NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İŞ KURMA SÜREÇLERİ.
Advertisements

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ 6331
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİMDALI YÖNETİM ve ORGANİZASYON CENK SOYER SÜREÇ YENİLEME DEĞİŞİM MÜHENDİSLİĞİ REENGINEERINGG.
Trakya Üniversitesi Deney Hayvanları Ünitesi Laboratuvarda İşletme Kavramı Prof.Dr. Hakan ERBAŞ.
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
AFYON KACATEPE ÜNİVERSİTESİ ÇAY MESLEK YÜKSEK OKULU İŞLETME YÖNETİMİ PROGRAMI ZELİŞ KESKİN NO:
OKULUMUZ HAKKINDA BİLGİLER Öğretmen Sayısı : 19 Öğrenci Sayısı : 212 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 9 Fen Laboratuarı Sayısı :0 BT(Bilgisayar) Sınıfı.
Yrd. Doç. Dr. Hikmet MARAŞLI Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Öğretim Üyesi Proje Yürütücüsü Türkiye.
Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan akademik Personel Anket SONUÇLARI.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
İNSAN KAYNAKLARI SAĞLAMA VE SEÇME
İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Toplantısı
Bugün Günlerden Asistan Hekim;
Servislerin Performanslarının Karşılaştırılması (Benchmarking)
Özge Buket Cesim. , Burak Aşık. , Merve Çerçi. , İlke Önal
ÜRETİM YÖNETİMİ.
BÜTÜNLEŞİK ÖĞRETİM MATERYALİ TASARIMI STEM İLİŞKİLENDİRMESİ
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
İşyeri Hekimliği ve İş Güvenliği Uzmanlığı Eğiticisi
Hayvancılık İşletmelerinde Yönetim Prensipleri
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Gelişim ve Temel Kavramlar
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ Kat hizmetleri yönetimi Kat Hizmetleri Bölümünde İşgücü Yönetimi NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi iisbf.nisantasi.edu.tr

Hafta 3 : Kat Hizmetleri Bölümünde İşgücü Yönetimi Housekeeping Personelinde Aranması Gerekenler :Mesleğe gönüllülük.Yaptığı işin önemli ve sorumluluk gerektiren bir meslek olduğunu kabullenmek.Yaptığı işin insan sağlığı açısından risk taşıdığının farkında olmak.Konuk memnuniyetinde taşıdığı önemi bilmek.Ahlaklı ve konuk özeline saygılı olmak.Özverili olmak.Yeniliklere ve değişikliklere açık olmak NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Personel Seçiminde Başvurulacak Kaynaklar : İç kaynaklar ,dış kaynaklar İşgücü Devir Hızı Maliyeti : Her bir yeni eleman işletmeye ek maliyet yükler.Bu yüzden işe alma sürecinde planlama,doğru eleman önemlidir. İşgücü devir oranı=Ayrılan personel sayısı/Ortalama personel sayısı çarpı 100 İşgücü Devir Hızının Yükseklik Sebepleri :Kişisel nedenler.İş tatminsizliği.Kötü çalışma koşulları.Kötü lojman koşulları.İşin çalışma niteliğine uygun olmama Daha iyi iş bulma.Kötü yönetim.Düşük moral,motivasyon eksikliği.Malzeme eksikliği.Ulaşım zorlukları.Emeklilik.Sezonluk çalışma İşgücü Devir Hızını Azaltma :Eğitim.Adil ödüllendirme.Motivasyon.Terfi imkanları.Çalışma koşullarını iyileştirme.İyi iletişim sistemi kurulması.Gerekli araç gerecin sağlanması.Uygun lojman. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Oryantasyon Eğitimi Sırasında Verilen Bilgiler : Kat hizmetlerinin organizasyon yapısı, idareciler ve çalışan kişiler. Depertmanın amaçları. Pozisyon hakkında bilgi. İş performans standartları. İşe başlama, bitiş saati, molalar. Servis saatleri. Personel kullanım alanları. İşletme kuralları. Güvenlik kuralları. Ödül sistemi, disiplin sistemi. Kullanılacak formlar. Alet ve makine tanıtımı, malzeme tedariki. İzin ve sağlık konuları. Ulaşım, lojman ve diğer sosyal haklar Eğitim Programlama Aşamaları :Eğitim ihtiyacının belirlenmesi. Eğitime hazırlık. Eğitimin yürütülmesi. Personelin işi denemesine fırsat verilmesi Personelin izlenmesi Performans Değerlendirmesi NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©