İletişim ve Algı Yönetimi
Public Relations (PR) İçerik Mesaj İş hedefleri Lider iletişimi Medya ilişkileri Kriz iletişimi ALGI YÖNETİMİ
Her markanın, her sektörün, her aksiyonun ve her fikrin bir ruhu olduğuna inanıyoruz İş ortağımızın hedeflerini karşılıklı olarak analiz edip, iletişim disiplini kapsamında aksiyon almak birincil hedefimiz
Medya İlişkileri Türkiye’de PR sektörünün ‘Medya İlişkileri’ üzerinden yürüdüğünü söylemek yanlış olmaz Haber olmak önemli. Ya içerik? Bir şirketin herhangi bir mecrada ‘Salt haber’ olması, PR’da başarılı olduğu anlamına gelmiyor Haberin ötesinde neler yapılabilir? Habere, algı ve itibar yönetiminin bir parçası olarak bakıyoruz
İçerik Yönetimi Kurumsal İtibar Kriz İletişimi Lider İletişimi Gündem Yönetimi Medya İlişkileri
İçerik Yönetimi İş ortağımızın hedefleri doğrultusunda içerik üretmek yaptığımız en iyi işlerin başında geliyor Algı ve itibar yönetiminin temelinde ‘Doğru içerik’ olduğunu düşünüyoruz Nerede, ne zaman, hangi mesajla? Az laf, güçlü içerik; ‘Konuşmak yaradılıştan, sükut akıldan gelir’ deyişine yürekten bağlıyız
Gündem Yönetimi Gündem takibi bizi besleyen önemli kaynakların başında geliyor Her sektörde yaşanan gelişmeler ve gündem maddeleri kısa-orta vadedeki hedeflerin ve mesajların belirlenmesine yardımcı oluyor İş ortağımızın faaliyet gösterdiği sektördeki gelişmeleri yakından takip ediyoruz Rakibin neler yaptığını ‘Kopyalamak’ için değil, iş ortağımızın kendi sektöründe nasıl ‘Farkındalık’ yaratacağını bulmak için takip ediyoruz
Kriz İletişimi Ve en kritik mesele… Her şey iyi gidecek diye bir kural yok Kontrollü, ya da kontrolsüz bir şekilde iş ortağımızla ilgili ulusal ve yerel basında olumsuz bir haber çıkabilir Hızlı aksiyon almak, kriz metni kaleme almak, gerekirse söz konusu krizle ilgili bir basın toplantısı düzenlemek bu konudaki temel aksiyonlarımızın başında geliyor Bazı durumlarda haber olmamanın, kriz iletişiminde önemli bir rol oynadığını düşünüyoruz
Sadece ‘Duygusal’ Öncelikli odak noktamız ‘ALGI YÖNETİMİ’ Apple, akıllı telefon pazarında neden lider? Coca-Cola’nın PR’a ihtiyacı var mı? Sadece ihtiyacımız olanları mı tüketiyoruz? Bir şirketi ayakta tutan sadece satış rakamları mı? “Bize göre bir şirketin satış ve pazarlama stratejisi ‘Duygu ve his’ yönetimi üzerine kurulmalı”
Örnek Çalışmalarımız
Hürriyet Gazetesi/Elif Ergu – JLL Türkiye Ülke Başkanı Avi Alkaş
Kids Turkey 2017
Bloomberg HT Ana Haber / Kids Turkey CEO’su Fatih Ciğerlioğlu
Hürriyet-Vahap Munyar / JLL Türkiye Ülke Başkanı Avi Alkaş // TASD Başkanı Süleyman Gürsoy – Türkiye Gazetesi özel röportaj
Eksposhoes Ayakkabı Saraciye Moda Fuarı
Hürriyet – Jale Özgentürk - Avi Alkaş // Sabah Gazetesi / JLL – Tarkan Ander özel röportajı
Eksposhoes / Kanal D Ana Haber
JLL Türkiye – Mahir Mermer / Bloomberg HT – Canlı yayın
JLL Türkiye – Gün Gökkaya/ Habertürk özel röportaj
Teşekkürler