Dönem 5 Tıp Eğitimi Çalıştayı 3 Mayıs 2018 Dr. Cem Cerit Dr. Ilgın Sade Dr. Neslihan Alagöz.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

POLİKLİNİKLER LİSTESİ
SAĞLIK Sağlık Okuryazarlığı - Sağlık Çalışanları -
EYLÜL 2011 HİZMET GÖSTERGELERİ TOPLAM MUAYENE SAYISI TOPLAM YATAN HASTA SAYISI 1022 YATILAN GÜN SAYISI 5107 TABURCU OLAN HASTA SAYISI 978 ÖLEN HASTA.
AĞUSTOS 2011 HİZMET GÖSTERGELERİ TOPLAM MUAYENE SAYISI TOPLAM YATAN HASTA SAYISI 826 YATILAN GÜN SAYISI 5408 TABURCU OLAN HASTA SAYISI 920 ÖLEN.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ 1.TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI ÖĞRENCİ ANKETİ.
Prof. Dr. Öner Süzer Cerrahpaşa Tıp Fakültesi
TEMMUZ 2011 HİZMET GÖSTERGELERİ TOPLAM MUAYENE SAYISI TOPLAM YATAN HASTA SAYISI 1028 YATILAN GÜN SAYISI 6502 TABURCU OLAN HASTA SAYISI 1108 ÖLEN.
ADLİ TIP ANABİLİM DALI’na
KOÜTF EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİNE BAŞVURAN HASTALARA SUNULAN HİZMET İLE İLİŞKİLİ HASTALARIN GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ GRUP MÜMKÜN MERTEBE.
Sağlık Tesisleri Ek Ödeme Gelirleri 2014/Aylık-Üç Aylık ve Altı Aylık
2013 İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi
İL GENELİ YEŞİL KART HİZMETLERİ YILLARA GÖRE YEŞİL KART HARCAMALARI
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesinde Staj Eğitimi
EĞİTİM VE MÜFREDAT KOMİSYONLARI ÇALIŞMALARI-İŞLEVLERİ
Dönem VI
2009 Eğitim Yılı Çalıştayı Dönem 4 ve 5 Raporu. Başlıklar  Stajlar  Teorik dersler  Pratik eğitimi  Sınavlar  Yardımcı eğitim alanları  Öğretim.
4 Aralık 2009, İzmir TTB XV.TUEK, İzmir 4-6 Aralık 2009.
Öğrenme Öğretim sürecinde kullanılan stratejiler genel olarak üç grupta toplanabilir: Pasif öğretim (öğretmen merkezli) Etkileşimli öğretim Aktif öğrenme.
2014 Tıp Eğitimi Çalıştayı Program Değerlendirme ve Geliştirme Kurulu sunumu.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI. HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI PROGRAMIN ANA HEDEFLERİ  Hekimlik uygulamalarında temel becerileri kazandırmak  Öğretim üyesi.
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
Uzmanlık Eğitiminin Akreditasyonu süreci neden gerekli ?
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ’NDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
9 - PERFORMANS ÖLÇÜLMESİ
1 Kocaeli Tıp Fakültesi Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde Kilit Sorunlar Tıp Eğitimi Çalıştayı 14 Mayıs 2010.
Öğrenci İş Yüküne Dayalı AKTS Kredisi Hesaplama. Giriş Üniversitemiz senatosunun 3 Mayıs 2013 tarihinde aldığı karar gereği eğitim öğretim yılından.
TOBB ETÜ HASTANESİ.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU
Çalıştay, Mayıs, 2016 VI. DÖNEM Doç. Dr. Cem Cerit Doç. Dr. Yiğit Çakıroğlu Yrd. Doç. Dr. T. Utku Yılmaz İnt. Dr. Emre Eserli.
KILIÇARSLAN ORTAOKULU MESLEK TANITIM GÜNLERİ
DİYARBAKIR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ GENEL BİLGİLER
Sağlık Fiziği Anabilim Dalı. Program Adı: Sağlık Fiziği Programın bağlı olduğu Enstitü: Sağlık Bilimleri Enstitüsü Bağlı olduğu Anabilim Dalı: 2012 den.
Eğitim Faaliyetleri Dr. Dilek Bayramgürler.
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 5 Sıla Birce Bilgiç & Melike Pelin Özdoğru.
4. SINIF. I. YARIYIL I. Yarıyıl; Yarıyıllık dersler 19 Eylül - 23 Aralık 2016 I. PERİYOT (8 HAFTA)19 EYLÜL KASIM 2016 II. PERİYOT (8 HAFTA)14 KASIM.
DÖNEM 6 ÇALIŞTAY SUNUMU MAYIS, 2017 Doç. Dr. Nurettin Özgür DOĞAN Yrd
MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
Hastalıklar ve Hastaneler
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu sunumu, Kapanış ve Temenniler Dr. Kenan BEK
EĞİTİM YILI 2. SINIF 5. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ
Dönem 6 Koordinatörlüğü Sunumu
TIP FAKÜLTESİ BEYİN FARKINDALIĞI SEMPOZYUMU
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
DÖNEM IV Dr. Özgür Mehtap.
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
Kadın Hastalıkları ve Doğum Klinik Stajı
Hülya Aybek*, Nural Cevahir**
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
EĞİTİM YILI 1. SINIF 4. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ
Dönem 5 Staj Değerlendirmeleri
Dönem 5 Tıp Eğitimi Çalıştayı 8 Mayıs 2017 Dr. Cem Cerit Dr. Ilgın Sade Dr. Dilara Pirhan.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI DERSHANE PROGRAMI.
Tıp Eğitimi İstanbul Tıp Fakültesi’ndeki 7 yıllık gözlem
Dönem VI
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 3. SINIF DERS PROGRAMI A GRUBU.
MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
HASTA KAYIT KABUL / FAALİYETLERİ
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu Sunumu
DÖNEM 6 ÇALIŞTAY SUNUMU MAYIS, 2018 Doç. Dr. Nurettin Özgür DOĞAN Yrd
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
KOÜ 11. Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Çalıştayı DÖNEM IV
Sunum transkripti:

