İletişim ve Algı Yönetimi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Teknoloji İş Yapma Şeklimizi Değiştiriyor Yeni Nesil Medya Takip Teknolojileri ile iş süreçlerindeki dönüşüm…
Advertisements

İtibar Endeksi Üzerine
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
TEDMER Türkiye Etik Değerler Merkezi Vakfı Etik Barometre Araştırması Nisan 2007 ERA Research & Consultancy.
Kapasite Geliştirme Çalıştayı Dr. Serap OĞUZ TANATAR Lefkoşa, 09 Kasım 2010 Project: EuropeAid/124745/D/SER/CY Roadway Safety Education & Campaigning TRAFİK.
Strateji Tasarımı İlker acar.
GÜLOĞLU TİCARET Seracettin Güloğlu tarafından 1975 yılında kurulmuş olup, sektöre Teneke, Baca Armatürü ve Soba malzemeleri imalatı ile başlamıştır.
1 Strateji Komisyonu #2010’da Alınacak Aksiyonlar / Hedefler 1 Türkiye'nin stratejik hedefi ve önceliklerine uygun bir Bilişim stratejisine yüksek katkı.
MARKA YÖNETİMİ HAFTA V.
REKLAMCILIK Hafta 5.
ERKEN ANNELER GÜNÜ Anneler Prematüre Bebekleri için Anneler Gününden bir hafta erken yürüdüler. Basın Yansımaları Mayıs 2012 Kurumsal İletişim Türkiye.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
KURUMSAL İTİBAR ve KRİZ İLETİŞİMİ YÖNETİMİ BERSAY İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI 23 Temmuz 2004.
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
ETİK ve İTİBAR YÖNETİMİ
Hazırlayan: Öğretim görevlisi Aylin Cartı Öğretim görevlisi Emel Tozlu
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Yeni Pazarlama Teknikleri
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI
2010/8 SAYILI ULUSLARARASI REKABETÇİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ DESTEĞİNE YÖNELİK URGE PROJE YÖNETİMİ EĞİTİM PROĞRAMI T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü.
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
Pazarlama İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
GİRİŞİMCİ YAVUZ SELİM MURATOĞLU.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Öğrenci Adı Soyadı/Numarası
IX.BÖLÜM YAŞAM TARZI.
Lider yapan pazarlama gerçekleri
Insert picture in this frame Grid Halkla İlişkiler ve Organizasyon Faaliyetleri Elif Duygu Koca 02 Aralık 2014 İletişim Müdürlüğü Halkla ilişkiler ve Organizasyon.
MEDYA TAKİP RAPORU. Yayın Adı : ICT Media Dergisi Tarih : Tiraj : TUTED'DEN KREDİ KARTI Y Ö NETMELİĞİ HAKKINDA A Ç IKLAMA COMMENT FROM.
Tanıtım webinarı: Tanıtım eğitimi anket sonuçları 11 Mart 2015.
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
SEÇİL ARICAN 1977 doğumlu. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Ve Halkla İlişkiler mezunu. Üniversite 2. sınıfta hocası olan Betül Mardin’in.
Medya ile ilişkiler Webinar-3 Kütüphan-e Türkiye Projesi Tanıtım Çalışma Grubu 23 Ekim 2014.
ETwinning: Gelişim yol haritası Mehmet Muharremoğlu Koordinatör eTwinning Ulusal Destek Servisi Bilgilendirme toplantısı Türkiye Kalite Ödülü Töreni.
Ders 8 Temel Analiz Hüseyin İlker Erçen
İŞL305 PAZARLAMA YÖNETİMİ – UYGULAMA HAFTA 2. Aşağıdaki işletmeler açısından önemli olan pazar çevresi faktörleri nelerdir? Tartışınız.  Wolkswagen 
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi
KENT GÜNLÜĞÜ 2016 Sia Insight & Conento Ortak Projesi Yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın. Bu şehir arkandan gelecektir. Konstantinos.
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
KUŞ GRİBİ VE İNSANA TESİR EDEN SALGINA HAZIRLIK VE MÜCADELE PROJESİ Hayvan Sağlığı Bileşeni İnsan Sağlığı Bileşeni Kamuoyu Bilinçlendirme ve Koordinasyon.
 Daha fazla iç ve dış satış.  Yüksek karlılık (EBITDA).  Yüksek şirket değeri.
1. “turizm işletmesinin ya da turizm bölgesi yönetiminin gelecek dönemlerde yapılacaklarla ilgili konularda bugünden karar vermeleri” 2.
HONDA Ürün : Motorsiklet Model : CBR 600 RR Değişiklik : Frenleri Değiştirdik. Yenilik : ABS fren sistemi getirdik.
 Fikir  Girişimcilik  Yatırım almak  Fikirden Girişime  Misyon, takım, liderlik  Internette Markalaşmak ?  İş Modelleme Zamanı  Planlama ve Analiz.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
İş için neden simültane çeviri önemlidir? Bir işin başarısı veya başarısızlığı büyük ölçüde iletişime dayanır. İletişim ne kadar etkiliyse, işinizin başarıya.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
Muhammed Emin ALTINTAŞ
Oğuz Engiz Zincir Hastanelerde Gelinen Nokta ve Gelecek Vizyonu
Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Hazırlayan: Gözde Boz
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Teknoloji ve Tasarım Dersi
IX.BÖLÜM YAŞAM TARZI.
Şirket Toplantısı Şirketinizin Adı.
Türkiye’de Şirketlerin
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
“Tek PPG” olarak yolumuza devam ediyoruz
Sunum transkripti:

