ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Cümlenin Öğeleri Sözcüklerin cümle içerisindeki görev adlarına “cümlenin öğeleri”denir. Cümle öğelerini, temel öğeler ve yardımcı öğeler olmak üzere iki.
Advertisements

Ahmet YAVAŞ Türkçe Öğretmenliği TÖP
ZAMİRLER.
KELİME TÜRLERİ ZARFLAR.
Cümlede , fiillerin anlamını etkileyen kelimelere ne ad verilir?
Tarafından yayınlanmaktadır
SIFATLAR MERVE CEYLAN.
ADILLAR(ZAMİRLER) Bunu siz mi aldınız? Burası çok sıcak.
SIFATLAR.
ZAMİRLER.
NOKTALAMA İMLERİ.
ЕKLER VE EK TÜRLERİ.
NOKTALAMA VE YAZIM KURALLARI
TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ İKİNCİ ÖĞRETİM İKİNCİ SINIF
ZAMİRLER.
Sevgili günlük, Bugün çok yoruldum. Neden mi bugün hem eğlendik hem öğrendik… Merak mı ediyorsun? Peki anlatayım…
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2 AYŞE DARICI
SIFAT (ÖN AD) Varlıkları (isimleri) renk,biçim, hareket durum gibi değişik yönlerden niteleyen ; işaret,sayı,soru,belgisizlik gibi yönlerden de belirten.
Sıfatlar Görev ve Anlamlarına Göre Sıfatlar Niteleme Sıfatları
Sözcük Türleri Setenay KAYA Hazırlık-D/153
ADI:TUĞBA NUR SOYADI:KÖKTEN SINIF:6/B NUMARA:1101
ZAMİRLER.
11-14 yaş arasına yöneliktir. AYŞE GÜL 2010
ZAMİR NEDİR? İsmin yerini tutabilen,isim gibi kullanılabilen,isim soylu kelimelerle bazı eklere zamir denir. Ahmet’ten öğrendim. > Ondan öğrendim. Kitabı.
GAYRET EDEN BAŞARIR ,BAŞARAN KAZANIR
DERS PLANI Dersin Adı: Hayat Bilgisi Sınıf: 3 Tema: Okul Heyecanım
SÖZCÜK GRUPLARI.
Bu slayda şirket ambleminizi eklemek için
ÖZEL MÜZEYYEN ÇELEBİOĞLU İLKOKULU.
Cümle Bilgisi
Cümle Bilgisi Hazırlayan Şerife TUNCA
Zarflar fiilleri, sıfatları, fiilimsileri veya kendi türünden sözcükleri (zarfları) etkileyen sözcüklerdir. Zarfların diğer ismi de tir. Zarfları beş.
CÜMLENİN ÖĞELERİ.
1)Aşağıdakilerden hangisinde bir ad, ayrılma durumundadır? A)Uğurcan eve girdi. B)Onur ekmeğini de getirdi. C)Bana doğruları kim öğretecek. D)Elif kitabı.
KELİME TÜRLERİ ZAMİRLER.
DEĞERLENDİRME SORULARI
Erciyes Üniversitesi Eğitim Fakültesi
NOKTALAMA İŞARETLERİ.
DERSİMİZ TÜRKÇE İbrahim AKÇA.
Erciyes Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği 2. sınıf
1.Soru Aşağıdaki cümlelerin hangisinde bağlaç olan ''de'' yanlış yazılmıştır? A) Bence annen de haksızdı, sen de haksızdın. B) Bıçak ta, kaşık ta ikisi.
Hazırlayan Aysun BİLGİÇ Türkçe Öğretmeni
ZAMİR (ADIL).
KELİME TÜRLERİ 1. İSİM ( AD ) 7. ÜNLEM 2. SIFAT 8. FİİL

