AKKUYU’ NUN SESİ YIL:2017 SAYI :3 AKKUYU İLKOKULU/ortaokulu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ Öğrencilerin aldıkları puanlar kadar yaptıkları doğru tercihler de iyi bir liseye adım atmalarına yardımcı olacaktır.8.sınıf.
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ. İÇİNDEKİLER  DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ OKULLARDA DESTEK EĞİTİM HİZMETİ NERELERDE VERİLİR? NEDEN DESTEK EĞİTİM? DESTEK EĞİTİM.
İnsanlar; duygu, düşünce ve isteklerini cümlelerle dile getirir. Cümleler ise sözcüklerden oluştuğu için sözcükler, dilin en önemli öğesidir. Sözcükler,
AVRUPA BİRLİĞİ SİSTEMİNDE ENGELLİLER ve ÖZEL EĞİTİM
DEZAVANTAJLı ÇOCUKLARDA EĞITIM HAKKı YENI ORHANLı ORTAOKULU – ÖZGÜR KAYA.
T.C. ŞEHİTKAMİL KAYMAKAMLIĞI 75. YIL CUMHURİYET ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi ( HASAL) eğitim-öğretime 4 Haziran 1984’te 108 öğrenciyle başladı.
AİLELERLE İŞBİRLİĞİ.
Vizyon Kurumsal kimliği ve sunduğu hizmetlerle örnek alınan, kültürel mirası değerlendirebilen, yaşanan hayatı yorumlayabilen, problemlere çözüm üretebilen,
AYNUR ŞİMŞEK İŞLETME YÖNETİMİ PROGRAMI ÖNÜNÜZDEN ÇEKİLİN.
Dünya engelliler günü. Engelli Olmak Bir Engel Mi?
Prof. Dr. İnayet Aydın Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Bayramlarımız Hikmet SIRMA.
Hikmet SIRMA.
F İ NLAND İ YA EG İ T İ M S İ STEM İ Dünyanın en iyi eğitim sistemlerinden birine sahip Finlandiya’da özel okul yok, öğrenciler günde 4 saat ders yapıyor,
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
EĞİTİM ORTAMLARININ DÜZENLENMESİ
YETERSİZLİĞİ OLAN BİREYLERE İLİŞKİN ULUSLARARASI YASAL DÜZENLEMELER
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU “VELİ UYUM” PROJESİ
MESLEĞE YÖNELTME SEMİNERİ
TÜRKİYE’DE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Stratejik Planı Yrd. Doç. Dr. Günver GÜNEŞ Merkez.
OKUL- ÇEVRE İLİŞKİLERİ
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
ÖZEL EĞİTİMİN TEMEL İLKELERİ
REHBERLİK SERVİSİ.
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
TARİHDE BİLİM BİLİM VE SANAT ÖZGÜRLÜĞÜ
ZAFER İLKOKULU BENGİ FAALİYETLERİ
YAŞAM BECERİLERİ -Öfke kontrolü -“Hayır” diyebilme -Israrlara karşı koyabilme -Kendini ortaya koyma -İletişim becerileri -Sorun çözme -Stresle başa.
Aile Atölyeleri Projesi
ELİ ÖPÜLESİ CAN ÖĞRETMENLERİM KAÇ ALIŞKANLIĞIMIZ VAR DERSİNİZ?
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
MESLEK NEDİR? Meslek , ‘bir kişinin hayatını kazanmak geçimini sağlamak için yaptığı iş’ olarak tanımlanmaktadır. Belli bir eğitimi gerektiren bilgi,
SarIyer beledİyesİ gençlİk eğİtİm merkezİ Aİle-eğİtmen buluŞmasI
VELİLER İÇİN ANKET GİRİŞİ
Bugün neler öğreneceğiz?
KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
Sağlık Bilimleri Fakültesi
MİLLİ BİLİNCİ OLUŞTURMAK İYİ İNSAN, İYİ VATANDAŞ YETİŞTİRMEK
Eğitim; bireyin davranışlarında, kendi yaşantısı yoluyla,
‘AHŞAP OYUNCAK YAPIMI VE AHŞAP BOYAMA KURSU’
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Mesleki Eğitimi Geliştirme Tanıtım ve Yönlendirme
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
Medya okuryazarlığı eğitimi dersi
GAZİKENT İMKB ORTAOKULU
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Dünyanın En Şaşırtıcı Eğitim Sistemi: Finlandiya
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
İSTASYON YÖNTEMİ.
EĞİTSEL VE DAVRANIŞSAL DEĞERLENDİRME- ASSESSMENT Ders 2: Yasal Düzenlemeler Prof. Dr. Tevhide Kargın.
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
Okul Öncesi Eğitim.
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
Yrd. Doç. Dr. Şükrü KEYİFLİ
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
Geliştirme Genel Müdürlüğü
BİREYİ TANIMA TEKNİKLERİ
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
Sunum transkripti:

AKKUYU’ NUN SESİ YIL:2017 SAYI :3 AKKUYU İLKOKULU/ortaokulu

EDİTÖRDEN ‘Söz uçar yazı kalır’ diye hislerimize tercüman olsun istedik kelimeler. Yaşadıklarımız paylaştıklarımız ve fark ettiklerimizle yüreklerinize dokunmak istedik. Büyük önder Mustafa Kemal Atatürk’ün “Hiç dinlenmemek üzere yola çıkanlar asla ve asla yorulmazlar” sözünü kendimize rehber edinerek okulumuzun her alanda başarılı olması için çalışıyoruz. Bu anlamda Destekleme ve Yetiştirme Kursları açarak daha kaliteli bir eğitim vermek, TEOG sınavında öğrencilerimizin başarılarını arttırmak için verimli çalışmalar yaptık. Ayrıca Destek Eğitim Odası Kursu açarak bizim için çok özel olan öğrencilerimize ek imkanlar sunmaya çalıştık. okulumuzun bahçe düzenlemesine önem vererek daha güvenli bir ortam hazırladık. Sosyal Kültürel ve Sportif çalışmalarımız da devam etmekte. İçimizden geçenleri sunduk sayfalarda, insani değerleri olan çağdaş bireyler görmek isteğimiz ve aynı duyguları sizlerle paylaşmak niyetindeyiz. Dergimiz okulumuzun sesi olacak. Umarız ki yüreğinizde yeri olacak. Diğer sayılarda buluşmak üzere hepinizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum. Öznur ÇATAL Müdür Yardımcısı

ÖĞRETMEN Kişinin duygu, düşünce ve davranışlarında gelişme ve iyileşmeye yönelik süreçlerin tamamı eğitim olarak tarif edilebilir. Üçlü sacayağı (aile, okul, öğretmen) üzerinde meydana gelen eğitim faaliyetlerinde öğretmenliğin yeri insanda hayat boyu tesirli olacak izler bırakacağı için çok önemlidir. Öğretmenin çocuk üzerinde ki etkisi anne , baba ve toplumdakinden çok daha fazladır. Çünkü öğretmen gerçek insanlığın tohumlarını eken bir bahçıvan, karşılaşılan problemleri çözmede yardımcı olan tecrübeli bir rehber, dolayısıyla topluma ideal insan olma ufkunu gösteren bir ışıktır, öyle de olmak zorundadır. Onun vazifesi müfredatın darlığına ve okulun duvarları arasına sıkıştırılamaz. Geçeceği yol engellerle dolu olsa bile buna tahammül eden muhataplarını elindeki sevgi meşalesi etrafında toplamayı bilen ayırıcı değil birleştirici, yıkıcı değil yapıcı olan, kendini aşmış örnek insandır. Öğretmen toplumun ruh dünyasının mimarıdır. Dolayısıyla toplumdaki çürümüşlüklerin hepsinden sorumludur. Eğer bir toplumda çocuklar birbirini yumrukluyor, büyükler rüşvet alıyorsa; fazilet tarih kitaplarında bir efsane olarak kalmış, çocuklar büyüklerden daha kurnaz, yaşlılarsa küçüklerden ümitsiz hale gelmişse orada öğretmen vazifesini yapmamış demektir. Bir millet savaş meydanlarında ne kadar parlak zaferler elde ederse etsin o zaferlerin olumlu netice vermesi ancak öğretmenlerle mümkün olur. Tarihimiz boyunca öğretmenlerin değerinin bilindiği devirlerde gücümüz ve medeniyetimiz zirvelere tırmanmış, ona itibar edilmeyen devirlerde ciddi sıkıntılar ve buhranlar yaşanmıştır. Taşıdığı ağır sorumluluğun şuurunda olan bir öğretmen daima gönüllere girerek ideal insan yetiştirme azmiyle yanıp tutuşur, kendisini ülkesinin ve öğrencilerinin geleceğine adar.O, yaşama hevesiyle değil yaşatma arzusuyla doludur ve bu konuda gelecek nesillere güzel örnek olur. Kafası günlük olaylarla, sanal dünyayla işgal edilmiş, ruh dünyası kısır boğuşmaların baskısı altında ezilmiş bir gence, hakiki insana ait duyguları aşılamak için bir ömür ter döker. Bu yüzden gelecek nesillerin mimarı olan öğretmen, öğrencilerine sevgiyi sevip, düşmanlığa düşman olma hassasiyetini kazandırma adına durmadan çalışır ve bir ömür bahar müjdesi bekler gibi öğrencilerinin başarılı olmasını bekler Bütün öğretmenlerimizin gözlerinin yollarda kalmaması ve gelenlerin hep beklediklerine değmesi ümit ve temennisi ile… Sezai KABADAYI Okul Müdürü