İletişim ve Algı Yönetimi

Public Relations (PR) İçerik Mesaj İş hedefleri Lider iletişimi Medya ilişkileri Kriz iletişimi ALGI YÖNETİMİ

Her markanın, her sektörün, her aksiyonun ve her fikrin bir ruhu olduğuna inanıyoruz İş ortağımızın hedeflerini karşılıklı olarak analiz edip, iletişim disiplini kapsamında aksiyon almak birincil hedefimiz

Medya İlişkileri Türkiye’de PR sektörünün ‘Medya İlişkileri’ üzerinden yürüdüğünü söylemek yanlış olmaz Haber olmak önemli. Ya içerik? Bir şirketin herhangi bir mecrada ‘Salt haber’ olması, PR’da başarılı olduğu anlamına gelmiyor Haberin ötesinde neler yapılabilir? Habere, algı ve itibar yönetiminin bir parçası olarak bakıyoruz

İçerik Yönetimi Kurumsal İtibar Kriz İletişimi Lider İletişimi Gündem Yönetimi Medya İlişkileri

İçerik Yönetimi İş ortağımızın hedefleri doğrultusunda içerik üretmek yaptığımız en iyi işlerin başında geliyor Algı ve itibar yönetiminin temelinde ‘Doğru içerik’ olduğunu düşünüyoruz Nerede, ne zaman, hangi mesajla? Az laf, güçlü içerik; ‘Konuşmak yaradılıştan, sükut akıldan gelir’ deyişine yürekten bağlıyız

Gündem Yönetimi Gündem takibi bizi besleyen önemli kaynakların başında geliyor Her sektörde yaşanan gelişmeler ve gündem maddeleri kısa-orta vadedeki hedeflerin ve mesajların belirlenmesine yardımcı oluyor İş ortağımızın faaliyet gösterdiği sektördeki gelişmeleri yakından takip ediyoruz Rakibin neler yaptığını ‘Kopyalamak’ için değil, iş ortağımızın kendi sektöründe nasıl ‘Farkındalık’ yaratacağını bulmak için takip ediyoruz

Kriz İletişimi Ve en kritik mesele… Her şey iyi gidecek diye bir kural yok Kontrollü, ya da kontrolsüz bir şekilde iş ortağımızla ilgili ulusal ve yerel basında olumsuz bir haber çıkabilir Hızlı aksiyon almak, kriz metni kaleme almak, gerekirse söz konusu krizle ilgili bir basın toplantısı düzenlemek bu konudaki temel aksiyonlarımızın başında geliyor Bazı durumlarda haber olmamanın, kriz iletişiminde önemli bir rol oynadığını düşünüyoruz

Sadece ‘Duygusal’ Öncelikli odak noktamız ‘ALGI YÖNETİMİ’ Apple, akıllı telefon pazarında neden lider? Coca-Cola’nın PR’a ihtiyacı var mı? Sadece ihtiyacımız olanları mı tüketiyoruz? Bir şirketi ayakta tutan sadece satış rakamları mı? “Bize göre bir şirketin satış ve pazarlama stratejisi ‘Duygu ve his’ yönetimi üzerine kurulmalı”

Örnek Çalışmalarımız

Hürriyet Gazetesi/Elif Ergu – JLL Türkiye Ülke Başkanı Avi Alkaş

Kids Turkey 2017

Bloomberg HT Ana Haber / Kids Turkey CEO’su Fatih Ciğerlioğlu

Hürriyet-Vahap Munyar / JLL Türkiye Ülke Başkanı Avi Alkaş // TASD Başkanı Süleyman Gürsoy – Türkiye Gazetesi özel röportaj

Eksposhoes Ayakkabı Saraciye Moda Fuarı

Hürriyet – Jale Özgentürk - Avi Alkaş // Sabah Gazetesi / JLL – Tarkan Ander özel röportajı

Eksposhoes / Kanal D Ana Haber

JLL Türkiye – Mahir Mermer / Bloomberg HT – Canlı yayın

JLL Türkiye – Gün Gökkaya/ Habertürk özel röportaj

Teşekkürler