İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
A1PEMBE SINIF SAĞLIKLI BESLENME VE YAŞAM PROJE SUNUMU
Advertisements

EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
KONU: UZAKTAN EĞİTİM TÜRLERİ
Bilgi Teknolojisinin Temel Kavramları
WINDOWS Internet Ortamında Yazarlık Dilleri Dr. Hakan TÜZÜN.
Ders Adı: Bilgisayar Donanımına Giriş
Bilgisayarım Simgesinin Kullanımı Dosyaların Yönetimi
Konu Başlığı.  Açıklamalar… Köprü Vereceğiniz Düğmeleri Bu Alana Yapın. Düğmeleri kendiniz yapacaksını z düzeni- çalışması- doğru çalışması- kullanışlılığı.
Tam Öğrenme Modeli (Mastery Learning)
BDEM 105.
EĞİTSEL YAZILIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEÇİMİ
Chapter 3 Brainstorming a Game Idea: Gameplay, Technology, and Story
GRUP SPORTİF PROJE SUNUMU Ders Sorumluları: Yrd. Doç. Hakan Tüzün Ders Adı: BTÖ302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
GRUP: Element GRUP ÜYELERİ: Nasri BAKTAŞ Seylani KARABACAK Gürsel MEŞE
Başlat menüsü ve öğeleri
SUNAR….
Güvenli ve Pratik Web’de çalışma saatleri için;
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2007 – 2008 Bahar Dönemi Beytepe - ANKARA BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA.
Temiz Su Türleri Koruyucuları
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin.
EĞİTİM OYUNLARI TASARLAMA
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BÖTE ORYANTASYONU GRUP ÇÖMlek Ders Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. HAKAN TÜZÜN Hazırlayanlar.
Quest Atlantis Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel Bir Bilgisayar Oyununun Teknik Yapısı.
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
QUEST ATLANTİS Excell Üniversitesi
Kütüphane Oryantasyonu
Hacettepe Üniversiteli | Bote 1 QUEST ATLANTİS NETWORK DÜNYASI (Net1) ( FOCUS = İŞİN ÖZÜ )
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
BTO-304 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri & Uygulamaları
Oyun Mekanikleri & Elementleri
BTÖ 302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Ders Sorumlusu : Yrd.Doc. Dr Hakan TÜZÜN Hazırlayanlar : Mustafa SARITEPECİ Yeşim YENİLMEZ Yeşim YENİLMEZ Ebru KIRMAN Ebru KIRMAN Ramadan ŞEN Selahattin.
MEDİKO ORYANTASYONU HAZIRLAYANLAR Seçil YAŞAR Rahim TEKİN Mehmet UÇAR
Windows adası os2 Hazırlayanlar: Azize Sertkaya Yasemin Dönmez Şaylan Durum Ali Bayandur Fatih Onur Yüler.
Quest Atlantis Yapısal Dünyası
Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.
Grup üyeleri: Selen ERGÜ Galip Kaya Nazgül BARPİEVA
1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN.
GRUP LABORANT PROJE SUNUMU
BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMALARI
Hazırlayan Hazırlayan: Aysun Kılıç-Bilal Şen Derya Köybaşı-Hasan Kara İ.Müfit Baloğlu-Selma Höçük Ders: Ders: İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları.
RAM DÜNYASI Hazırlayanlar: Abdullah DEDE Aygül ÇELİK Çiğdem AÇIKGÖZ Hikmet AKSOY Seyit GÜNÇAL Mesut SARITAŞ Ders: BTÖ 302 – Internet Ortamında Yazarlık.
PPT1 DÜNYASI Hazırlayanlar : Hazırlayanlar : Müzeyyen KUTLU Müzeyyen KUTLU Ferdi ERDEM Ferdi ERDEM F. Önder TOPAL F. Önder TOPAL Suat ÖZTÜRK Suat ÖZTÜRK.
GRUP:NET2 Grup üyeleri: Zehra Duman Buket Deringöl Abdulbaki Ensaroğlu
Az kullanılan ögeler menüden kaldırılabilir. Kısayollar yaratılabilir.
EXCEL 1 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ Dr. Hakan TÜZÜN (Ankara,2005)
BIL MOBiL PROGRAMLAMA TEKNiKLERi
ÇOKLU ORTAM TASARIM İLKELERİ
RUTH CLARK’IN E-ÖĞRENME İLKELERİNİ ÖĞRENMEYE NE DERSİN ?
İÇ VE DIŞ DONANIMLAR.
Bilgi ve İletişim Teknolojisi Dersi
HEDEF KİTLE Üniversite Öğrencileri
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları Dersi Grup Projesi Hazırlayan: Grup HIZLI ve ÖFKELİ Gülsüm KARABAĞLI Anıl ŞAHİN Sertaç KARATEKE.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
BAĞIMLILIK TÜRLERİ 1-TEKNOLOJİ 2-TÜTÜN 3-MADDE 4-ALKOL 5-KUMAR
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
ABANT İ ZZET BAYSAL ÜN İ VERS İ TES İ ZIYA GÜNEŞ – SAFA SEZEN – KEREM UZUN – Bilgisayar ve Ö ğ retim Teknolojileri Ö ğ retmenli.
ABANT İ ZZET BAYSAL ÜN İ VERS İ TES İ ZIYA GÜNEŞ – SAFA SEZEN – KEREM UZUN – Bilgisayar ve Ö ğ retim Teknolojileri Ö ğ retmenli.
BİLGİSAYAR KOMUT: Bilgisayara istediğimiz şeyleri yaptırabilmek için verdiğimiz emirlerdir.
BİLGİSAYARIN YAPISI Donanım ? Yazılım.
ACCESS GRUBU 5.SINIF MATEMATİK ÜÇ BOYUTLU GEOMETRİK CİSİMLER
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
BİLGİSAYARDA DONANIM ve YAZILIM
Game Design Theory And Practice
Bir Oyunun Oluşturulması: Oynanış Şekli, Teknolojisi ve Hikayesi
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
Sunum transkripti:

İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları Hazırlayanlar Grup Comp2 Furkan DÜZCAN Rasim KIR Selma İLKYAZ Özlem ÜÇOLUK Turgay KAÇAR Safiye SUSAM

Tasarımda İzlediğimiz Sürecin Anlatımı Projemiz için başlangıçta bir focus hazırladik. Focus dogrultusunda bir hikaye yazdik. Egitsel oyun için hazırlayacağımız 3D ortamin kuşbakışı görünümünü çizdik.

Tasarımda İzlediğimiz Sürecin Anlatımı Arayüz tasarim belgesi için içerik hazırladık. Bilgisayar donanımını oluşturan parçalara ait resimler bularak 2D ortamı renklendirmeye çalıştık. 3D ortama koyacağımız nesneleri internetten yaptığımız araştırma sonucu bulduk.3D nesneleri 3D alanımıza uygun şekilde boyutlandırdık. 3D ortamda nesneler hakkında bilgi vermek için 2D ortamı hazırladik.

Tasarımda İzlediğimiz Sürecin Anlatımı Eğitsel oyunu arayüz tasarım belgesi doğrultusunda internetten bulduğumuz 3D nesneleri ve 2D ekranı kullanarak hazırladık. Eğitsel oyunumuz için bir kullanışlılık testi raporu hazırladık. Kullanışlılık testi sonucunda elde ettiğimiz bulgular doğrultusunda eğitsel oyunda gerekli düzeltmeleri gerçekleştirdik. Bilgisayar donanımı ve parçaları konusunda kullanıcıyı bilgilendirmeyi amaçlayan bir eğitsel oyun tasarladık.

Oyundan bir görünüm

Evlerden bir görünüm

Süreçte iyi giden olaylar Grup üyelerinin çalışmalarını planlı ve düzenli bir şekilde koordinasyonlu olarak sürdürmesi Grup içi anlaşmazlık oluşmaması Grupta karşılıklı saygının hakim olması

Süreçte İyi Gitmeyen Olaylar Eğitsel oyunda kullanılacak 3D nesnelerin boyutlandırılmasının bir kişi programları daha iyi anladığı için bir kişiye bağımlı olması Eğitsel oyunu tasarlamak için internet bağlantısının gerekliliği nedeniyle çalışmaların sınırlı kalması

Bir dahaki sefere neleri farklı yapardınız? Eğitsel oyunu geliştirmek için bilinmesi gereken programların daha iyi öğrenilmeye çalışılması Derslere sürekli devam edilmesi

Teşekkürler……..