2017 YILI MEZUNLARMIZA Sevgili öğrenciler, Zor bir mesleğin mensubu olan biz öğretmenleriniz, uzun ve meşakkatli bir eğitim ve öğretim sürecinden sonra sizlere bilgi, beceri ve olumlu davranışlar kazandırmanın; sizleri Atatürk ilke ve inkılâplarına bağlı ve Türk millî eğitiminin amaç ve ilkeleri doğrultusunda en iyi bir şekilde yetiştirmenin haklı gururu içerisindeyiz. Sizler, bu güzel eğitim yuvasından ayrılmanın üzüntüsünü mezun olmanın sevinciyle birlikte yaşıyorsunuz. Bizler de, her zaman olduğu gibi, bugün de aynı duyguları sizlerle paylaşıyoruz. Bundan sonraki hayatınızda, yarınların Türkiye’sine bir tuğla da sizlerin koyduğunu görmek, bizim için en anlamlı armağan olacaktır. Önceki yıllarda mezun olan ve her fırsatta bizleri ziyaret ederek sevindiren öğrencilerimizin yolundan gideceğinize eminiz. Yeni bir dönemin umut dolu semalarına kanat çırpmaya hazırlanan sizleri kutluyor; şimdiden hepinize sağlık, mutluluk ve başarılar diliyoruz. öznur ÇATAL

8-A 8-A 8-A 8-A

2016-2017 MEZUNLARIMIZ 4-A 4-A 4-A 4-A 4-A 4-A

TEMİZLİK Temizliğin Düşmanıdır o Su, Sabun. Elmalısı, güllüsü. Temizliğin her türlüsü. Günlük duş al. Temizliğin tadına var. Selver Nur DÜZGÜN / 2-A TEMİZLİK Çevremizi temiz tutalım. Yoksa hayvanlar azalır. Çevremiz çok kötü olur. Çevre bizim için yuvadır. Yola, sokağa, ormana çöp atmayalım. Ormana çöp atarsak Orman çöp kutusu olur. Orman bizim için hayattır. Naz KABADAYI / 2-A

KATILAN OKULLARIMIZ TOKİ SARIÇAM A.L, TOKİ OSMANGAZİ İ.H.O.O, SPOR ŞENLİĞİMİZ ÇOK EĞLENCELİYDİ… KERMESİMİZLE AĞZIMIZ TATLANDI KATILAN OKULLARIMIZ TOKİ SARIÇAM A.L, TOKİ OSMANGAZİ İ.H.O.O, EVLİYA ÇELEBİ O.O, BİLGE KAĞAN O.O

KERMESİMİZDEN...

MEZUNİYET GÜNÜMÜZDEN KARELER MİNİK DANSÇILAR

SENİN İÇİN ÇANAKKALEM Nice canlar verdik uğruna, Nice kanlar döktük. Nice destanlar yazdık senin için, EY ÇANAKKALEM! Şansımız yükselecek, Nice Çanakkale şehidi dirilecek Zaferler kazanılacak senin için, EY ÇANAKKALEM! Gittik savaşa, Kazandık zaferi. Gözü yaşlı analar bıraktık aramızda, Kimi anasını, Kimi babasını, Kimi evladını nıraktı arkasında, Gidince ne olacağım? ‘Yoksa ölecek miyim ?’ diye düşünmeden. İndi meydana, çıktı savaşa. Evet öyle oldu. Kimi şehid, kimi gazi Ama umurlarında değildi. Vatan kurtulsun yeterdi onlar için Unuttukları bir şey vardı. ŞEHİTLER ÖLMEZ, VATAN BÖLÜNMEZ CEREN 3AKCAN 5-A / 33

VELİ ZİYARETLERİMİZ…

Dergimiz 31.10.2005 tarih 25699 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan “İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Sosyal Etkinlik Yönetmeliği”ne göre hazırlanmıştır.