Show Turtle = ST (Kalemi göster) Kullanımı ST

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
OEE ve KOBETSU KAIZEN EĞİTİMLERİ Yer : İzmir
Advertisements

Algoritma.  Algoritma, belirli bir görevi yerine getiren sonlu sayıdaki işlemler dizisidir.  Başka bir deyişle; bir sorunu çözebilmek için gerekli olan.
EK DERS UYGULAMA REHBERİ. GIRIŞ EKRANı Sisteme giriş için adresi kullanılmaktadır. Kullanıcı adı ve şifre için ö ğ renci bilgi.
FARABİ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Microsoft Office Word 2007 Ders Notları
CSS ile Konumlandırma Öğr. Gör. Emine TUNÇEL Kırklareli Üniversitesi Pınarhisar Meslek Yüksekokulu.
Show Turtle = ST (Kalemi göster) Kullanımı ST Hiiden Turtle = HT (Kalemi Gizle) Kullanımı HT.
9. HAFTA 25 Nisan2016. Fonksiyon M-Dosyaları Fonksiyon dosyaları ilk satırda “function” kelimesi bulunan “.m” uzantısı bulunan dosyalardır. MATLAB içinde.
Yazılım Mühendisliği1[ 3.hft ]. Yazılım Mühendisliği2 Yazılım İ sterlerinin Çözümlemesi Yazılım Yaşam Çevrimi “ Yazılım Yaşam çevrimin herhangi bir yazılım.
Grafik ve Animasyon-II FLASH CS5 Öğr.Gör. Onur BULUT.
Grafik ve Animasyon-II FLASH CS5 Öğr.Gör. Onur BULUT.
ÖZEL TANIMLI FONKSİYONLAR
Komut Türleri  8051’de de kullanılan komutlar 8-bit opkoda sahiptir.  8-bit opkod 2 8 =256 farklı komuta imkan tanır ve 8051’de toplam 255 komut tanımlıdır.
Bölüm 2 C Dilinin Temelleri
Regresyon Analizi Hanefi Özbek.
APP INVENTOR Emre ANLAR.
Excel 2007.
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
GARSON/VALE ÇAĞRI SİSTEMLERİ KURULUM
FONKSİYONLAR.
Dil seçeneği mevcut Sınıf ekleyelim Dikkat : Oluşturacağınız sınıfın bitiş tarihini ileri tarih olması yararlı olacaktır. oluşturacağınız dersi.
(Bircom – Müşteri Deneyimi ve Ürün Geliştirme)
TABLO ve GRAFİK YAPIM YÖNTEMİ
Kırklareli Üniversitesi Pınarhisar Meslek Yüksekokulu
C Programlama Dili Çağdaş Hakan Aladağ.
Altera ile proje hazırlama
ENM 108 Bilgisayar Destekli Teknik Resim
PROGRAMLAMAYA GİRİŞ VE ALGORİTMA
Basit ve Kısmi Korelasyon Dr. Emine Cabı
(Bircom – Müşteri Deneyimi ve Ürün Geliştirme)
4. Bölüm SubVI.
BÜTÇE HAZIRLIK ÇALIŞMALARI
TANIMLAYICI İSTATİSTİKLER
-MOMENT -KÜTLE VE AĞIRLIK MERKEZİ
YARARLANICILAR İÇİN GÖRSEL KULLANIM KILAVUZU
Madde 2: Tanımlar Bu Sözleşmenin amaçları bağlamında,
Bölüm 4 İKİ BOYUTTA HAREKET
E-BÜTÇE TENKİS OLUŞTURMA
RESİM VE RESİM DÜZENLEME İŞLEMLERİ
Klavye Kullanımı.
Öğretim Görevlisi Emel ALTINTAŞ
Program, bilgisayarın belli bir işi yapması için tasarlanan
ARALIK, 2017 Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı E-posta Web :
BÖLÜM 11 SES. BÖLÜM 11 SES SES DALGALARI Aşağıdaki şeklin (1) ile gösterilen kısmı bir ses dalgasını temsil etmektedir. Dalga ortam boyunca hareket.
Kırınım, Girişim ve Müzik
GÖRSEL PROGRAMLAMA DİLİ:
Kullanıcı Kılavuzu DynaMed Plus support.ebsco.com.
Electude Kullanımı ile İlgili Bilgiler
Show Turtle = ST (Kalemi göster) Kullanımı ST
BİLGİSAYAR programlama II
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bu konudaki her şeyi okuyun Microsoft SharePoint Haberler
CİSİMLERİN GÖRÜNÜŞLERİNİ ÇIKARMA
Bilgisayar II 26 Nisan-7Mayıs Öğr. Gör. Feyza Tekinbaş.
PROGRAMLAMAYA GİRİŞ VE ALGORİTMA
Resim Convert Etmek ve CPC Ekranında Göstermek!
Bilgisayarım Simgesinin Kullanımı Dosyaların Yönetimi
Bilgisayar Bilimi Koşullu Durumlar.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
6. DÖNGÜ (TEKRARLAMA) DEYİMLERİ
Bilgisayar Bilimi Fonksiyon Yazma.
Değerler ve Değişkenler
Oturma Düzeni Grafiği Oluşturma
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
VADEMECUMONLINE KULLANIM KILAVUZU
ARALIK, 2018 Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı E-posta Web :
VADEMECUMONLINE KULLANIM KILAVUZU
Show Turtle = ST (Kalemi göster) Kullanımı ST
Bilgehan Arslan, Süreyya Gülnar
Sunum transkripti:

Show Turtle = ST (Kalemi göster) Kullanımı ST Hiiden Turtle = HT (Kalemi Gizle) HT

Pen Up = PU (Kalemi Kaldır) Kullanımı PU (Kalemi kaldırır çizim yapmaz) Pen Down = PD (Kalemi kağıt üzerine indirir) PD (Çizim yapmak için kalemi kağıt üzerine bırakır)

Forward = FD (İleri Git) Kullanımı FD 100 (100 piksel ileri git) Backward = BK (Geri Git) BK 50 (50 adım geri git)

Right = RT (Sağa Dön) Kullanımı RT 45 (45 derece sağa dön) Left = LT (Sola Dön) LT 45 (45 derece sola dön)

Clear Graphics = CG (Çizilen grafiği siler ) Kullanımı CG (Grafiği Temizle) Clear Screen = CS (Görüntü alanını temizler ) CS (Görüntü alanını siler)

REPEAT (Komut dizininin kaç kez tekrarlanacağını belirtir) Kullanımı REPEAT 4[FD 50] (4 kez ileriye 50 adım atılmasını sağlar) SHOW (İşlemin sonucunu görüntüle) CHAR (ASCII kodu göster) SHOW CHAR 65 (65 nolu karakteri görüntüle)

CIRCLE (Daire çizmek için kullanılan komuttur) Kullanımı CIRCLE 50 (50 piksellik yarıçapında daire çizer)

LABEL (Metinsel ifade yazdırma) Kullanımı LABEL "METİNSEL İFADE VEYA LABEL ["METİNSEL İFADE] Örnek1: Label [BÖTE] Örnek2: repeat 50 [label "BÖTE rt 15 fd 10]

SETPENCOLOR = setPC (Kalem rengini değiştirme.)

SETPOS [n n] (Kaplumbağayı x, y koordinatlarına göre ayarlama) Örnek: SETPOS [50 5] SETHEADING n (Kaplumbağayı belirtilen derece yönüne döndürme) SETHEADING 30

Örnekler REPEAT 3[FD 100 RT 120] REPEAT 4[FD 100 RT 90] REPEAT 5[FD 100 RT 72] REPEAT 6[FD 100 RT 60] REPEAT 7[FD 100 RT 51] REPEAT 8[FD 100 RT 45]

Örnek : Ekran çıktısı: Editör menüsünde isim tanımlaması yaparak aşağıdaki kodları çalıştırın. repeat 12 [lt 30 circle2 100] repeat 12 [lt 30 circle2 110] repeat 12 [lt 30 circle2 115] repeat 12 [lt 30 circle2 120] repeat 12 [lt 30 circle2 125] repeat 12 [lt 30 circle 130] repeat 12 [lt 30 circle 135] repeat 12 [lt 30 circle 140] repeat 12 [lt 30 circle 145] repeat 12 [lt 30 circle 150] repeat 12 [lt 30 circle 95] repeat 12 [lt 30 circle 90] repeat 12 [lt 30 circle 85] repeat 12 [lt 30 circle 80] repeat 12 [lt 30 circle 75] repeat 12 [lt 30 circle 70] repeat 12 [lt 30 circle 65] repeat 12 [lt 30 circle 60]