doorulukçu hem esaplı!»

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Boş boş oturmak için çok çok yüksekte oturuyor olmanız gerek...
Advertisements

CÜMLEDE ANLAM.
Eskiden Çember çevrilir Su musluktan içilir Ağaçlara tırmanılırdı
SİNAN AYTULU BUĞDAYIN YOLCULUĞU
SEN OLSAYDIN ADALET İÇİN NE DERDİN?. SEN AT OLSAYDIN ADALET İÇİN NE DERDİN?
ZAMANLARINA GÖRE FİİLLER
Ne Güzeldir. Dört gözle beklediğiniz bir haberin gelmesi...
HAYVANLARI KORUMA GÜNÜ
ANNELERİMİZDEN NELER ÖĞRENDİK ! YAZARI: Bilinmiyor.
BİLMECELER.
BİLMECELER  .
Bilgi Sistemleri – 2010 Dr. Galip Aydın Verinin Temsili.
SIFATLAR ÖN AD.
Dördüncü Grup Altıncı Harf Ç sesi sunumu Mürşit BEKTAŞ.
ÖZEL MÜZEYYEN ÇELEBİOĞLU İLKÖĞRETİM OKULU.
İŞTE GELDİK, GİDİYORUZ melahat oğuz İşte geldik, Gidiyoruz, Ne kaldı ki Şurada !... İsterdim ki, Günlük güneşlik biryerde, şehrin taa göbeğinde Kazılıversin.
BUGÜN BİRAZ MATEMATİK SEVELİM İSTEDİM CRoM Matematikle ve onun öğrendiğimiz basit işlemleri ile nasıl sonuca gidebileceğimize bir örnek vereyim istedim..
SLAYT GEÇİŞLERİ OTOMATİKTİR… LÜTFEN TIKLAMAYINIZ…
AİLELERİMİZDEN NELER ÖĞRENDİK?. HAVA RAPORU TAHMİNİ YAPMAYI: > >" Şu dağınıklığa bak... yabancı biri görse odanın ortasından kasırga geçmiş sanır..."
ANNELERİMİZDEN NELER ÖĞRENDİK ! YAZARI: Bilinmiyor.
Hasretinden prangalar eskittim
KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ
Sen de Yan Canım.
BİR ESKİ OTOMOBİL Ben bir otomobilim. Eskimişim. Buraya atmışlar. Çok zaman geçmiş. Kimse almamış. Ben bir otomobilim. Eskimiş.
EŞİT PARÇALAR 1 adet 1 adet
DÜŞÜNCELERİMİZİ NASIL KORUYALIM? ETKİNLİĞİ
EY CAN, GİTME BENSİZ… SESLİDİR..SESİ AÇINIZ… OTOMATİK ÇALIŞIR..
HOŞGELDİNİZ ÇOCUKLAR
D D.
Aklımıza esti ş u «Rodos'u» bir görelim dedik. Kalktık Marmaris'ten bir saatlik dalgalı bir deniz otobüsü yolculu ğ u sonunda, oraya vardık.. Bizi orada,
Adıyla..
Kim olduğunu Başına gelen Değil, Senin hareket Tarzın belirler, .
Önce Dil Öğrenmeyi Öğrenin Önce Dil Öğrenmeyi Öğrenin Gerekli Zamanı Ayırın Gerekli Zamanı Ayırın Kullanacağınız Materyalleri Edinin Kullanacağınız Materyalleri.
Kuşumu Kim Kışkışladı? egitim bizim işimiz
EŞİT PARÇALAR 1 adet 1 adet
TRAFİK SORUNU Çözüm.
SÖZCÜKLER ARASI ANLAM İLİŞKİLERİ - 2
Hayatınızın Yönünü ve Yolunu Bulmanızı Sağlar
BİRAZ DA BİZ ÖLELİM Merve ÖZDEMİR - DEM.
DOĞAL SAYILARDA BÖLME İŞLEMİ
Van erciş.
SEN DE Mİ BENİ UNUTTUN BEY ?
Ana dilim - bir çöşmä Binnän yıl yaşêêr erdä Sözleri gözäl, kıvrak - Ömürä kaavi dayak.
3. İYİLİKTE YARIŞMALI VE YARDIMLAŞMALIYIZ
Dili lääzım bilelim. Biz ona, inan, evladız. Dili hiç kaybetmeyelim. Salt onunnan biz insanız. D.N.Tanasoglu.
EŞ SESLİ KELİMELER.
BİTKİ VE HAYVAN DOSTLARIMIZ
İKİLEMELER Anlamı güçlendirmek, pekiştirmek ve anlatımı daha etkili hale getirebilmek için oluşturulan sözcük grubuna İkileme denir. Not 1: İkilemeyi.
KUŞUMU KİM KIŞKIŞLADI?.
Kaya atlar ne yer. Leyla atlar ot yer. Kaya itler ne yer
Buradan attım iğneyi, dolaştı geldi dünyayı. Alemi döndürür felekten, dünyayı geçirir elekten; her başta bulunmaz bu yüksek dilekten.