‘’de’’nin Yazımı.
“DE “EKİ İLE “DE” BAĞLACININ YAZILIŞI.
Yazım Bilgisi Soru Eki mi’nin Yazılışı Bağlaç Olan ki’nin Yazılışı
Zamirler Esranur ÇİNKO 6-B 314.
Örnek: Sizlere konu hakkında bilgi vereceğim.
ADILLAR (ZAMİRLER) BURAK SÖKÜCÜ
TC.ERCİYES ÜNİVERSİTESİ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
YAZIM KURALLARI.
CÜMLEDE DE ’NİN YAZIMI.
‘’De’’nin Yazımı Türkçe Dersi Ödevi
Kelime Türleri İsim soylu sözcükler de yediye ayrılır:
Cümlenin Öğeleri Sözcüklerin cümle içerisindeki görev adlarına “cümlenin öğeleri”denir. Cümle öğelerini, temel öğeler ve yardımcı öğeler olmak üzere iki.
ADLARIN YERİNE KULLANILAN SÖZCÜKLER ADILLAR (ZAMİRLER)
SELÇUK TÜREYEN 19 MAYIS ANADOLU LİSESİ UZMAN TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENİ.
SIFATLAR.
Tümce (Cümle) Bilgisi Bir duyguyu, bir düşünceyi, bir haberi, bir isteği tam olarak anlatan sözcük veya sözcük dizisine tümce (cümle) denir. Soru: “Okuma.
ZAMİR (ADIL).
 Adların yerini çeşitli yönlerden tutan sözcüklerdir. İzmir’de doğdum; ama yıllardır oraya gitmedim. Bu cümlede, “İzmir” adını tekrar etmemek için, bu.
Hazırlayan: Göksel KURT Türkçe Öğretmeni. Göksel KURT Türkçe Öğretmeni2 SIFAT  İsimlerin önüne gelerek onların şeklini, durumunu, rengini, işaret yoluyla.
ÖN AD.  Sıfat : Adların önüne gelerek onları çeşitli yönlerden niteleyen ya da belirten sözlerdir.Örnek :  İyi insan, üç çocuk, bulanık su, bazı kitaplar,
Her ilerlemenin ve kurtuluşun anası özgürlüktür.
ADILLAR (ZAMİRLER).
HAZIRLAYAN LEVENT YAĞMUROĞLU
ZAMİRLER MERHABA HAZIR MISINIZ? ...Egitimhane.com...
Sunum transkripti:

ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu EZGİLERLE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ 12. Sonbahar Öğretmenler Sempozyumu Sıdıka GÖKÇELİK 18 Ekim 2008

Bu projede yer alan etkinlikler,Türkçe derslerinde, 6. ve 7. sınıf düzeylerinde bir dönem boyunca uygulanmıştır. ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

KAZANIMLAR Görsel ve işitsel materyaller kullanarak Türkçe derslerinde sınıf içi etkinlikleri zenginleştirmek, böylece öğrencilerin eğlenerek anadilimizi doğru ve etkili bir biçimde kullanma becerilerini geliştirmek. ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

Türkçe derslerinde elde edilen kazanımları pekiştirmek. Öğrenilenlerin kalıcı olmasını sağlamak. ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

ÇALIŞMANIN AŞAMALARI 1- Öğrencileri, hedef kazanımlara ulaştıracak şarkıların öğretmen tarafından belirlenmesi 2- Ders işlenirken bu şarkıların etkin şekilde kullanılması 3- Öğrencilerden Türkçe ders programında yer alan konulardan birini seçerek şarkı sözü yazmalarının istenmesi 4- Yazılan şarkı sözlerinin öğrenciler tarafından belirlenmesi ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

AŞAMALAR 1- Öğrencileri hedef kazanımlara ulaştıracak şarkılar, öğretmen tarafından belirlenir. ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

2- Ders işlenirken bu şarkılar etkin şekilde kullanılır. ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

3- Öğrencilerden Türkçe ders programında yer alan konulardan birini seçerek şarkı sözü yazmaları istenir. ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

Bu aşamaya geçmeden önce yol göstermesi amacıyla öğrencilere manzum yazı örnekleri gösterilir. ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

