TEMEL ELEKTRİK 1 BÖLÜM 3 Dr Zeki Uğurata KOCABIYIKOĞLU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EK DERS UYGULAMA REHBERİ. GIRIŞ EKRANı Sisteme giriş için adresi kullanılmaktadır. Kullanıcı adı ve şifre için ö ğ renci bilgi.
Advertisements

Doğal Sayılarda Toplama ve Çıkarma İşlemi
Aşağıdakilerden hangisi bilginin tanımı değildir ?
Akademik Hafıza projesi çıktıları istenildiği şekilde çoğaltılabilir ve her biçimde paylaşılabilir ve yeniden yayınlanabilir. Tablolardan alıntı yaparken,
………………..İLKOKULU 3.SINIFLAR
İSİM GRUBU. Bu konu için önerilen literatür: 1. İSİM TAMLAMASI: Leyla Karahan, Türkçede Söz Dizimi, Akçağ Yayınları, 2008, İYELİK GRUBU VE İSİM.
Graf Teorisi Pregel Nehri
Hopfield Ağı Ayrık zamanSürekli zaman Denge noktasının kararlılığı Lyapunov Anlamında kararlılık Lineer olmayan sistemin kararlılığı Tam Kararlılık Dinamik.
Örnek 1 Kullanıcının girdiği bir sayının karesini hesaplayan bir program yazınız.
1 “Öğrenci Merkezli Öğretim” Öğretmen Adayları Bakış Açısı ile Ne İfade Ediyor? Dr.Dürdane JACOBS Dr. Fahriye HAYIRSEVER.
TEMEL İŞLEVLERİNE GÖRE REHBERLİK
İÇ DENETÇİLERİN EĞİTİM İHTİYACI 20 Ekim 2010 ANKARA DENETİM İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU 1.
HAZIRLAYANLAR ZELİHA OKÇU ÖZGÜL ERGÜL  Bir hesap tablosu programıdır. Excel, her türlü veriyi (özellikle sayısal verileri) tablolar ya da listeler halinde.
OKUL SANAY İ İ ŞB İ RL İĞİ T.C. MALATYA VAL İ L İĞİ MALATYA İ L M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
f:(a,b)==>R fonksiyonu i)  x 1,x 2  (a,b) ve x 1  x 2 içi f(x 1 )  f(x 2 ) ise f fonksiyonu (a,b) aralığında artandır. y a x 1 ==>x 2 b.
Bölüm 4 EĞİLME ELEMANLARI (KİRİŞLER) Eğilme Gerilmesi Kayma Gerilmesi
Bitkiler damlama, terleme, yaprak dökümü ile boşaltım yaparlar.
WEBQUEST (WEB MACERASI)
Kitlesel Gözetleme Hakkında Az Bilinen Doğrular
KONULAR BÖLÜM: Kesirler, Ondalık Kesirler, Yüzde
KİM MİLYONER OLMAK İSTER
TEMEL ELEKTRİK 1 BÖLÜM 6 Dr Zeki Uğurata KOCABIYIKOĞLU
TEK BOYUTTA HAREKET.
PROGRAMLI ÖĞRETİM Tanımı:
Sıklık Dağılımları Yrd. Doç. Dr. Emine Cabı.
Bölüm 2: Bir Boyutta Hareket. Bölüm 2: Bir Boyutta Hareket.
Okul Deneyimi Dersi-II «Öğretmenlik Uygulaması»
PROGRAMLAMAYA GİRİŞ VE ALGORİTMA
II.İnönü Savaşı Nedenleri I.İnönü Savaşı'nın üzerinden 3 ay geçmeden Yunanlılar tekrardan saldırıya geçtiler.
DERS2 Prof.Dr. Serpil CULA
Dr Zeki Uğurata KOCABIYIKOĞLU
Basit ve Kısmi Korelasyon Dr. Emine Cabı
1-a) Şekildeki devrede 5 Gauss yüzeyi belirleyin ve KAY yazın.
(EDS462/OMB504) OKUL DENEYİMİ – II
İleri Algoritmalar 2. ders.
MAT – 101 Temel Matematik Mustafa Sezer PEHLİVAN *
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Tez Veri Girişi Ulusal Tez Merkezine, Tez Döneminde olan ve Danışmanı ile Tez konusunu belirleyip, Enstitümüzün onayından geçen tüm öğrenciler giriş yapmak.
[PROJE FİKRİ ADI] Fikir Geliştirme Atölyesi [TARİH] [YER]
Cengiz Pak, Problem Nasıl Çözülür veya Yok Edilir ! Cengiz Pak,
ENDÜSTRİYEL OTOMASYON DERSİ LABORATUVARI ARA PROJE RAPORU
Bilgisayar II 26 Nisan-7Mayıs Öğr. Gör. Feyza Tekinbaş.
PROGRAMLAMAYA GİRİŞ VE ALGORİTMA
Bölüm23 Elektrik Alanlar
Manyetik Alanın Kaynakları
TERMODİNAMİK A.Ş. EKY/S 25 – EKY/S 40 MODEL KAZANLARIN 4 ADIMDA REDÜKTÖR BAĞLANTISI BİLGİLENDİRME NOTU.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
عثمانلى توركچه سى اويغولمه لرى
Tezin Olası Bölümleri.
Lagrange İnterpolasyonu:
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Oturma Düzeni Grafiği Oluşturma
Kaynak Gösterimi.
35 ile 42 sayılarır asında kaç doğal sayı vardır ?
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Öğretimde Görsel-İşitsel Araçlar Görsel Araçlar: Grafikler Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi,
Bitirme Tezi/Mühendislik Tasarımı Proje Türkçe Başlığı
Bilinçli ve Güvenli İnternet Kullanımı
Poster Başlık Yazarlar
Limit L i M i T 1981 yılından günümüze, bu konuyla ilgili 17 soru soruldu. Bu konu, türev ve integral konusunun temelini oluşturur. matcezir.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Çalışma Başlığı ÇALIŞMAYI YAPAN(LAR) Giriş Karşılaştırma Sonuçlar
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitsel Amaçlı İnternet Kullanım Öz Yeterlikleri
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Yazar 1a, Yazar 2a, Yazar 3b and Yazar 4a
POSTER BOYUTLARI: Genişlik: 50 cm, Yükseklik: 70 cm
Bilimsel bir Bildiri veya Makale Nasıl Yazılır ve Yayımlanır?
Bilimsel bir Bildiri veya Makale Nasıl Yazılır ve Yayımlanır?
Sunum transkripti:

TEMEL ELEKTRİK 1 BÖLÜM 3 Dr Zeki Uğurata KOCABIYIKOĞLU TOBB EKONOMİ VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ BÖLÜM 3

Düzeltmeler: Sayfa 132, İfadeler aşağıdaki gibi değiştirilmiştir: Sayfa 136, Şekil 3.18 değişti Sayfa 136, v(t)=4u(t-1) – 4u(t-3) V → v(t)=3u(t-1) – 3u(t-3) V olacak Sayfa 153, Şekil 3.35 değişti

5. Sayfa 154 , → olacak 6. Sayfa 157 problem 3 5. Sayfa 154 , → olacak 6. Sayfa 157 problem 3.4e, «[(v1 + v2)[u(t-2)]’nin türevinin grafiğini ayrı grafik olarak gösteriniz» olacak. 7. Sayfa 156, Şekil 3.37 , « vortalama » kaldırıldı 8. Sayfa 157, Şekil 3.39, « düşüş sürekli çizgiye çevrildi » Not: Kitap ile ilgili önerilerinizi ve tesbitlerinizi yazarımız ile paylaşmak için zkocabiyikoglu@etu.edu.tr posta adresine gönderebilirsiniz

Şekil 3.18

Şekil 3.35

Şekil 3.37

Şekil 3.39