T.C. ORMAN ve SU İŞLERİ BAKANLIĞI Sunu Bakanlığımızca yapılan fotoğraf yarışmasında derece giren 50 tane resimden oluşmaktadır. Resim üzerindeki yazılar.
ÇIÇEKLER Ç IÇEK ILE ILGILI AKROSTIŞ Ç İÇEK BAHARIN HABERCİSİ İ Yİ İNSANLAR KORUYUN ONU Ç EVRECİLERLE BERABER E RKEN KALK BUGUN K.
GAZLARIN KİNETİK TEORİSİ. Kinetik Teori Gaz taneciklerinin davranışlarını açıklamak için geliştirilen teoriye kinetik teori denir. Kinetik teoriye göre:
Çin düşünürü Lao Tzu'nun öyküsü
İSİMLER: Varlıklara Verilişine Göre Adlar:
lafbirleşmelerin çeşitleri.»
Notalamak gagauz dili hem literatura uroklarında
«Vokallar hem konsonnar 2 klasta»..
Prezentaţiya temaya görä ‘ Baş paylar’. Iularji Alexandra ,
Eskiden Çember çevrilir Su musluktan içilir Ağaçlara tırmanılırdı.
ADIM 1 2 Harf Seç – 1 Sesli 1 Sessiz olsun. Örnek : «AS»
Hızlı Okuma Egzersizleri
Hızlı Okuma Egzersizleri
Kanatlı araba. benim projem askeri veya trafikdeki sorunları gidermek için 1 e 1 çözümdür.
(Kalıplaşmış Cümleler)
Sıfat(Ön Ad) Varlık adlarından önce gelerek onları niteleyen, biçimlerini, sayılarını, yerlerini belirten sözcüklere SIFAT(ÖN AD)denir.
Boş boş durmak için çok çok yüksekte oturuyor olmanız gerek...
Sunum transkripti:

doorulukçu hem esaplı!» Urok gagauz literaturasında 3 klasta. «Üüreneriz olmaa doorulukçu hem esaplı!»

Çözün bilmeceyi: « Bän hepsini bileerim, sizi bän üürderim Çözün bilmeceyi: « Bän hepsini bileerim, sizi bän üürderim. Benimnän badaşmaa – lääzım çok üürenmää.» Kiyat.

k a Ç o n d l i v e n E ş r u a K l E v i a R k e t a D u a E s k i K   Ç o n d l i v e n E ş r u a K l E v i a R k e t a D u a E s k i K e d i

Onnan kakêrlar enser. (çekiç, çokan) Kışın koruyer ellerini ayazdan. (eldiven) Bizim kanatlı dostlarımız. (kuşlar) Bul bitki lafı masalın adında ‘Dädunun hem babunun ..(Evi)’ Onda uçêrlar kosmosa.(Raketa) Onnan danışêrlar Allaha, ani yardım etsin. (dua) Nicä deerlär çoktankı rubaya, ani kaybetti artık benezini?(Eski) Kim paklêêr evi sıçandan? (Kedi)

Erik L. N. Tolstoy «Çekerdek»

L. N. Tolstoy 1828-1910

Okumak sincirciklän noktayadan.

Açan içerdä kimseycik yoktu, o dayanamamış, kapmış bir erii da imiş. 2. Sofraya oturacaa zaman mamu saymıştı erikleri da görer : bir etişmeer. 3. Aldı mamu erik da istedi vermää uşaklara üülennii yaptıktan sora. 4. -Yok, bän çekerdää sıbıttım pençerä aşırı. 5. Vani hiç yoktur taa erik idii da onnarı kokalardı. 3 5 1 2 4

Nicä düşünersiniz, bu annatmanın oluşlarını yazıcı kendisi mi çıkarttı osa yazdu gerçektän oluşları mı? Neçin bunu düşünersiniz? Tolstoy yazardı salt onu, ne oldu gerçektän, hiç bişey çıkartmardı kendilindän. 2. Nicä deeciz annatmaya: angısının oluşları gerçektän oldu? (Aslı)

Aslı – işlär, ani gerçektän oldu İş sözlükän. Aslı – işlär, ani gerçektän oldu

Kaç personaj var bu annatmada?

3.Kaç personaj bu annatmada? ( Mamu, baka, Vani, avtor) avtor, mamu, baka, Vani baka 3.Kaç personaj bu annatmada? ( Mamu, baka, Vani, avtor) Vani

Var mı nicä demää, ani baş personaj çekerdek? Kim olacek baş personaj bu annatmada?

Engeç, attı benezini, biyazıdı Kim biler, nezaman insan kızarêr, nezaman da atêr benezini, biyazêr? Vardır mı sizinnän böla olduyu? Angı momenttä kızardı Vani? Nezaman attı benezini? Bulun da okuyun bu êpizodları enidän. Engeç, attı benezini, biyazıdı

Çok mu düşündü Vani, iincesinä erii? Duydu mu o eriin dadını? (Duymadı, zerä bakardı taa hızlı isin da kimsey onu görmesin. Halatlarkan: bişeyin dadını duymêrsın.) Naşi prost yaptı Vani? (sorulmadık aldı erii) Nelär siz düşünersinis onun yaptıı için? Nelär siz düşünersiniz Vaniyçin, canınız acêrmı ona? Nelär var nicä söleyäsiniz bakası için, öbür uşaklar için? (bakası pek istäärdi annasın kim yalan söler, da çıkarmaa onu üzä da utandırmaa. Öbür uşaklar erii imedilär, o işçin onnarın raattı cuvapları)).

O pek utandı, ani söledi yalan. O idi çekerdää. _ Neçin hepsi güldü, ama Vani aaladı? Ayırın dooru cuvabı: O beenmedi erikleri. O istäärdi taa erik. O korktu, ani ölecek. O pek utandı, ani söledi yalan. O idi çekerdää.

Angı söleyişlär en pek yaklaşêr bu annatmaya? Dost belli olêr belada. Saklı iş herkeret çıkêr üzä. Halatlayacan – salt insanı gülderecän. Taa ii aacı dooruluk, nekadar tatlı yalan.

Yaraştırmak analizi iki annatmaya «Çekerdek» hеm «Karpuz»

Pek islää İslää Dil pek islää

Evdeki iş: Okumaa Spiridon Vangelinin annatmasını « Guguțanın sallangacı» s. 173