NOKTALI VİRGÜL Virgül, Hiç susmayan bir davulun tokmağı. Çağırır kelimeleri, Kâğıtlardaki düğüne. Nokta, Tepeden inme, Sonradan görme, Son verir Yazının özgürlüğüne. Bir araya geldiklerinde, Hemen çıkar üste, Acımasız nokta. Virgül ise gariban, Boynu bükük, Ezilir altta. SUNAY AKIN ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

Kİ Kİ Kİ HEY! Ben ilgi zamiriyim, ben ilgi zamiriyim. Benimki, seninki, onunki hey! Sözcüklerden ayrılamam, hey! Kikiki hey! ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

Ben ek değilim, sözcüğüm. Öyle farklı “ki” derler söz ederken benden; Ben “ki” bağlacıyım, Ben ek değilim, sözcüğüm. Öyle farklı “ki” derler söz ederken benden; Çünkü ayrı yazılırım tüm sözcüklerden! Ki ki ki hey! ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

Ben sıfat yapan “-ki” ekiyim. “-de” hâl eki alan sözcükleri severim. Evdeki hesap çarşıya uymasa da bazen, Sözcüklere bitişik yazılırım her zaman. Kikiki hey! ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

İşte, öğrencilerin yaptığı çalışmalara birkaç örnek: ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

DÜŞÜNCEYİ GELİŞTİRME YOLLARI Düşünceyi geliştirme yolları, Bulur haksızı haklıyı, Ayırır dürüstle yalancıyı, Kuvvetlendirir yazıları. Onlarsız kim inanır bana? Yazımın doğruluğuna? Bilgilenir insanlar yazılarımla Düşünceyi geliştirme yollarıyla. PELİN BİLGİN 6-F ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

Her zaman adın yerindeyim. Kimi zaman bazıları gibi ZAMİR Ben zamirim. Her zaman adın yerindeyim. Kimi zaman bazıları gibi Belirtmem aslında ne zamanda, neyim, neredeyim… Ayşe yoksa tümcede, Gerekir o tümceye bir Ayşe. Bak o zaman dikkatlice, Göreceksin Ayşe’yi zamir halinde. DENİZ ÇARHOĞLU 7-C ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

Ne işe yarayacak dersen, Açıklayacağım söyleyeceğini hemen. VİRGÜL Virgülüm ben, Nokta gibi bitirmem. Ara vermek istersen Kullan beni hemen. Üstüme noktayı koy, Olayım noktalı virgül. Ne işe yarayacak dersen, Açıklayacağım söyleyeceğini hemen. Bir şeyleri sıralayacaksan, Aralara koy beni hemen. Ayırırım ben; Çünkü virgülüm ben. BERİL OLCAY 7-B ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

Bazen olduğum gibi dururum. Basit, türemiş, birleşik, FİİLDE YAPI Fiildir benim adım, Üçe ayrılır yapım. Bazen kurallı olurum, Bazen olduğum gibi dururum. Basit, türemiş, birleşik, Yapım biraz değişik. Birleşiksem ayrılırım ikiye, Kurallı ve kaynaşmış diye. Türemişsem yapım eki alırım. Basitsem çekim eki alırım. Bazen yalın dolaşırım. Diğer sözcüklerle yarışırım. GAMZE ÜNLÜ 7-C ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

Sakın koymayın beni ismin sonuna, Sıfat olamam sonra. SIFAT Sıfat derler bana, Gelirim ismin yanına. Sakın koymayın beni ismin sonuna, Sıfat olamam sonra. İki gruba ayrılırım, Birisi belirtme, Diğeri niteleme, Aldırmayın adların farklı oluşuna. Sıfattır ikisi de. Kullanılırım betimlemelerde de, Hem ruhsal hem de fiziksel portrede. Zor mu geldi beni anlamak? Sorun o zaman isme, Nasıl, hangi, kaç, kaçıncı, kaçar diye. EKİN KILIÇ 6-F ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

