RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Üçgenleri açı ölçülerine göre sınıflandırır
Advertisements

DOĞRUNUN YOLCULUĞU.
AÇILAR VE AÇI ÇEŞİTLERİ
Açıyı tanıyalım
SİMETRİ VE ÖTELEME SİMETRİ VE ÖTELEME MATERYALİN ADI
Konu: Trigonometrik Oranlar
Soldan sağa: 1: bir üçgende kaç köşegen vardır?
Üçgenleri açı ölçülerine göre sınıflandırır
İÇ ANADOLU AKDENİZ DOĞU ANADOLU BAYRAĞIMIZ.
AKILLI TAHTA Orhan YORULMAZ Semih ŞENGİDER Nazar SALPİYEV Berk HERAL
HAZIRLAYANLAR AYLİN ŞAHİN DÖNÜŞ ÜNVER ÖZLEM AKBAŞ ŞEYME AŞAN.
ELEKTRONİK KOORDİNAT SİSTEMİ ELEKTRONİK KOORDİNAT SİSTEMİ
 Projenin Amacı: Farklı öğrenme ortamlarından, farlı öğrenme tekniklerinden yararlanma, öğrencileri derse motive etme, zevkli,
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
YARDIMCIM KESİCİ Fatıma Aynur Silpağar 7-A 80 Teknoloji Tasarım.
GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretimde Görsel-İşitsel Araçlar Görsel Araçlar: Kitaplar, Tahtalar Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe.
DÜZGÜN ÇOKGENLER ve ÖZELLİKLERİ
KAN İDRAR BALGAM VE DİĞER VUCUT SIVILARI VE BULAŞILARI OLAN MALZEMELERİ LÜTFEN BU ATIK BİDONUNA ATINIZ.
YÜZEY ALANININ BAĞINTISI
ÇOKGENLER Düzgün çokgenlerin kenar ve açı özelliklerini açıklar
AMİRALİ BATIRAN KOORDİNAT
Yıldız Teknik Üniversitesi Makina Müh. Bölümü
KONULAR Bir Dar Açının Trigonometrik Oranları 30° Ve 60°lik Açıların Trigonometrik Oranları 45° lik Açının Trigonometrik Oranları.
DERS:5 TRİGONOMETRİK FONKSİYONLAR.
DAİRENİN VE DAİRE DİLİMİNİN ALANI
GRUP RENGARENK. BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ GÖRSEL SANATLAR DERSİ GRUP ETKİNLİĞİ.
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TANITIMI DERSİ
8.SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI
Dar Açıların Trigonometrik Oranları
TBF Genel Matematik I DERS – 12: Belirli İntegral
Karenin Çevresi ve Alanı
ÇEMBER VE DAİRE.
DERSİMİZİN ADI NEDİR?.
AYŞENUR SELVİ GÜLÇİN MANAV MELİKE YÜKSEL
Z ÇİVİLERİ ▬ TC. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Metrenin askatları Metrenin katları
DÖRTGENLER.
CEBİR CEBİRSEL İFADELER Cebirsel ifadelerde toplama ve çıkarma işlemi
Another graphic or chart
EĞİTSEL KURAMLAR PROJE: Bir Ok Atana Bir Soru Bedava Grup Üyeleri; Murat YILMAZ Cebrail SE Ğ MEN MEHMET Ş ER İ F TEK İ N.
BİLGİ ÇARKI. ELİF KÜTÜK ŞEYMA NUR AĞIRTOPÇU MERCAN ÖZEN DİN KÜLTÜRÜ AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ(İ.Ö)
2016 YILI ÜNİVERSİTEYE YERLEŞEN ÖĞRENCİLER
My Colorful World.
Hasret ÇAĞLAR-İklima TEBEŞ
DÖRTGENLER-ÇOKGENLER
COLOR CUPS İREM AKSOY HÜSEYİN YÜKSEL.
TRİGONOMETRİ Elif Kabasakal.
ÜÇGENLER VE DÖRTGENLER
Another graphic or chart
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TAM SAYILARDA TOPLAMA İŞLEMİ CETVELİ EZGİ BÖLEK, ÖZGE AYTAÇ, AYŞE NUR KOÇALİ MATERYALİN AMACI MATERYALİN.
T.C. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ
BURCU AKMAN-RAHMİYE EZER FERUZE SAĞLAM-AYŞE TURGUT
SALİM ÖZATA – BAYRAM TUNÇ – MUHAMMET GÖCEN
KULLANILAN MALZEMELER
KOORDİNAT SİSTEMİNDE TAMSAYILARI ÇARPALIM
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
OYNAYARAK ÖĞRENİYORUM
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TAM SAYILARDA TOPLAMA İŞLEMİ CETVELİ EZGİ BÖLEK, ÖZGE AYTAÇ, AYŞE NUR KOÇALİ MATERYALİN AMACI MATERYALİN.
PİSAGOR ALAN BAĞINTISI
TOHUM ÖZELLİKLERİNDEKİ VARYASYON
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
PRİZMALAR şehrİ RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
KESİRLERDEN MEKTUP VAR!
PİSAGOR TEOREMİ Havva ALTUN , Merve YILDIRIM , Özge ARI , Merve GÜLTEKİN RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ RİZE sonuç giriş prosedür sonuçları . Pisagor.
Kural – 1 Oyun Alanı.
MATERYALİN HAZIRLANIŞI
Bu poster 70X110 cm olarak hazırlanmıştır.
TEKNOFEST ROBOTİK FETİH 1453 YARIŞMASI PLATFORM
Ali Emre UGAN-Aslıhan UZUN-D.Tuğçe YILDIZ
Sunum transkripti:

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ Replace with logo RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ SİNÜS ATMIŞ COSİNÜS TUTMUŞ MELİKE AYDIN, ELİF YILDIZ Replace with logo MATERYALİMİZİN AMACI MATERYALİMİZ MALZEMELER Toplamları 90 derece olan açıların sinüs ve cosinüs değerlerinin birbirine eşit olmasını öğretmek amacıyla hazırlanmıştır. Çoğu problemi çözerken bilinmesi gereken 0,30,45,60,90 derece gibi açıların sinüs ve cosinüs değerlerini parmak hesabıyla kavratarak daha akılda kalıcı olmasını sağlamak için hazırlanmıştır. 20 adet 3cmx3cm kare tahtalar, 20cm yarıçaplı tahta, küçük mıknatıslar, boya, mukavva, renkli kartonlar, makas, çeşitli yapıştırıcılar. MATERYALİN HAZIRLANIŞ AŞAMALARI Tahtalar boyanıp yuvarlak tahtanın üzerine eşit aralıklarla mıknatıslar yapıştırıldı. Küçük tahtaların altlarına mıknatıslar yapıştırılarak üzerlerine sayılar yazıldı. Renkli kartonlar el şekli çizilerek kesildi. Üzerlerine dereceler ve sinüs cosinüs yazıldı. Formüller ve sinüs cosinüs değerleri yazılarak siyah karton yapıştırılan mukavvanın üzerine renkli eller yapıştırıldı. KULLANILIŞ Mıknatıslıküçük kutular ayrılır ve sinüs cosinüs değerleri eşit olanların okların karşılarına yapıştırılmaları istenir saat tamamlanır. Ellerdeki sihirli trigonometrik değerler materyalden çocuklara gösterilerek anlatılır. Çocukların da formülden yararlanarak bu değerleri bulmaları istenir. Printed by