PAPERWORK DOKÜMAN YÖNETİM SİSTEMİ PROJESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SİSTEM YÖNETİMİ KOORDİNATÖRÜ
Advertisements

Geçmişten Geleceğe: Elit Yazılım
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
e-Fatura ve e-Defter Uygulaması
Akıllı Şebekelerde İletişim Teknolojileri

Adım Adım Kurumsallaşma
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
Bilişim Teknolojileri ve Yönetim Dersi (IYO 713) Sunumu
ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ TOPLANTISI
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Kurumsal Kaynak Planlama ( Enterprise Resource Plannning)
Haluk Safi Genel Müdür KAMU HASTANELER BİRLİĞİ ve SAĞLIK BİLGİ SİSTEMLERİ ÜZERİNDE YAZILIM MİMARİSİN ETKİLERİ Haluk Safi Genel.
Amaçlar  Verinin üretildiği yerden ve üretildiği anda elektronik ortamdan alınması  İnsan emeği ve hataların en aza indirilmesi  Birbirine bağlı süreçlerde.
Enerji Performans Uygulamaları,
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
HİZMETLERİMİZ İthalat, İhracat, Transit Gümrük İşlemleri,
Restaurant Yönetim Sistemi
HR-WEB TANITIM SUNUMU’2013
HR-WEB TANITIM SUNUMU’2014
HR-WEB Web Tabanlı İnsan Kaynakları Uygulamaları
İçerik e-Fatura Hakkında e-Arşiv Nedir? e-Arşiv’in Sunduğu Avantajlar
Ajanda Digital Planet e-Fatura DTP EFKS Çözümleri.
Bütünleşik Dökümhane Çözümü
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
Erp. Otomatik Uyarı Sistemi Stok Yönetimi Satın AlmaTekstil Üretim Finans & Muhasebe SatışBakım PlanlamaÜretim KaliteMühendislik IKBilgi.
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEKOKULU DERS:E-TİCARET KONU:ELEKTRONİK TİCARETİN GELİŞİMİ VE GELENEKSEL TİCARET İLE KARŞILAŞTIRILMASI HAZIRLAYAN:DİLEK.
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
TESİS YÖNETİMİ DİREKTÖRLÜĞÜ
Soru: Ülkemizin sanayi ihracatında, ilk üç sırayı hangi Sektörler alır? Yanıt: Otomotiv( milyon $-%17,3) Hazır giyim( milyon $-%14,6) Kimya(
Müşteri-Sektör-Rekabet
7.1 GENEL Kuruluş, güvenli ürünler gerçekleştirmek için ihtiyaç duyulan süreçleri planlamalı ve geliştirmelidir.
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
SİVAS TİCARET VE SANAYİ ODASI. SİVAS 1901 yılında kurulmuştur. Yaklaşık 4000 aktif üyesi bulunmaktadır. 24 meslek grubundan 62 meclis üyesi ve 20 personeli.
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
PROJE BAŞVURUSU PROJE’NİN HAVUZA ALINMASI KOMİSYON TOPLANTISI
TIBBİ MALZEME YÖNETİMİ
ZEYTİNBURNU BELEDİYESİ AKILLI ŞEHİR UYGULAMALARI
Kurumsal Performansın Değerlendirilmesi
E-Devlet SANAL DEVLET E-devletin bilgi sağlama, sorgulama ve çevrim içi işlemleri içerdiği vurgulanır.
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
Mobil Teknolojiler ve Akıllı Şebekeler
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş)
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
BOSCH ‘’ Yaşam İçin Teknoloji ‘’. Dünyanın üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi ve Avrupa’da beyaz eşya pazarı lideri olan BSH Grubu, 700 milyon Euro yatırımla.
ERP KONSEPT EĞİTİMİ.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
İhtiyaçların Toplu Alım Yöntemleri ile Karşılanması
Kurumsal Kaynak Planlama ( Enterprise Resource Plannning)
7. büyük tekstil ve hammaddeleri 6. büyük hazır giyim ve konfeksiyon
Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme
İşletmelerde Bilişim Sistemleri
Ticari Kararlarda Piyasa Emisyonu ve Kredi-Risk Yönetiminin Önemi
Bilişim Ortağınız.
YATIRIMCILARI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 10/04/09. AKSA STRATEJİK PLANININ ŞİRKET KARLILIĞINA ETKİSİ 1.
Bilgi Teknolojileri Denetimi Bilgi Teknolojileri (BT) denetimi ve denetim sürecinin oluşturulması; Bilgi Teknolojileri ile ilgili unsurların güvenlik altında.
Turkcell Kurumsal Satış Direktörü
BRANDING - MARKETING - TRADING
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed Dündar
Kurumsal Varlık Yönetimi Sistemi
SAP SE, merkezi Walldorf, Almanya'da bulunan, Avrupa'nın en büyük yazılım şirketidir.
Yan Sanayi Kayıp Yönetimi
BÜTÜNLEŞİK KAMU MALİ YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMİ
SATINALMA YÖNETİMİ ve TEKNİKLERİ Eğitimi
e-Fatura Uygulaması ile Pratik Hayatta Gelen Değişiklikler
VBT Bilgi Teknolojileri
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