Aralarında anlam sağlarım. Tümceye karışırım, Aradan sıvışırım. BAĞLAÇ Tümceleri bağlarım, Aralarında anlam sağlarım. Tümceye karışırım, Aradan sıvışırım. Herkesle anlaşır, Tümceye anlam katarım. Kimse bana karışamaz; Çünkü ben bağlacım. Kontrolü sağlarım. ÇAĞATAY TIRPANCI 6-F ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

Bağlayamam onu kendime. İşte benim hikâyem böyle. IRMAK KALKAN 7-C HÂL EKİ Benim adım “–de”, Çekim eki olursam Yapışırım sözcüğe, Çekerim onu kendime. Bazen de bağlaç olurum. İpim olmadığına göre Bağlayamam onu kendime. İşte benim hikâyem böyle. IRMAK KALKAN 7-C ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

“-me/-ma” ekini zıt sanma! Şimdi geçelim eşsesliye, SÖZCÜKTE ANLAM İLİŞKİLERİ Yazılışı farklı, Anlamı aynı, Al ve kırmızı Örneğin; eşanlamlı. Bir de zıttı var tabi, Gelmek gitmek gibi. Aman sakın karıştırma, “-me/-ma” ekini zıt sanma! Şimdi geçelim eşsesliye, Birden fazla anlam taşıyan sözcüklere, “Yaz” örnek olabilir, Bazen karışıklık olabilir. ZEYNEP KALAYCIOĞLU 6-F ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

Niteler ismi farklı biçimde. İsim, sensiz bir hiçlikte. ÖNER TOLA 7-C SIFAT Nitelersin her şeyi, Ya iyi ya kötü… İsimden önce gelirsin, Görevini iyi bilirsin. Bir sayı olur, Bir işaret, Niteler ismi farklı biçimde. İsim, sensiz bir hiçlikte. ÖNER TOLA 7-C ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

Sizin nerede olduğunuzu belirtirim. HÂL EKLERİ Ben –de/-da hâl ekiyim, Sizin nerede olduğunuzu belirtirim. Sözcüklerle bitişik daha iyi giderim. Ayrı yazılırsam bağlaç zannedilebilirim. Ben –e/-a, yönelme ekiyim. Size nereye gideceğinizi söylerim. Beni tümcede görmezseniz, Her an kaybolabilirsiniz. Ben en önemlilerdenim. Ben –den/-dan hâl ekiyim. Hep bir yerden geri dönerim. Kardeşlerimden uzun yazılan bir ekim. Ben –ı/-i işaret ekiyim. Bir ismi göstermede gerekliyim. İnsanlığa yardım etmek için görevliyim. Sözcüğün sonunda olmamla bilinirim. METEHAN GÜNAL 6-E ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

NOKTA Benim adım nokta. Bana öyle bakma. Çok şey yaparım sana, Tümce sonunda. DOĞUCAN ARAS 6-E ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

İkiye ayrılırım kendimden, Kurallı birleşiktir ilki, BİRLEŞİK FİİLİM BEN Birleşik fiilim ben. İkiye ayrılırım kendimden, Kurallı birleşiktir ilki, Anlamca kaynaşır ikincisi. Yardımcı fiilim peşimde, Arkadaş olurum isimlerle, Bazen de fiillerle. GÜL ŞAKI 7-C ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

Kapatılan bir perde gibi. Yerinden kalkmaz. Tümce içinde dolaşamaz. NOKTA Onun adı nokta. Kalmaz ortada; Çünkü tümcenin En sonunda. Durdurur tümceyi, Trafik polisi gibi, Sonlandırır tümceyi, Kapatılan bir perde gibi. Yerinden kalkmaz. Tümce içinde dolaşamaz. Arkadaşı olmaz. O olmadan tümce durdurulamaz. ARDA SÜMER 6-E ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

Bilmiyorsun demektir dilbilgisini. O güzeller güzeli, SIFAT Ben “sıfat”, Diğer adım önad. Kullanmazsan beni, Bilmiyorsun demektir dilbilgisini. O güzeller güzeli, O çok önemli şeyi, Yani kullanmıyorsan beni İfade edemezsin kendini. Anlatamazsın güzelle çirkini, Sonra da alırsın Türkçeden birini. Gördün mü sıfat ne kadar önemli? Onun için şiir bile yazıyor öğrenci, Haydi sen de kalk! Öğren şu dilbilgisini. EZGİ GÜNDOĞDU 7-B ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

