NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
Advertisements

BÖLÜM X HALKLA İLİŞKİLER.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
HAFTA I.
PAZARLAMANIN TANIMI VE PAZARLAMA ANLAYIŞI
HALKLA İLİŞKİLER Yrd. Doç. Dr. Hakan KİRACI.
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
BİRAZ DÜŞÜNELİM! PAZARLAMA NE DEĞİLDİR? PAZARLAMA NEREDE BAŞLAR?
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ halkla ilişkiler 4. Halkla ilişkilerin ilişkide olduğu alanlar (propaganda, pazarlama) NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi iisbf.nisantasi.edu.tr

halkla ilişkilerin ilişkide olduğu alanlar (propaganda, pazarlama) Propaganda, propagandayı uygulayan kişi veya kuruluşça, diğer kişi veya kuruluşların hareket tarzlarını etkilemeye yönelik tek yönlü bir uygulamadır. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

halkla ilişkilerin ilişkide olduğu alanlar (propaganda, pazarlama) Temel amacı kitleleri belirli bir yöne sevk etmek olan propaganda ile kitlelere bir takım mesajlar gönderilmektedir. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

halkla ilişkilerin ilişkide olduğu alanlar (propaganda, pazarlama) Propaganda da kitle iletişimi önemli bir yer tutarken, halkla ilişkilerde yalnızca bu araçlar değil en az onlar kadar yüz yüze ilişkiler, örgüt içi düzenlemeler, örgütün çalışmaları da önem kazanmıştır. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

halkla ilişkilerin ilişkide olduğu alanlar (propaganda, pazarlama) Pazarlama; müşterilerin istek ve gereksinimlerini tatmin ederek kâr sağlayacak pazarlama bileşenlerinin (ürün/hizmet, fiyat, tutundurma, dağıtım) planlanması, yönetimi ve denetimi çabalarıdır. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

halkla ilişkilerin ilişkide olduğu alanlar (propaganda, pazarlama) Pazarlama özünde mal ve hizmet satmaya yardım etme işidir. Halkla ilişkiler ise o satışları olanaklı kılacak koşulları ve çevreyi yaratmaya ilişkin etkinlikler bütünüdür. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © kaynaklar Okay, A. ve Okay, A. (2013). Halkla İlişkiler Kavram Strateji ve Uygulamaları, (6. Basım), İstanbul: Der Yayınları. Göksel, A. B. ve Yurdakul, B, N. (2013). Temel Halkla İlişkiler Bilgileri, İzmir: Ege Üniversitesi Yayınları. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©