Zihniyet Yargılayan «Her şeyi bilirim» yaklaşımı Tepkisel ve Otomatik Taraflı Gözlemci, Yargılayıcı Değerlendirici Kazan - Kaybet Yaklaşımı Sorun Odaklı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TED ANTALYA KOLEJİ REHBERLİK HİZMETLERİ.
Advertisements

Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR
H 0 Ş GELDİNİZ.
ERGANİ DEVLET HASTANESİ EĞİTİM BİRİMİ
İŞ BİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME
YARINA KALMAK ADINA SORUMLULUK EĞİTİMİ
Değerler Eğitimi Özgüven.
ARABULUCULUK EĞİTİMİ PROGRAMI SONUNDA
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
4-5 YAŞ ÇOCUĞUNUN GELİŞİM ÖZELLİKLERİ
Proje Tabanlı Öğrenme Modeli ve Bilgisayar Destekli Eğitim
ETKİN İLETİŞİM BECERİLERİ GELİŞTİRME
Altı Şapkalı Düşünme.
Müşteri Temsilcisi Nedir?
PSİKOLOJİ VE PSİKİYATRİDE TEMEL KAVRAMLAR
Tarihsel gelişim içerisinde değerlendirdiğimizde okullarda öğrencilere sunulan rehberlik hizmetleri
NİKOTİN BAĞIMLILIĞININ PSİKOLOJİK VE DAVRANIŞ BOYUTU
Yönetimde stres kaynakları ve başa çıkma Dr. Alper Engeler
Bursa Nilüfer Fatih Anadolu İmam Hatip Lisesi
DOĞRU YANIT C SEÇENEĞİDİR DOĞRU YANIT D SEÇENEĞİDİR.
Altı Şapkalı Düşünme Tekniği
AİLE TUTUMLARI VE ÇOCUĞU ANLAMAK REHBERLİK SERVİSİ
HANGİ AYDA DOĞDUNUZ.
MUŞ BİLİM VE SANAT MERKEZİ 2009 HOŞGELDİNİZ. ÖZEL EĞİTİM SINIFLAMA TABLOSU.
PEER SUPPORT TEAM.
SINIF YÖNETİMİ Konu: Sınıf Yönetimi ve Disiplin Modelleri.
DUYGUSAL ZEKA.
Yönetici Kimdir Yönetici bir işi yapmak için insanları ve kaynakları yöneten kimsedir. Yöneticilerin bir çok özelliği olması gerekir.
İLETİŞİM ENGELLERİ.
ÇAĞDAŞ EĞİTİMDE ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ İLİŞKİLERİ EĞİTİMİ
Çocuğun Eğitiminde Disiplin ve Sınırlar
Öğretmenlerin Mesleki ve Kişisel Gelişimlerine Yönelik Çalışmalar
ETKİLİ İLETİŞİM.
ANNELER İÇİN EVDE DİSİPLİNİ SAĞLAMA YOLLARI
REHBERLİK HAZIRLAYAN Uzm. Psk. Dan. Elif ÇORUHLU
ALKOL ve MADDE KULLANAN ÇOCUĞA YAKLAŞIM
Uzm.Psk.Dan. Elvan Ucur 15 Ekim 2006 Seminer Özeti ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE BİLİŞSEL GELİŞİM Z. Elvan UCUR Uzman Psikolojik Danışman Altis Nöroloji ve.
Kişilerarası iletişim çatışmaları
ÇAĞDAŞ EĞİTİMDE ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ İLİŞKİLERİ EĞİTİMİ
WİLLİAM GLASSER. WİLLİAM GLASSER Bir psikiyatrist olan William Glasser özellikle psikolojik sorunları olan insanların davranışlarından sorumlu tutulamayacakları.
YARINA KALMAK ADINA SORUMLULUK EĞİTİMİ
YETKİNLİK NEDİR? Yetkinlik; mükemmel performansın elde edilmesinde ayırt edici bilgi, beceri ve tutumları kapsayan gözlemlenebilir davranışlardır. Yetkinlik;
LİDERLİK VE ÖZGÜVEN.
Esneklik. Esneklik, karşılaşılan bir duruma farklı bakış açılarından bakabilmektir.
KISIM 4 Sınıfta Biliş. KISIM 4 Sınıfta Biliş BÖLÜM 11 Okumayı Öğrenme.
YETİŞKİN EĞİTİMİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ
İyileşmenin hedefi Beden, ruh, zihin bütünlüğünü dengelemektir.
CREATIVITY &PROBLEM SOLVING Brainstorming, Questions, Hats
Kişisel Rehberlik.
Yeni Kariyer Yaklaşımları
Altı Şapkalı Düşünme Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
AMAÇ, İÇERİK VE AKADEMİK YAKLAŞIM UYGULAMA SÜRECİ BEKLENEN SONUÇLAR.
ICF Aylık Üye Toplantısı 11 Aralık 2012 Didem Şen Pamuk.
Kriz durumlarında bu dünyada tutunacak hiçbir dalın kalıcı sağlamlıkta olmadığını bilelim. Bir ayağımız basmadan ikinci ayağımızı kaldırmayalım. Kriz yönetmek.
İLETİŞİM ENGELLERİ.
YAZ DÖNEMİ SEMİNER ÇALIŞMASI
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
İLETİŞİMİN TANIMI ÖNEMİ VE İLKELERİ
Harika Bir Ekipte Çalışmak...(2)
LİDERLİK ve YÖNETİCİLİK
Kriz durumlarında bu dünyada tutunacak hiçbir dalın kalıcı sağlamlıkta olmadığını bilelim. Bir ayağımız basmadan ikinci ayağımızı kaldırmayalım. Kriz yönetmek.
BEDEN EĞİTİMİNDE YÖNETİM VE ORGANİZASYON
KİŞİLERARASI İLETİŞİM ÇATIŞMASI
EMPATİ-YARDIM ETME PROSOSYAL DAVRANIŞ
EMPATİ-YARDIM ETME PROSOSYAL DAVRANIŞ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Altı Şapkalı Düşünme Tekniği
Sunum transkripti:

