlarlar.

 Bu sistem, önerileri ve küçük ödülleri ile yüksek sadakat ve yüksek satış rakamları yaratır.  Sistemin ana mantığı “üyelerin belirli marka ile birlikte kazanması” üzerine kurgulanmıştır.

 İstenirse tüm sistem bir üniversite konseptinde sunulabilir.  Şirket içinde eczane ile çalışan tüm bölümler buna dahil olarak kendi ara yüzlerini yaratırlar  Yıl içinde hedeflenen eğitimlere katılıp başarılı olan üyelere “... Üniversitesi” diploması verilerek sadakat kesinleştirilir.