NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İNTERNET GAZETECİLİĞİ
Advertisements

HACETTEPE MALİYE TOPLULUĞU
SIGN İSTANBUL 2011 Uluslararası 13. Açıkhava Reklamcılığı Fuarı ARALIK 2011 TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi İSTANBUL.
Yeni Medya’nın özellikleri
ERKEN ANNELER GÜNÜ Anneler Prematüre Bebekleri için Anneler Gününden bir hafta erken yürüdüler. Basın Yansımaları Mayıs 2012 Kurumsal İletişim Türkiye.
KIŞ SPORLARI ve KIŞ TURİZMİ BAĞLAMINDA CAZİBE MERKEZİ OLMAK: 2011 Universiade Kış ve Erzurum’un Tanıtımı Dr. Raci TAŞCIOĞLU Atatürk Üniversitesi İletişim.
İnternet Gazeteciliği ve Yeni Medya
BİT’in Günlük Yaşamdaki Önemi
BİT KULLANIM ALANLARI Sağlık Eğitim Günlük Yaşam Mühendislik İletişim
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI VE MESLEKİ AMAÇLAR
Dijital Büro İstanbul Mayıs ADK Kampanyaları.
Dijital Büro İstanbul1 Kobi Ümit Aralık Kampanyası.
Dijital Büro İstanbul1 Kobi Ümit Aralık Kampanyası.
Connecting People Through News. © PressReader. All rights reserved. 2 Connecting People Through News 2011, 2012 & 2013 Yıllarının En İyi Aplikasyon Ödülü.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
Yeni Medya Teknolojileri ve Modernleşme
Demokrat Parti ( ) Dönemi Basını
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ YENİ MEDYA VE GAZETECİLİK TürkİYE’DE Yenİ Medyada GAZETECİLİK NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi iisbf.nisantasi.edu.tr

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © İnternet ülkemizde de hızla yayılmaya başlamış ve Türk basınını da etkisi altına almıştır. Türkiye’de ilk Aktüel dergisi (19 Temmuz 1995) internette sayfa açmıştır. Ekim ayında Leman dergisi online olmuştur. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © İlerleyen tarihlerde sırasıyla ; Milliyet, Hürriyet ve Sabah internet ortamına geçer. 26 Ayrıca 2000’li yıllarda bağımsız haber siteleri de kurulur. Nethaber, internethaber ve Habertürk bunların arasında dikkat çekici olanlardır NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Habertürk daha sonra basılı gazete yayımlaması ve televizyon kanalını kurmasıyla da gelişme göstermiştir. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © İnternet gazetelerinin en önemli özelliği haberi anında yayımlayabilmesidir. Bir olayı öğrenmek için ertesi günkü gazeteyi beklemeye gerek kalmaz. Arşiv olanağı ile haberin geçmişi veya başa bir haberi aramak bulmak oldukça kolay bir hale gelmiştir. Ayrıca dünyanın herhangi bir yerinden herhangi bir gazeteyi kolaylıkla okumak da mümkündür NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © kaynaklar Aydoğan D. (2013) Türkiye’de Dijital Gazetecilik:Habertürk Ve Hürriyet Gazeteleri Örneği. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©