Zihniyet Yargılayan «Her şeyi bilirim» yaklaşımı Tepkisel ve Otomatik Taraflı Gözlemci, Yargılayıcı Değerlendirici Kazan - Kaybet Yaklaşımı Sorun Odaklı Öğrenen Acemi Yaklaşımı Yanıt Veren ve Düşünceli Tarafsız Gözlemci, Araştırmacı ve Raporlayıcı Kazan – Kazan Yaklaşımı Çözüm Odaklı

Zihniyet Yargılayan Yanlış Olana Odaklı Ret, Savunma ve Saldırı İnatçı ve Katı Kendi Duygu, Düşünce ve Eylemleri ile ilgili Suçlama ve Şikayet Etme Öğrenen Doğru Olana Odaklı Kabul, Uzlaşma ve Öğrenme Esnek ve Uyumlu Kendi Duygu, Düşünce ve Eylemleri ile ilgili Sorumluluk Alma

Zihniyet Yargılayan Kaynakları Azdır Seçenekleri Sınırlıdır Değişimi Tehlike Olarak Algılar, Karşı Koyar Geri Bildirimi Dışlanma ve Yadsıma Olarak Görür Korunmacı ve Savunmacı Öğrenen Kaynaklar Yeterlidir Seçenekler Sınırsızdır Değişimi Kabul Eder ve Sürdürmeye Odaklanır Geri Bildirimi Yardımcı bir Araç Olarak Görür Meraklı ve Açık

Duygusal Zeka Kendini Tanı Duygusal Kişisel Farkındalık Hassas Kişisel Değerlendirme Özgüven Kendini Yönet Duygusal Kontrol Şeffaflık / Uyum / İyimserlik Başarı / Girişim Çevreni Tanı Empati Organizasyonel Farkındalık Hizmet Çevreni Yönet İlham Veren Liderlik /Etki İlişki Kurma / Başkalarını Geliştirmek Değişim Katalizörü

Envanter / Kişilerarası Etkileme