BURCU AKMAN-RAHMİYE EZER FERUZE SAĞLAM-AYŞE TURGUT

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Advertisements

4 eşit parça var. 1 parçası boyanmış
SİMETRİ VE ÖTELEME SİMETRİ VE ÖTELEME MATERYALİN ADI
KÜMELER.
MATEMATİK SEMBOLLERİ Seher Beste Egrilmez.
KAVRAM ÖĞRETİMİ.
TAMSAYILARIN EN KÜÇÜK ORTAK KATINI BULMAK ( E K O K)
ELEKTRONİK KOORDİNAT SİSTEMİ ELEKTRONİK KOORDİNAT SİSTEMİ
Karenin Çevre Uzunluğu
 Projenin Amacı: Farklı öğrenme ortamlarından, farlı öğrenme tekniklerinden yararlanma, öğrencileri derse motive etme, zevkli,
Maddenin ölçülebilir özellikleri
UZAKTAN EĞİTİM Prof.Dr.Petek Aşkar
KÜMELERDE EŞİTLİK VE DENLİK İLİŞKİLERİ
KÜMELER İLERİ.
KARENİN ÖZELLİKLERİ Ü Şeklin arkasına gizlenmiş özellikler
MATEMATİK
ÜÇGEN, KARE, DİKDÖRTGEN VE ÇEMBER MODELLERİ sibelogretmen.com.
FATMA ALTAY Matematik A
AMİRALİ BATIRAN KOORDİNAT
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Hazırlayan: Selime KALAYCI
GÖRSEL SANATLAR GRUP ÜYELERİ
ÇEMBER VE DAİRE.
ÇEMBER İZEL ERKAYA
KÜMELER.
Görsel Sanatlar Dersi Etkinlikler
KÜME ÇEŞİTLERİ 2. Sonlu ve Sonsuz Küme 1.Boş Küme 3. Evrensel Küme
BOŞ KÜME DENK KÜME EVRENSEL KÜME EŞİT KÜME İÇİNDEKİLER.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ ETKİNLİKLER
ÇEMBER VE DAİRE.
KÜMELER.
BÖLÜNEBİLME KURALLARI
Z ÇİVİLERİ ▬ TC. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
PRİZMALAR.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ
ÇEMBER VE DAİRE.
KÜMELER KAZANIM:Bu konu 6. sınıf konusu olup bir kümeyi modelleri ile belirler, farklı temsil biçimleri ile gösterir.
GÖRSEL SANATLAR ETKİNLİKLERİ
Another graphic or chart
MERHABA ÇOCUKLAR, BUGÜNKÜ DERSİMİZ KÜMELER. ŞŞŞŞimdi gelecek olan hayvanları söyleyelim.
GEOMETRİK ŞEKİLLER VE YARIMLARI
VARLIKLAR BİRARAYA GELEREK TOPLULUK OLUŞTURURLAR.
GEOMETRİK ŞEKİLLER KARE
KONU: ÇALIŞMA YAPRAĞI HAZIRLAYAN: DEMET KILIÇ MATEMATİK ÖĞRETMENİ.
ÇEMBERİN ELEMANLARI,YAYLAR VE ÇEMBERDE AÇILAR
DOĞAL SAYILARDA BÜYÜKLÜK KÜÇÜKLÜK
Hasret ÇAĞLAR-İklima TEBEŞ
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
GÖRSEL SANATLAR RESİM.
ÇEMBER ÇEMBER BOŞ DOLU DAİRE Simitler ve bisiklet tekeri çemberdir.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TAM SAYILARDA TOPLAMA İŞLEMİ CETVELİ EZGİ BÖLEK, ÖZGE AYTAÇ, AYŞE NUR KOÇALİ MATERYALİN AMACI MATERYALİN.
KÜMELR Kümelerin çeşitleri.
SALİM ÖZATA – BAYRAM TUNÇ – MUHAMMET GÖCEN
Matematik 3 Geometri.
GEOMETRİK CİSİMLER VE ŞEKİLLER
Bilişim teknolajileri. ①①① ↕①↕① TEMEL KAVRAMLAR.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
AMAÇ ARAÇ-GEREÇ ve YAPIMI KULLANIM ŞEKLİ KAZANIMLAR
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
PRİZMALAR şehrİ RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
KESİRLERDEN MEKTUP VAR!
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIM
Pi(p) Sayısını Tanıyalım
Kural – 1 Oyun Alanı.
KAVRAM HARİTALARI.
MATEMATİK DERSİ PARALARIMIZ
Ali Emre UGAN-Aslıhan UZUN-D.Tuğçe YILDIZ
Sunum transkripti:

BURCU AKMAN-RAHMİYE EZER FERUZE SAĞLAM-AYŞE TURGUT KÜMELER BURCU AKMAN-RAHMİYE EZER FERUZE SAĞLAM-AYŞE TURGUT Put Your Logo Here 1 MATERYALİN AMACI Bu materyalde amaç öğrencilere alt küme,denk küme,eşit küme kavramlarını görsel olarak öğretmek 2 KULLANILAN MALZEMELER 4 EĞİTSEL ÖZELLİKLERİ kare tahta Sac Tahta çemberler Mıknatıs Küme elemanları Ahşap boyası -Matematik dersinin kümeler konusunda kullanılır. -Bu materyali aktif olarak öğrenci kullanır. -Sacın üzerinde çemberlerin içine elemanlar yerleştirilerek alt küme sayıları bulunabilir veya eşit ve denk olup olmadıkları karşılaştırılabilir. 3 HAZIRLANIŞI -Tahta, sacın kenarlarına çerçeve olacak şekilde çevrelenir. -Tahta çemberlerin ve küme elemanlarının arkaları mıknatıslanır. -Tahta ahşap boyayla boyanır.