SAĞLIKLI YAŞAM İÇİN SAĞLIKLI UYKU PROJESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
A2 LİLA SINIF ÖĞRETMENLER Gülay TURHAN-Nilgün ÖNCÜ BARAK
Advertisements

A1PEMBE SINIF SAĞLIKLI BESLENME VE YAŞAM PROJE SUNUMU
SOSYAL BİLİMLER BÖLÜMÜ B KRİTERİ İÇİN İYİ BİR UYGULAMA ÖRNEĞİ
A1 YEŞİL SINIF ‘Vücudumuz ve Mikroplar’ Projesi
VIP ETÜT MERKEZİ ZOR BİZİMLE KOLAYDIR.
11. SINIFLAR YAZ ÇALIŞMA PROGRAMI
GÖZÜN KISIMLARINI YERLEŞTİRME OYUNU
A1 TURUNCU SINIF PROJE SUNUMU
TELEVİZYON VE BİLGİSAYAR
Güvenli İnternet Kullanımı
Verimli Ders Çalışma F.N.Ç.A.L. REHBERLİK SERVİSİ
ÜLKELER PROJESİ: JAPONYA
A1 TURKUAZ SINIF SEBZE VE MEYVELER PROJESİ
İLETİŞİM BECERİLERİ SEMİNERİ
A1 MOR SINIF İftiharla Sunar…
İLKÖĞRETİM ÇOCUKLARI İÇİN SAĞLIKLI BESLENME ve OBEZİTE
ÜÇ BOYUTLU DÜNYAYA HOŞGELDİNİZ
SINIFTA KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
BAŞARILI OLMAK İÇİN NELER YAPILMALI?
HİJYEN VE SAĞLIKLI YAŞAM
AğAraştırması'nın Uygulanması. Hazırladığınız AğAraştırması'nı uygulamadan önce sınıftan başka bir grup tarafından AğAraştırması Değerlendirme Rubric'ini.
Sevgili günlük, Bugün çok yoruldum. Neden mi bugün hem eğlendik hem öğrendik… Merak mı ediyorsun? Peki anlatayım…
Bilimsel Araştırma Yapıyorum
EŞKULEMATİK.
Büyük adamların hedefleri, diğerlerinin ise istekleri vardır.
PISA (Programme for International Student Assessment)
TANIŞMA GÜNÜMÜZ OKULUMUZUN BÖLÜMLERİNİ GEZEREK TANIDIK.
Edebiyat kendimizi daha iyi anlamamıza nasıl yardım eder?
YILIN BÖLÜMLERİ.
Geçmiş bize gelecek hakkında ne söyler? Bir akımın devamlılığını hangi değişkenler kısıtlar yada destekler?
ÖZENLİ KULLANALIM 1.Okul eşyalarını kullanırken nelere dikkat edersiniz ? Neden ? Söyleyiniz. 2. Sürekli karalanan bir defter olsaydınız neler hissedersiniz.
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
MAYIS - HAZİRAN BÜLTENİMİZ.
MAYIS AYI “GEMS” KONULARIMIZDAN UĞURBÖCEKLERİ İLE İLGİLİ OLAN ETKİNLİKLERİMİZ.
Öğretimde Teknoloji Kullanımı Bilgisayar ve İnternet
Tavşanlar ülkesinde o gün okullar açılıyormuş
Kazanım 3. Katıldığı gruplarda aldığı roller ile rollerin gerektirdiği hak ve sorumlulukları ilişkilendirir.
Çocukların Spora ve Sağlıklı Beslenmeye Yönlendirilmesi
TÜBİTAK ‘’ Bilim Fuarları ‘’ öğrencilere kendi ilgileri doğrultusunda belirledikleri bir konu üzerine bilimsel araştırma projeleri yaparak sonuçlarını.
Hangi duygularımız var ve bu duyguları nasıl ifade ediyoruz? Drama yaparak her duyguyu yaşadık. Parmak izlerimiz farklımıdır? deneyi ile büyüteçle tanıştık..
OYUN ÖRNEKLERİ NAZAN ÜNAL.
BİNGÖL MEHMET AKİF ERSOY LİSESİ
MAYIS - HAZİRAN BÜLTENİMİZ.
5.Gün MATEMATİK 1.KİTAP İŞLEM ÖNCELİĞİ ANTRENMANLARLA
2007 ULUSLARARASI BİLİŞİMCİ MARTI PROJELERİ
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
MERKEZEFENDİ İLKOKULU
1,2,3,4-A SINIFI VELİ Toplantısına HOŞGELDİNİZ..
ATATÜRK İLKOKULU Rehberlik Servisi
ADAPAZARI REHBERLİK ARAŞTIRMA MERKEZİ. VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
NASIL DERS ÇALIŞMALIYIZ?
MATEMATİK GEOMETRİ EĞİTİM ÇALIŞMALARIMIZ  5. Sınıftan itibaren matematiğin günlük yaşamdaki önemi üzerinde duruyoruz.  Eğitim yılının başında 5.sınıftan.
PENGUENLER SINIFI KASIM AYI AİLE KATILIMI
Kazanım 6 Yaptığı çalışmalarda yararlandığı kaynakları gösterir.
TÜRKİYE’NİN 13. SOSYAL BİLİMLER LİSESİ 2014 / 2015 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ETKİNLİKLERİMİZDEN BİR DEMET.
ÇOCUKLARDA CİNSEL EĞİTİM
Kestanelik Çok Programlı Lisesi VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ.
1 2 NİÇİN BU SEMİNER... ACABA NELER ANLATILACAK “En İyi Tamir Bakımdır.”
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
Çocukların Zaman, Süreklilik ve Değişim Çalışması: Tarih BÖLÜM 7.
KONU : GÜNLÜK BAKIMIMIZ KAZANIM :
MED 167. Frekanslı Serilerde Standart Sapma Örnek XfX.fX-Xbarf.(X-Xbar) ,1259, ,1171, ,1510, ,1453, ,184,05.
ATATÜRK MATEMATİK KİTABI GEOMETRİ KİTAP İNCELEMESİ.
Verimli Ders Çalışma Semineri
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YAPIYORUZ
ÖĞRETİM TASARIMI DERSİ PROJE SUNUMU
OKULUMUZDA “BESLENME DOSTU OKUL PROJESİ” UYGULANMAKTADIR.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Sunum transkripti:

SAĞLIKLI YAŞAM İÇİN SAĞLIKLI UYKU PROJESİ 2012 – 2013 A1 SARI SINIF

Projemize başlamadan önce ana başlığımız, ‘Sağlıklı Yaşam’ konusunda kendimize bir proje konusu belirledik… Konumuz, ‘UYKU’ oldu…

Öncelikle uyku hakkında bildiklerimizi konuştuk, daha sonra uyku hakkında bilmediğimiz her şeyi araştırdık… Uyku nedir? Vücudumuz uykuya nasıl geçer? Biz uykudayken vücudumuzda neler olur? Uyumazsak neler olur? Sağlıklı uyku nedir? Sağlıklı uyku nerede olur? Rüya nedir? Nasıl rüya görülür? Yatak ne zaman bulunmuştur? Ne çeşit yataklar vardır? Neden yatarak uyuruz? Uyku rutini nedir? Vb. sorularımıza öğretmenlerimizden, kitaplardan, uzmanlardan, internetten, ailelerimizden yardım alarak cevaplarını aradık.

Uyku saatimizi anlayabilmek için saat okuma çalışmaları yaptık Uyku saatimizi anlayabilmek için saat okuma çalışmaları yaptık. Yeni öğrendiğimiz bilgileri günlük hayatımızda nasıl uyguladığımızı görmek için öğretmenlerimizin hazırladığı, ‘Uyku Rutinlerim Takip Çizelgemizi’ düzenli olarak doldurduk. ‘U’ sesi ile ilgili çalışmalar yaptık. Süt, bal ve muzdan uyku iksiri içeceği oluşturduk. Sınıfımızda bir uyku uzmanı ağırladık ve kendisinden uyku bozuklukları hakkında bilgi aldık. Matematik çalışmaları yaptık.

Sonra sınıfımızın uyku kahramanını oluşturduk Sonra sınıfımızın uyku kahramanını oluşturduk. Uyku kahramanımızın cinsiyetine ve adına sınıfımızda yaptığımız seçimler ve oylamalar ile karar verdik. Uyku kahramanımızın odası, uyku kıyafeti, vb. uyku ile ilgili eşyalarını artık materyaller kullanarak, keserek, bağlayark, yapıştırarak, dikerek hep birlikte yaptık. Uyku kahramanımızın başından geçenleri hikayeleştirdik. Uyku kahramanımız Ece için bir ninni yazdık. Çeşitli oyunlar oynadık, drama çalışmaları yaptık. Uyku projemizin sonunu bir pjama partisi ile kutladık. Tüm bunları yaparken hem çok heyecanlandık hem de çok eğlendik…

iYi UYKULAR…