PAPERWORK DOKÜMAN YÖNETİM SİSTEMİ PROJESİ Sinem BESLER BT Direktör Yardımcısı

Projeyi Gerçekleştirme Nedenlerimiz Gündem Altınyıldız Hakkında Projeyi Gerçekleştirme Nedenlerimiz Ürün Seçim Kriterlerimiz & Neden Paperwork? Hangi Birimlerde Kullanıyoruz? Altınyıldız’da PaperWork Kullanımı Paperwork’ün Öne Çıkan ve Çok Kullanılan Özellikleri PaperWork Öncesi-Sonrası PaperWork ile Yeni Fazlar

AltINYILDIZ HAKKINDA Kuruluş Yılı : 1952 İlk İhracat Yılı : 1956 Halka Açılış Yılı : 1991 Markalar : Network, Fabrika, Que, Altınyıldız Classics, Arzu Kaprol, Beymen Business, T-Box, Divarese 2010 yılının son çeyreğinde Çerkezköy’deki yeni üretim tesislerine taşınan Altınyıldız 82.316 m kapalı alanda, Tekstil ve Hazır Giyim alanlarında faaliyet göstermektedir.

RAKAMLARLA AltINYILDIZ 2010 yılı üretim rakamları Tekstilde %31 lik artış ile 9,5 milyon metre, Hazır Giyimde ise %43 lük artış ile 1,5 milyon adet olarak gerçekleşmiştir. 2011 yılı üretim rakamları Tekstilde %44 lük artış ile 13,7 milyon metre, Hazır Giyimde ise % 27 lik artış ile 1,9 milyon adet olarak gerçekleşmiştir. 2010 yılı brüt karlılığı %37 artarak 143,2 milyon TL, 2011 yılı brüt karlılığı ise %59 artarak 228,1 milyon TL olmuştur. 2010 yılı Grup’un çalışan personel sayısı 2676 kişi, 2011 yılı 3171 kişidir.

REKLAMLARLA AltINYILDIZ

PROJEYİ GERÇEKLEŞTİRME NEDENLERİ 2000’den fazla aktif tedarikçi ile çalışılıyor olması, Gelen faturalar ve irsaliyelerin lokasyonlar arasında ve ofisler arasında taşınırken yaşanan zaman kayıpları, Fatura onay-kontrol süreçlerinin istenilen süratte takip edilememesi, Muhasebe işlemlerinin evrak dolaşımının ve onayının gecikmesi nedeniyle istenilen zamanda tamamlanamaması,

PROJEYİ GERÇEKLEŞTİRME NEDENLERİ Sürekli elden ele dolaşan belgelerin zaman içinde yıpranması, Fiziksel arşivlerin sel, yangın gibi tehditlere açık olması, Belgelerin digital ortama aktarılması ve onay süreçlerin daha etkin yönetilmesi ihtiyacı, Arşive giderek sürekli doküman arama sırasında yaşanan zaman kayıpları, Kağıt kullanımının azaltılması.

ÜRÜN SEÇİM KRİTERLERİMİZ & NEDEN Paperwork? GGSoft’un sadece Doküman Arşiv ve Yönetimi konusunda uzmanlaşmış bir yazılım firması olması, PaperWork’ün yerli bir ürün olması, GGSoft’un referansları ve başarılı projeleri, Ulaşılabilir maliyetleri, GGSoft’un tecrübeli ekibi ve desteği.

HANGİ BİRİMLERDE KULLANILIYOR? Bilgi Teknolojileri İnsan Kaynakları Muhasebe ve Finans PaperWork Tekstil Üretim Konfeksiyon Üretim Marka Yönetimi Satınalma Satış & Pazarlama

ALTINYILDIZDA PAPERWORK KULLANIMI DocFlow Modülü’nün Kolaylıkları İş akışına ait dokümanların da akışla birlikte gezdirilebilmesi, Yeni doküman tipi ve akışların kodlama yapmadan kolaylıkla tasarlanabilmesi, Çeşitli web servislerinden gelen bilgi kullanılarak doküman akışının yönlendirilebilmesi, Doküman akışlarına ait detaylı raporlama yapılabilmesi, Akışların o an kimde beklediği, neden beklediği gibi durumlar grafiksel olarak izlenebilmesi.

ALTINYILDIZ’DA PAPERWORK

ALTINYILDIZ’DA PAPERWORK KULLANIMI Projenin ilk fazında gelen faturalar süreci devreye alınmıştır. Proje verimli ekip çalışması ile yaklaşık 4 ay sürmüştür. İş süreçlerine ait 22 doküman akışı çalışmakta ve her geçen gün yeni süreçler tarafımızca tasarlanarak kullanılmaktadır. PaperWork kullanıcıları tarafından 22 döküman akışında yaklaşık 35.000 akış PaperWork DocFlow üzerinde yürütülmektedir.

Örnek Doküman AKIŞI

PAPERWORK GENEL ÖZELLİKLERİ

PAPERWORK ÖNCESİ-sONRASI Belgelere ulaşım süresi son derece kısaldı ve güvenliği arttı. Kağıt tasarrufu sağlandı. «Kağıtsız ofis» kavramına adım atıldı. Belge kayıpları önlendi. Onay mekanizmaları ile dolaylı olarak müşteri memnuniyeti artırıldı. Kişi bağımsız çalışma avantajı sağlandı. Lokasyonlar arasındaki (Çerkezköy-Yenibosna) harcanan süre ortadan kalktı.

PAPERWORK İLE YENİ FAZLAR Sözleşme takibi yapılacak. Sipariş Talep Formları devreye alınacak. Personel izin takibi alt yapısı hazırlanıyor. SAP ile entegrasyon planlanıyor.

TEŞEKKÜRLER TEŞEKKÜRLER sinem.besler@altinyildiz.com.tr