Dönem 5 Tıp Eğitimi Çalıştayı 3 Mayıs 2018 Dr. Cem Cerit Dr. Ilgın Sade Dr. Neslihan Alagöz

14 anabilim dalı Anabilim dallarına yıl içinde 8 staj grubu geliyor Toplam 216 öğrenci >>>265 Her staj grubunda ortalama 26 öğrenci >>>>33 Anabilim Dalları 19.9-07.10.2016 10.10- 28.10.2016 31.10-18.11.2016 21.11-9.12.2016 12.12-30.12.2016 2.1-20.1.2017   06.02-24.02.2017 27.02-17.03.2017 20.03-07.04.2017 10.04-28.04.2017 01.05-19.05.2017 22.05-09.06.2017 A.Tıp G.Cerrahisi G1-1 G2-1 G3-5 G4-5 G5-1 G6-1 G7-5 G8-5 KBB G1-3 G2-3 G3-1 G4-1 G5-3 G6-3 G7-1 G8-1 FTR G3-4 G4-4 G5-8 G6-8 G7-4 G8-4 G1-8 G2-8 Enf Hast G7-2 G8-2 G1-7 G2-7 G3-2 G4-2 G5-7 G6-7 Üroloji G7-7 G8-7 G1-6 G2-6 G3-7 G5-6 G6-6 Göğ Hast Anestezi NRŞ G7-3 G8-3 03.02.2 017 G3-3 G4-3 Göz G5-5 G6-5 23. 01- G1-5 G2-5 Dermatoloji G4-7 G5-2 G6-2 TATİLİ G1-2 G2-2 Ortopedi G4-6 G5-4 G6-4 YAR IYIL G7-6 G8-6 G1-4 G2-4 Nöroloji Psikiyatri G3-8 G4-8 G7-8 G8-8

Öğrenci sayıları/staj grubu sayısı Öğrenci sayısı Staj grup sayısı Her gruptaki öğrenci sayısı 2017 216 8 26 2018 263 8 ? 10? 33 2019 288 10 29 2020 335 12 28 2021 309

Son yıllarda teorik derslerin azaltılarak pratik sürelerinin arttırıldığı görülmekte, stajerlerin hasta takip süreçlerine daha fazla katılımı sağlanmaya çalışılıyor. Benzer şekilde ölçme ve değerlendirme süreçlerinde de sadece bilginin değil, beceri ve tutumun da değerlendirildiği, çok yönlü yöntemlerin kullanılması önerilmekte. Geçmiş yıllara göre çeşitlilik artmış durumda. Ölçme ve değerlendirme yöntemlerinin farklılığı, stajın süresi ve öğretim elemanı sayısı gibi etkenlere bağlı olarak değişebilmekte

Ölçme ve değerlendirme Adli tıp – yazılı ve sözlü Anestezi – sözlü ve pratik Dermatoloji – yapılandırılmış pratik Enfeksiyon h- yazılı ve pratik FTR- yazılı ve sözlü-pratik Göğüs h - yazılı + sözlü+ pratik + ara değerlendirme Göğüs cerrahisi – yazılı ve sözlü, derse katılım Göz h- yazılı ve pratik KBB- yazılı ve sözlü Nöroloji- yazılı ve sözlü Beyin cer.- sözlü Ortopedi- yazılı+sözlü+pratik Psikiyatri – yazılı+sözlü+ pratik (dosya değ.) Üroloji – yazılı ve sözlü

Öğretim üyesi geri bildirimleri öğrenci sayı fazlalığı/staj sayısı Fiziki koşullar: derslikler, ders araçları, asansörler Öğrencilerin anamnez almada ve tıbbi terminoloji kullanmada yetersizlikleri- klinik öncesi dönemde devam zorunluluğu Öğretim üyesi sayısının yetersizliği, ders yükü

Teşekkürler..