İşletme Yönetimi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
PAZARLAMA KARMASI DAĞITIM.
Advertisements

TÜKETİM MALLARI BilişimLife.net.
REKLAMCILIK Hafta 2.
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
İşletme Yönetimine Giriş Arş. Grv. Gültekin ALTUNTAŞ
PERAKENDECİLİK VE TOPTANCILIK
PAZARLAMA YÖNETİMİ: ÜNİTE 7
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
REKLAMCILIK Hafta 2.
PAZARLAMA YÖNETİMİ: ÜNİTE 3
FİZİKSEL DAĞITIM KANALLARI VE PLANLAMA DAĞITIM İŞLEMLERİ VE SÜREÇLERİ
Toptancılık ve Perakendecilik
PAZARLAMA-6.
Tüketiciye yönelmiş pazarlama karması
Bölüm 10 İşlevsel Stratejiler (Fonksiyonel/Bölümsel Stratejiler)
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
+ + + ENDÜSTRİYEL ALICILAR MAL VE HİZMET ÜRETİCİLERİ
ENDÜSTRİYEL PAZARLAR ve ENDÜSTRİYEL SATIN ALMA DAVRANIŞI
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
KOBİ’LER VE KOBİ’LERİN ORTAK ÖZELLİKLERİ
Dağıtım Kanalları PAZARLAMA İLKELERİ
Bölüm 5 Satış Süreci.
PAZARLAMA ÇEVRESİ.
Hızlı Tüketim Ürünleri
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
6.Bölüm Endüstriyel Pazarlar ve Uluslararası Pazarlar
DAĞITIM (PAZARLAMA) KANALLARI TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Hızlı Tüketim Ürünleri
Dağıtım kanalları ve fiziksel dağıtım
ELEKTRONİK TİCARETİN TÜRLERİ
Kent merkezi planlama ve tasarım ilkeleri
E- T I CARET‘İN SINIFLANDIRILMASI VE KATEGORİ’LER I NE (TÜRLER I NE) AYRILMASI.
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
Pazarlama ve Temel Kavramlar
Tanım Pazarlama, işletme amaçlarını gerçekleştirmek, mevcut ve potansiyel müşterilerin istek ve ihtiyaçlarını tatmin etmek için mal ve hizmetleri üreticiden.
Büyüklüğüne Göre İşletmeler
Birlikte Düşünelim Hayatta gerçekleştirmek istediklerinize yardımcı olabilir miyiz? ‘‘Eğer hayatınızı değiştirmek istiyorsanız, düşünce tarzınızı değiştirmelisiniz.”
Reklamın Amaçları.
Altunışık, Özdemir, Torlak – Modern Pazarlama
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
1 İşletmeye Giriş Konu 12: İşletmelerde Pazarlama Yönetimi - II Yrd.Doç.Dr. Yıldırım Osman Çetmeli Yaşar Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü.
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
Dağıtım Kanalları ve Stratejileri
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK
GİRİŞ İnsanlar seyahat ederken çok geniş bir yelpazede turizm hizmetlerine ihtiyaç duyarlar. Bu hizmetler uçak biletlerini, araç kiralamayı, konaklama.
Pazarlama İletişimi.
Hedef PAZAR!.
PAZARLAMA TEMEL BİLGİLER 2 Fiyat nedir? Fiyat;  mal ve hizmetler için talep edilen (alınan) parasal bedel  tüketicilerin bir malı almak için ödemek.
MAN 533T ULUSLARARASI PAZARLAMA TUTUNDURMA STRATEJİLERİ I
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ Tedarik Zinciri – Temel Kavramlar
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
ELEKTRONİK TİCARET E TİCARET NEDİR ? E-Ticaret ‘ te dikkat edilmesi gereken kurallar 1.
Altunışık, Özdemir, Torlak – Modern Pazarlama
Pazarlama İlkeleri.
PAZARLAMA KANALLARI VE FİZİKSEL DAĞITIM
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
Yrd. Doç. Dr. Alpaslan ÖZMEN
Pazarlama nedir? bilim, akademik disiplin? sanat?  uygulama alanı?
İŞLETME BİLİMİ VE İŞLETMEYİ TANIYALIM
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ENDÜSTRİYEL PAZARLAR ve ENDÜSTRİYEL SATIN ALMA DAVRANIŞI
Küresel Pazar Seçme Kararları ve Giriş Stratejileri
Sunum transkripti:

İşletme Yönetimi

4.6.2. Ticaret İşletmeleri Ticaret işletmeleri, toptan ve perakende satış yapan işletmelerdir. Bunlar üretici ile tüketici arasında yer alan aracılardır. Üretim yapmazlar. Üreticiden satın aldıklarını satarlar.

Toptancının işlevi, malı üreticiden satın almak, perakendeciye satmak, malı depolamak, perakendeciye finansal yardım sağlamak, riski azaltmak ve Pazar bilgisi vermektir.

Perakendecinin işlevi ise malı toptancıdan satın almak, malı depolamak ve satış hizmeti sunmaktır. Perakendeci işletmeler küçük veya büyük ölçekli olabilir.