Ambalajlama.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BAYINDIR BELEDİYESİ GERİ DÖNÜŞÜM PROJESİ
Advertisements

3R.
ORGANİK TARIM.
AMBALAJ VE GERİ DÖNÜŞÜM
ELEKTRONİK ATIKLAR VE GERİ DÖNÜŞÜM
AMBALAJ ATIKLARININ GERİ DÖNÜŞÜMÜ
MEVZUAT Ambalaj ve Ambalaj Atıklarının Kontrolü Yönetmeliği Ambalaj Atıklarının Kontrolü Yönetmeliği Ambalaj Atıklarının.
STRATEJİK PAZARLAMA 1.Hafta Pazarlama Nedir
AMBALAJ BEYAN SİSTEMİNE İLİŞKİN GENEL BİLGİLER
YENİDEN KULLANIM
FİZİKSEL DAĞITIM KANALLARI VE PLANLAMA DAĞITIM İŞLEMLERİ VE SÜREÇLERİ
Zeytincilikteki coğrafi işaretler. "belli bir niteliği, ünü ve diğer özellikleriyle, bir yöre, alan, bölge veya ülke ile özdeşleşmiş bir ürünü tanıtıp,
Rusya,Avrupa ve Balkan ülkelerine ihracatını yapmakta olduğumuz ürünleri aşağıda inceleyebilirsiniz. Ürünlerimize isteğe bağlı olarak ambalaj yapılabilir.
İŞLETMELERDE PAZARLAMA YÖNETİMİ 1
AMBALAJ ATIKLARI YÖNETİMİ EĞİTİMİ.
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
AMBALAJ ATIKLARI GERİ KAZANIMI Ve ÇEVRE EĞİTİMİ PROJESİ
AMBALAJ ATIKLARININ GERİ KAZANIMI
ALIŞVERiŞ REHBERiMiZ ALIŞVERiŞTE NELERE DiKKAT EDELiM?
KOMPOZiT MALZEMELERİN GERi KAZANIM YOLCULUĞU
ÖZEL MERVE KOLEJİ MEHMET İNCE
Dağıtım Kanalları PAZARLAMA İLKELERİ
GAZİPAŞA İLKOKULU GERİ DÖNÜŞÜM PROJESİ.
KAN İDRAR BALGAM VE DİĞER VUCUT SIVILARI VE BULAŞILARI OLAN MALZEMELERİ LÜTFEN BU ATIK BİDONUNA ATINIZ.
BAYRAMPAŞA BELEDİYESİ KATI ATIK YÖNETİMİ -ÇEVRE ve GERİ KAZANIM
ISI YALITIMI.
LOJİSTİKTE ELLEÇLEME, AMBALAJLAMA, ETİKETLEME SÜREÇLERİ
TÜKETİCİ HAKLARI.
20.UPK ● Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN ● Yrd.Doç.Dr. Tolga TORUN ● Yrd.Doç.Dr. Sevgi GÖNÜLLÜOĞLU.
ÇİĞLİ BELEDİYESİ AMBALAJ ATIKLARI VE GERİ KAZANIM
Pazarlama ve Temel Kavramlar
UYGULAMALAR. UYGULAMALAR Katı Atıklar Koruma Parkında Terk Edilmiş Arabalar, Avustralya Parkta Katı Atık ve Geri Dönüşüm Konteynerleri, Illinois.
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
Modern bir konaklama işletmesinde genel yönetim fonksiyonunun yanı sıra üç temel fonksiyon daha vardır. Bunlar satın alma, mal ve hizmet üretme ve son.
Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK
Hayat Bilgisi 2 Çevremizi Koruyalım.
TEKNOLOJİK ÜRÜNLERİ NASIL KULLANMALIYIZ.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
IVY DİZAYN Kurumsal Hizmetler Ltd.Şti.
SU KAPLARI TAŞIMACILIKTA VE EVLERDE.
Fen Bilimleri Evsel Atıklar ve Geri Dönüşüm
YÖNDER OKULLARI İZMİR HAZIRLIK SINIFI.
KAHVE AROMALARI F İ K İ R PROJES İ. STRATEJİ Ürünün diğer kategorisinde, kahve aromaları adı altında hizmete sunulması planlanmaktadır. X şirketi, ailesi.
Gıda Endüstrisinde Kullanılan Ambalajların Sınıflandırılması
GIDA AMBALAJLARI VE KONTROLLERİ
Ambalajların Üzerindeki İşaretlerin Anlamları
GERİ DÖNÜŞÜM Geri Dönüşümün Önemi. harika slayt
AMBALAJLAMA VE ELLEÇLEME
Depo Elleçleme Personel Eğitimi
3R.
2017
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
TBS’DE OLUŞAN ARTIK VE KAYIPLAR ÇÖPLERİN KALDIRILMASI
Etiketleme.
Maddenin ayırt edici özellikleri
Tüketici Kararları.
GIDA VE PERSONEL HİJENİ
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
PAKETLEME MALZEMELERİ
Tüketicinin İyi Bir Çevrede
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
Resimle İlgili Meslekler
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
10. MONOPOLCÜ REKABET PİYASASI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
YILDIRIM BELEDİYESİ GERİ DÖNÜŞÜM PROJESİ. ÇÖP ve ÇEVRE İnsanlar her gün, boşalan, kırılan, eskiyen, bozulan veya artık istenmeyen her şeyi çöpe atar.
MAN 353 Tüketici Davranışının Temelleri
GERİ DÖNÜŞÜM NEDİR?  Atıkların özelliklerinden yararlanılarak içindeki bileşiklerin fiziksel veya kimyasal yolla başka ürünlere veya enerjiye çevrilmesine.
Sunum transkripti:

Ambalajlama

Ambalaj, ürünün tanıtımını sağlayan en önemli pazarlama faaliyetidir Ambalaj, ürünün tanıtımını sağlayan en önemli pazarlama faaliyetidir. Ambalaj, ürünün dış etkilerden koruyan, içine konulan malları bir arada tutarak dağıtım ve pazarlama işlemlerini kolaylaştıran tüketiciye içindeki mal hakkında bilgi veren metal, kağıt, karton, cam, teneke, plastik ve tahtadan yapılan sargı ve kaplamalardır.

Günümüzde artan ürün çeşitliliği tüketicinin karar alma sürecini etkilemekte ve bu süreci karmaşık hale getirmektedir. Ambalaj, ürünler arasında fark yaratarak tüketicinin satın alma kararını etkilemektedir. Satış elemanı rolünü üstlenen ambalaj, tüketiciyle ilk temas kuran ve üreticinin tüketiciye ulaştırmak istediği mesajı ileten bir etkendir. İyi bir ambalaj tüketici üzerinde olumlu etki bırakabilmelidir. Tüketicinin dikkatini çekmeli, ilgi uyandırmalı, güven yaratmalı ve bilgi verebilmelidir.

İki tip ambalaj şekli bulunmaktadır İki tip ambalaj şekli bulunmaktadır. Birincil ambalaj (iç ambalaj), ürün için sargı, kap, kutu vb. şeyleri üretme ve dizayn etmeyi gerektiren faaliyettir ve ürünün birinci sargısıdır. İkincil ambalaj (dış ambalaj), temel amacı paketlenmiş ürünün toplu sevkini sağlamak ve gelebilecek zararlara karşı ürünü dış etkenlerden korumaktır

Ambalajın fonksiyonları

El sanatları açısından ambalaj iki boyutta incelenebilir El sanatları açısından ambalaj iki boyutta incelenebilir. Birincisi, el sanatı ürünün üzerine ambalaj, örneğin satın alınan bir ürün takı ise kadife kumaştan, ahşap kutudan ya da kağıt zarf şeklinde veya jelatin, folyo gibi malzemelerden yapılmış ambalaj kullanılabilir. İkinci boyutu ise ambalajın kendisinin el sanatı olması durumudur. Örneğin turistik hediye amaçlı alınan çikolata kabının bakır sahandan olması, ya da yöreye özgü şarabın kutusunun ahşaptan olması gibi

Ambalajlama aslında yöreyi temsil yeteneği kuvvetli olan bir üründür Ambalajlama aslında yöreyi temsil yeteneği kuvvetli olan bir üründür. Örneğin, turistik ürünü ambalajlamada bir poşetin üzerine yörenin resmi, yöreye ait bir ürün sembolü ya da o yöreye veya ülkeye ait yerlerin adını taşıyabilir

Ambalaj Örnekleri