4- Yazılan şarkı sözleri, öğrenciler tarafından bestelenir ya da beğenilen müzikler fonda kullanılarak şarkılar söylenir. ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

ŞARKILAR 1- BERİL OLCAY- VİRGÜL 2- ÇAĞATAY TIRPANCI- BAĞLAÇ 3- SİMA DEMİR- HAL EKİ 4- ÇAĞATAY TIRPANCI- FİİLDE YAPI 5- BENGİSU ÇAĞILTAY- HAL EKLERİ 6- ORKUN MERT-FİİLİMSİ 7- BENGİSU ÇAĞILTAY- ZAMİR 8- DENİZ BAŞAR- ZAMİR ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

ODTÜ GELİŞTİRME VAKFI ÖZEL İLKÖĞRETİM OKULU Bu anket, ODTÜ G.V. Özel İlköğretim Okulu’nda Türkçe derslerinde uygulanan “Ezgilerle Türkçe Öğretimi” adlı çalışmayla ilgili memnuniyeti ölçmek amacıyla hazırlanmıştır. Vereceğiniz içten yanıtlar araştırma için önem taşımaktadır. Türkçe Zümresi ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

Evet Hayır Kısmen Bu çalışma, derse olan ilginizi artırdı mı? % 82 % 5 % 13 2- Bu çalışma, öğretilmek istenen konuyu kavramanızda kolaylık sağladı mı? % 84 % 6 % 10 3- Bu çalışma, öğrenmenin kalıcı olmasını sağladı mı? % 87 - 4- Bu çalışmayı yaparken keyif aldınız mı? % 89 % 11 ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

-DE EKİ, DE BAĞLACI Benim adım “de” bağlacı, Yazılırım sözcükten ayrı. Güçlendiririm tümcenin anlamını, Unutmayın bu önemli kuralı. “Dahi” anlamında bir sözcüğüm ben. Ayırın beni “–de” ekinden. Çıkarılırsam bozulmaz anlam, Benle de olur tümce, bensiz de. Sözcüğe bitişiktir “-de” eki, Yerinden kaldırırsan bozulur dengesi, Tıpkı aşağıdaki örnekteki gibi. Gözlükçüde gördüm seni, Haydi kaldıralım “-de” ekini, Gözlükçü gördüm seni, Gitti tümcenin ifadesi. Şimdi anladım “-de” ekinin önemini Ayırmam sözcükten asla seni, Doğru öğrenmek lazım tüm ekleri. DENİZ YILMAZ 5-E ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

İKİ BENZER ARKADAŞ -de eki, de bağlacı, Aynı gelirler bana. Aslında ayrıdır Onların anlamları. -de ekidir, Arkadaş canlısı. Yanındaki sözcükten Ayrılamazlar. de bağlacıysa Özgürlük kralı. “Dahi” anlamıyla Dolaşır kelimeleri. Bunları sakın ha Unutma! Bağlaç mı, ek mi olduğunu Böylece hatırla! PELİN ERDİL 5-E ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008

TarihPer 18.09.2008 05:45 Kimden Saadet ERKOÇ Kime sgokcelik@odtugvo.k12.tr Konu Ezgilerle Türkçe Öğretimi GörüntüleHTML | Metin | Üstbilgi | Ham İçerik Sıdıka Öğretmenim, Sunumunuzdan büyük keyif almıştım. Uygulamaktan da çok keyif aldım. Bizlere Türkçe öğretiminde yeni bir pencere açtığınızı düşünüyorum. Güzel dilekleriniz için teşekkürler. İstanbul'da başarılar diliyorum. İyi çalışmalar Saygılarımla. ODTÜ Geliştirme Vakfı Özel İlköğretim Okulu / Ezgilerle Türkçe Öğretimi/ S. Gökçelik- Ekim 2008