Dönem 5 Tıp Eğitimi Çalıştayı 8 Mayıs 2017 Dr. Cem Cerit Dr. Ilgın Sade Dr. Dilara Pirhan.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

Özgür GÜVEN GÜNAY, Prof. Dr. Pars TUNÇYÜREK
SAĞLIK Sağlık Okuryazarlığı - Sağlık Çalışanları -
BOLOGNA SÜRECİ BİRİNCİ PAYLAŞIM TOPLANTISI
AĞUSTOS 2011 HİZMET GÖSTERGELERİ TOPLAM MUAYENE SAYISI TOPLAM YATAN HASTA SAYISI 826 YATILAN GÜN SAYISI 5408 TABURCU OLAN HASTA SAYISI 920 ÖLEN.
Açık ve Uzaktan Öğretim Modelleri
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ 1.TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI ÖĞRENCİ ANKETİ.
Prof. Dr. Öner Süzer Cerrahpaşa Tıp Fakültesi
TEMMUZ 2011 HİZMET GÖSTERGELERİ TOPLAM MUAYENE SAYISI TOPLAM YATAN HASTA SAYISI 1028 YATILAN GÜN SAYISI 6502 TABURCU OLAN HASTA SAYISI 1108 ÖLEN.
Ardahan ÜNİVERSİTESİ Yaz Okulu YÖNETMELİĞİ
KOÜTF EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİNE BAŞVURAN HASTALARA SUNULAN HİZMET İLE İLİŞKİLİ HASTALARIN GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ GRUP MÜMKÜN MERTEBE.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ
Sağlık Tesisleri Ek Ödeme Gelirleri 2014/Aylık-Üç Aylık ve Altı Aylık
2013 İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi
Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesinde Staj Eğitimi
Doktor Doktorların Görevleri Nelerdir?
EĞİTİM VE MÜFREDAT KOMİSYONLARI ÇALIŞMALARI-İŞLEVLERİ
Dönem VI
2009 Eğitim Yılı Çalıştayı Dönem 4 ve 5 Raporu. Başlıklar  Stajlar  Teorik dersler  Pratik eğitimi  Sınavlar  Yardımcı eğitim alanları  Öğretim.
Öğrenme Stilleri.
2014 Tıp Eğitimi Çalıştayı Program Değerlendirme ve Geliştirme Kurulu sunumu.
ÜNİVERSİTE HASTANESİNDE ÇALIŞMA KOŞULLARI VE UZMANLIK EĞİTİMİ
2. GRUP Prof. Dr. Selma ÇİVİ Prof. Dr. Dilek GÜLDAL Doç. Dr. Yeşim UNCU Yrd. Doç. Dr. Nazlı ŞENSOY Yrd. Doç. Dr. Muharrem.
İstanbul Üniversitesi Mezun Takip Sistemi EYOKA
GRUP TUS’U KURU Muhittin Hocamız  Selim Semih Emrah Taylan Onural
HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI. HEKİMLİĞE HAZIRLIK PROGRAMI PROGRAMIN ANA HEDEFLERİ  Hekimlik uygulamalarında temel becerileri kazandırmak  Öğretim üyesi.
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
Uzmanlık Eğitiminin Akreditasyonu süreci neden gerekli ?
BAĞIL DEĞERLENDİRME Arş. Grv. Recep KARA Veteriner Fakültesi Gıda Hijyeni ve Teknolojisi Anabilim Dalı.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ’NDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
Doç. Dr. Nevzat Alkan Ogretim Yılı 1 Doç. Dr. Nevzat Alkan İstanbul Tıp Fakültesi Adli Tıp Anabilim Dalı
1 Kocaeli Tıp Fakültesi Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitiminde Kilit Sorunlar Tıp Eğitimi Çalıştayı 14 Mayıs 2010.
Öğrenci İş Yüküne Dayalı AKTS Kredisi Hesaplama. Giriş Üniversitemiz senatosunun 3 Mayıs 2013 tarihinde aldığı karar gereği eğitim öğretim yılından.
TOBB ETÜ HASTANESİ.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME BİRİMİ NİLGÜN OĞUZHAN TEOG SINAVINA KADAR YAPILAN UYGULAMALAR.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU
Çalıştay, Mayıs, 2016 VI. DÖNEM Doç. Dr. Cem Cerit Doç. Dr. Yiğit Çakıroğlu Yrd. Doç. Dr. T. Utku Yılmaz İnt. Dr. Emre Eserli.
SPİNA BİFİDA DERNEĞİ EDİRNE TEMSİLCİĞİ Yrd. Doç. Dr. Neşe ÖZKAYIN Trakya Üniversitesi, Pediatrik Nefroloji Bilim Dalı, EDİRNE.
AKTS KOORDİNATÖRLERİ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 13 Mayıs 2014.
DİYARBAKIR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ GENEL BİLGİLER
Sağlık Fiziği Anabilim Dalı. Program Adı: Sağlık Fiziği Programın bağlı olduğu Enstitü: Sağlık Bilimleri Enstitüsü Bağlı olduğu Anabilim Dalı: 2012 den.
Eğitim Faaliyetleri Dr. Dilek Bayramgürler.
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 5 Sıla Birce Bilgiç & Melike Pelin Özdoğru.
DÖNEM 6 ÇALIŞTAY SUNUMU MAYIS, 2017 Doç. Dr. Nurettin Özgür DOĞAN Yrd
MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
Eğitimde ve Psikolojide ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Hastalıklar ve Hastaneler
AKTS Hesaplaması.
Dönem 6 Koordinatörlüğü Sunumu
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
DÖNEM IV Dr. Özgür Mehtap.
Hülya Aybek*, Nural Cevahir**
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
İLKNUR BAŞYİĞİT EĞİTİM KOMİSYONU BAŞKANI
Dönem 5 Staj Değerlendirmeleri
Öğretim Tasarımı Analiz.
Uzaktan SınavMatik Programının kurulumu ve kullanımı için rehber
Tıp Eğitimi İstanbul Tıp Fakültesi’ndeki 7 yıllık gözlem
Dönem VI
MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
Dönem 5 Tıp Eğitimi Çalıştayı 3 Mayıs 2018 Dr. Cem Cerit Dr. Ilgın Sade Dr. Neslihan Alagöz.
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu Sunumu
DÖNEM 6 ÇALIŞTAY SUNUMU MAYIS, 2018 Doç. Dr. Nurettin Özgür DOĞAN Yrd
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
Sunum transkripti:

Dönem 5 Tıp Eğitimi Çalıştayı 8 Mayıs 2017 Dr. Cem Cerit Dr. Ilgın Sade Dr. Dilara Pirhan

Dönem 5 14 anabilim dalı Yıl içinde 8 staj grubu Toplam 216 öğrenci Her staj grubunda ortalama 26 öğrenci

Öğrenci sayıları/staj grubu sayısı Öğrenci sayısı Staj grup sayısı Her gruptaki öğrenci sayısı 2017 216 8 26 2018 263 8 ? 10? 33 2019 288 10 29 2020 335 12 28 2021 309

Standardizasyon Staj içi ve stajlar arası Stajların içerik farklılıkları, teorik/pratik oranındaki değişkenlikler, öğretim üyesi sayısında farklılıklar gibi nedenlerle stajların ‘’aynılaştırılması’’ mümkün değil Pratiğin arttırılması, hasta takibi ve sunumuna daha fazla katılım önerilmekte.. Staj içi standardizasyon özellikle ölçme ve değerlendirmede önemli

Ölçme ve değerlendirme Adli tıp – yazılı ve sözlü Anestezi – sözlü ve pratik Dermatoloji – yapılandırılmış pratik Enfeksiyon h- yazılı ve pratik FTR- yazılı ve sözlü-pratik Göğüs h - yazılı + sözlü+ pratik + ara değerlendirme Göğüs cerrahisi – yazılı ve sözlü, derse katılım Göz h- yazılı ve pratik KBB- yazılı ve sözlü Nöroloji- yazılı ve sözlü Beyin cer.- sözlü Ortopedi- yazılı+sözlü+pratik Psikiyatri – yazılı+sözlü+ pratik (dosya değ.) Üroloji – yazılı ve sözlü

Ölçme ve değerlendirme yöntemlerinin farklılığı, stajın süresi ve öğretim elemanı sayısı gibi etkenlere bağlı olarak değişebilmekte Mümkün olduğu kadar çeşitliliği fazla değerlendirme yöntemleri önerilmekte, geçmiş yıllara göre çeşitlilik artmış. Sözlü ve yapılandırılmamış pratik sınavlarda nesnel değerlendirme yapılması açısından; --birden fazla öğretim üyesinin yer alması --önceden belirlenmiş standart sorular oluşturulması, soruların kura ile çekilmesi..

Teşekkürler..