Satış Eğitimi Veren Kişi [Ad].

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Türk Müşavir Mühendisler ve Mimarlar Birliği 11. Teknik Müşavirlik Kongresi Etkili Süreç Yönetimi ve Teknoloji Yönetim Yeteneği Dr. Ahmet Tunçay 28 Nisan.
Advertisements

Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
1 Sınav Güvenliği ve Sınav Yönetimi Daire Başkanlığı Ölçme, Değerlendirme Ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü.
Bağlam Arayüz Görev Kullanıcı Kullanılabilirliğin Ana Bileşenleri.
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
ODUNPAZARI ATATÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ.
Sevgili 8.sınıf öğrencisi; Kendi yeteneklerin, ilgilerin, değerlerin hakkında bilgi sahibi olmak ve daha doğru lise tercihi yapabilmek için lütfen öncesinde.
Araştırma ve Strateji BBY256 Bilgi Mimarisi.
İhracat Teşvikleri. Türkiye’de İthalat ve İhracat Katma Değerli Üretime Geçiş İhracatçıya Sağlanan Devlet Yardımları.
Toplantıları önemli hale getirin. Harika ekiplerin temelinde çok iyi iletişim vardır. Temel.
MODERN PAZARLAMA SİSTEMİ ve PAZARLAMA ÇEVRESİ
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
Pazarlama İlkeleri.
İHRACAT DESTEK PROGRAMLARI
Projenin Bitirilmesi ve Teslimi
Adıyaman Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi
Hazırlayan ve Sunan Ayşegül ARSLAN
Betül GÜLER
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
PAZARLAMA NEDİR? Hedef tüketicilerin ihtiyaç ve isteklerini önceden tahmin ve tespit etmek daha sonra bunları karşılamak (tatmin etmek) yoluyla işletme.
Proje Dosyası - Belgeleme - Raporlama
DENEYSEL YAKLAŞIM (Kullanıcı Testleri)
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
ÖRGÜTSEL İLETİŞİM ARAÇLARI
PAZAR ARAŞTIRMASI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
Şirket Adı İş planı sunusu.
İhracat Genel Müdürlüğü
Şirket Adı İş Planı.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Northwind traders Biz Kimiz?
Pazarlama İlkeleri Pazarlamanın Tanımı Kapsamı ve Gelişimi
Pazarlama Yönetimi Doç. Dr. Hayrettin ZENGİN.
Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler 4. Hafta*
Aşağıdaki kavramları açıklayınız
Ürün veya Hizmet Satışı
ISO 9001:2015 standardı – 8. Maddenin Tanıtımı
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
Üretim ve Üretim Yönetimi Temel Bilgileri
WEB PROJE YÖNETİMİ Ahmet TAŞTAN.
PLANLAMA (FİZİBİLİTE) RAPORU
Eğitim Sunusu Başlığı Sunuyu Veren Adınız.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Şirket Adı Ürünler ve Hizmetler
Futbol Yetenek Avcısı AOFScout.
Yazılım Mühendisliği Ders 1: Giriş.
Görevli Eğitimi ÖLÇME, SEÇME VE YERLEŞTİRME MERKEZİ BAŞKANLIĞI
Bu konudaki her şeyi okuyun Microsoft SharePoint Haberler
Görevli Eğitimi ÖLÇME, SEÇME VE YERLEŞTİRME MERKEZİ BAŞKANLIĞI
Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (2018 ALES/2)
Intel® Öğretmen Programı Çevrimiçi Temel Kursu
PROGRAM DEĞERLENDİRME
Doğrusal Mantık Yapısı İle Problem Çözme
Projenin sonlandırılması
Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı (2018 ALES/3)
İŞLETMEDE ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME (AR-GE) İŞLEVİ
Yaratıcı Strateji: Planlama ve Geliştirme
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Personel Eğitimi Konunuzu buraya yazın.
02 Aralık 2018 tarihinde uygulanacak olan Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavına (2018-YDS-3) Görevli Eğitimi ÖLÇME, SEÇME VE YERLEŞTİRME MERKEZİ BAŞKANLIĞI.
Ege Uzlaştırmacılar Derneği (EGE-UZ-DER) 2. Tanışma Toplantısı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
2008/2 Sayılı Tasarım Desteği Hakkında Tebliğ
Tüketici Davranışları
Ders İçeriği Nicel araştırma adımları
Yaratıcılık Oturumu Sunuyu Yapanın Adı.
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Sunum transkripti:

Satış Eğitimi Veren Kişi [Ad]

Şirkete genel bakış İş sorumlulukları Şirket mesajı Rakipler

İş sorumlulukları Ürünlerinizi ve hizmetlerinizi anlayın. Ürünlerinizin ve hizmetlerinizin satışını yönlendirin. Size atanan satış kotasına ulaşın ve sonra bu kotanın üzerine çıkın. Şirketi pazarda profesyonel bir şekilde temsil edin.

Şirket mesajı Biz kimiz? Temel değerlerimiz nelerdir? Ne yapıyoruz? Pazar alanımız ve profilimiz Temel değerlerimiz nelerdir? Görev bildirimimiz Ne yapıyoruz? Ürünlerimiz ve hizmetlerimiz Neler sunuyoruz? Değer teklifimiz

Rakipler Rakiplerimiz kimlerdir? Ne yapıyorlar? Neler sunuyorlar?

Satış süreci Potansiyel müşteri ve müşteri adayı oluşturma Satış görüşmelerini planlama Toplantılar Görüşme sonrası takip Belgeler Sunular Satışı tamamlama

Potansiyel müşteri ve müşteri adayı oluşturma Geçerli müşteri tabanını tanımlayın. Potansiyel müşterileri tanımlayın ve derecelendirin. Satış görüşmelerini zamanlayın.

Satış görüşmelerini planlama Potansiyel müşteri olan şirketi araştırın. Hedef kitleyi belirleyin. Satış öncesi desteği tanımlayın (örneğin mühendislik). Toplantı ajandasını planlayın. Toplantı öncesinde arayın ve toplantıyı onaylatın.

Toplantılar Giriş yapın. Potansiyel müşterinin hedeflerini tanımlayın ve onaylayın. Hedeflerinizi tanımlayın. İş gereksinimini gözden geçirin. Etkileyen faktörleri tanımlayın. Olası çözümleri sunun. Uzlaşmaya varın (uygun, uygun değil, daha fazla araştırma).

Görüşme sonrası takip Potansiyel müşteriye özet e-posta iletisi veya mektubu gönderin ve ardından telefonla arayarak konuyu takip edin. Potansiyel müşteriye toplantı için teşekkür edin. Toplantıyı özetleyin. Üzerinde anlaşmaya varılan sonraki adımları gözden geçirin. Geleceğe yönelik tasarıları ortaya koyun. Sonraki adımda yardım alabileceğiniz uygun iç kaynakları (örneğin mühendisleri) bilgilendirin. Hesap dosyasını veya sistemini güncelleştirin. Potansiyel satış hesabı verilerini güncelleştirin.

Belgeler Uygun belgeleri hazırlayın. Belgeleri potansiyel müşteriyle gözden geçirin.

Sunular Son belgeleri teslim edin. Teklifi sunun. Satış için istekte bulunun.

Satışı tamamlama Belgeleri imzalayın. Satışı kapatın.