Konak Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü, 1952 yılında Türkiye’nin ilk Halk Eğitimi Merkezi olarak İzmir Halk Eğitimi Merkezi adı altında açılmıştır. 1987.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MÜZİKLİ TENEFFÜSLER PROJESİ
Advertisements

‘‘21. Yüzyıl Eğitimine Doğru’’
DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla.
ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN SEÇİMİ ve GELİŞTİRİLMESİ
Öğretim Tasarımı (Instructional Design)
Eğitimde Web 2.0 Kullanımı
DERSLERDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIMI İLE İLGİLİ ÖĞRENCİ BEKLENTİLERİ: ODTÜ ÖRNEKLEMİ Nergis A. Gürel Köybaşı, Öğretim Teknolojileri Destek Ofisi,
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
EĞİTİMDE WEB 2.0 KULLANIMI
Yüz Yüze Eğitimin Dezavantajlarına Açık ve Uzaktan Eğitimin Katkısı
PROENİN ORTAYA ÇIKIŞ GEREKÇESİ PROJENİN UYGULAMA AŞAMALARI
Beden Hareketleriyle Kontrol Edilen Kinect Teknolojisinin Zihinsel Engelli Öğrenciler Açısından Eğitimde Kullanım Potansiyeli Figen DEMİREL UZUN Şeyma.
Eğitimde Bilişim Teknolojisi Kullanımı ve Temel Kavramlar
İLKÖĞRETİMDE ÖĞRETMENLERİN TEKNOLOJİYE YÖNLENDİRMEDEKİ BAKIŞ AÇILARI
ETKİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
KARABÜK İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Comenius Regio Projesi Yerel Ortaklar Toplantısı.
CAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU
İletişim Araçları.
ATATÜRK VE MÜZİK Atatürk insan hayatında müziğin çok önemli bir yeri olduğuna inanıyordu. 14 Ekim 1925'te İzmir Kız Öğretmen Okulu'nu ziyaretlerinde öğrencilerin.
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
MİMİO Hazırlayanlar Duygu Akdiş Ayşenur Konur
OKULÖNCESİ DÖNEMDE MATEMATİK EĞİTİMİ
Hazırlayanlar: Mustafa Safa Horpan Özlem Çetin Sibel Temizel
DYNED NEDİR, NASIL KURULUR?
Mimio İle İnteraktif Eğitim
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
ERASMUS PLUS Şubat 2014 Ahmet BOYLU
ÇAĞDAŞ EĞİTİMDE YENİ TEKNOLOJİLER
GİRİŞ Program İyileştirme Çalışmaları Kapsamında Gerçekleştirilen İşlemler Fakülte / Bölüm Amaçlarının Belirlenmesi Bölüm / Program Yeterliklerinin Belirlenmesi.
Uzaktan Eğitim Çalışmaları ve Başlanan e-Eğitim Projesinin İçeriği
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
Eğitim Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı
KOBİ’LERE YÖNELİK TEMEL İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ İÇİN
DYNED Dynamic&Education.
Sayısal Öyküleştirme Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
(EBA) EĞİTİM BİLİŞİM AĞI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
RUTH CLARK’IN E-ÖĞRENME İLKELERİNİ ÖĞRENMEYE NE DERSİN ?
Toplumda Hayat Boyu Öğrenme Kültürü ve Farkındalığının Oluşturulması
EBA (Eğitim Bilişim Ağı)
SPORDA KULLANILAN İLETİŞİM ARAÇLARI
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
MORE ENSTİTÜ UZAKTAN EĞİTİM
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
 Eğitimin geleceğe açılan kapısı olan Eğitim Bilişim Ağı, Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen çevrimiçi bir sosyal eğitim.
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERS KİTAPLARI
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
MODÜLER SİSTEMDE HAFTALIK DERS ÇİZELGESİNİN KULLANIMI
Hazırlayan Serap TİRYAKİ BT Rehber Öğretmeni.
Öğretim Yazılımları Hiper metin Hiper ortam Zeki Öğretim Sistemleri Yapay ZekaBenzetişim Sanal Gerçeklik.
RİSKLİ YENİDOĞAN BEBEKLERDE HEMŞİRELİK BAKIMI VE GÜVENLİ TABURCULUK
· Farklı, zengin ve eğitici içerikler sunmak, · Bilişim kültürünü yaygınlaştırarak eğitimde kullanılmasını sağlamak, · İçerikle ilgili ihtiyaçlarınıza.
ERASMUS+ KA219 PROJESİ CLIL AS A BRIDGE TO REAL LIFE ENGLISH (GERÇEK YAŞAM İNGİLİZCESİNE KÖPRÜ OLARAK CLIL ) PL01-KA
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ.
ÇOCUK EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİNİN KULLANIMI
MÜFREDAT NEDİR, NEDEN GÜNCELLENMEKTEDİR?
İletişim Araçları.
Bu proje kuzey, güney, doğu, Orta Avrupa´dan ve yurt dışından 7 ülkeden 9 orta ve lise içeren çok taraflı bir ortaklıktır. Ana amacı, aktif Avrupa vatandaşlığı,
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
EBA (Eğitim Bilişim Ağı)
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN TARİHSEL GELİŞİMİ
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Dijital Öyküleme
Mustafa Tunalı İ.H.O. Bilişim dersi Ödevi Konu:Eba Tanıtım Ad Soyad:Abdulsamet GÖREN Sınıf:5-F Numara:19 Konu:Eba Tanıtım Ad Soyad:Abdulsamet GÖREN Sınıf:5-F.
Sunum transkripti:

Konak Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü, 1952 yılında Türkiye’nin ilk Halk Eğitimi Merkezi olarak İzmir Halk Eğitimi Merkezi adı altında açılmıştır. 1987 yılında ise “KONAK HALK EĞİTİMİ MERKEZİ” adını almıştır. Uzun yıllar Kemeraltı’nda ki hizmet binasında faaliyet gösteren müdürlük, binanın 2003 yılında yanmasıyla İkiçeşmeliğe taşınmış ve faaliyetine burada devam etmiştir. 2008 Şubat ayından itibaren Eşrefpaşa Tınaztepe İlköğretim Okulu’nda hizmet vermektedir. Yaptığı AB Projeleri: Adult Musıc Education for a Musıcal Lıfe” Grundtvıg Projesi “A Toolkit for İntegration” Grundtvıg Projesi “Using ICT In Music Education” Erasmus+ Projesi Projede yapılan tüm çalışmalardan ve çıktılardan proje paydaşları sorumludur. Ulusal ajansın bir sorumluluğu yoktur. Proje ortakları KONAK HEM ve ASO- Konak Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü ve Akşam Sanat Okulu TURKEY CEIPES - Centro Internazionale per la Promozione dell Educazione e lo Sviluppo ITALY CCIP - Camera per la Cooperazione e Incentivo al Partenariato- ITALY Paragon Europe MALTA Liceul Tehnologic Agricol Mihail Kogalniceanu Miroslava ROMANIA Sdruzhenie Yuni Partners BULGARIA APCC-Associação de Paralisia Cerebral de Coimbra PORTUGAL HIC Slovakia s.r.o. SLOVAKIA IDEC- Aintek Symvouloi Epicheiriseon Efarmoges Ypsilis Technologias Ekpaidefsi Anonymi Etaireia GREECE http://ictmusiceducation.org/ https://www.facebook.com/ ictmusiceducation/ https://twitter.com/ictmusic Erasmus+KA2 Strategic Partnership Müzİk Eğİtİmİnde Bİlgİ ve İletİşİm Teknolojİlerİnİn KullanIlmasI 2016-1-TR01-KA204-034579 ICTME

ICTME Using ICT In Music Education Proje Kapsamında; Müzik Eğitiminde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanılması-Müzik Eğitiminde Teknolojik Öğrenme… Aklın ve duyguların eğitimi açısından bilincin tüm fonksiyonlarını harekete geçiren etkili sanat dallarından birisi olan müzik, bireyin toplumsallaşmasında, dengeli, başarılı olmasında ve estetik yönünün gelişmesinde etkilidir. Akademik ve kişisel becerilerin gelişmesini destekleyen müzik eğitiminin, bireyin duyuşsal, devinişsel davranışlarında olumlu sonuçlar yarattığı, bilişsel öğrenmede de etkili olduğu araştırmalarla kanıtlanmıştır. Bireylerin kulağını, sesini eğitmek ve ona genel müzik kültürü kazandırmayı amaçlayan müzik öğretimi; geliştirilmiş  müzik öğretim araçlarını, destekleyici ortam ları gerekli kılmaktadır. Araştırmalar sonucunda; müzik eğitiminde teknoloji uygulamaları sayesinde müzik dersinin bireyler üzerinde daha ilgi çekici hale geldiği, verimli ve etkili bir öğrenmenin sağlandığı gözlemlenmiştir.     Bu bilgiler ışığında projede kullanılacak programlar sayesinde, notalar ve şarkı sözleri kendi süresi içerisinde takip edilebilecek, bilinmeyen şarkılar ezgisiyle çalınacak, bu durum nota bilmeyen bireyler için büyük kolaylık sağlayacaktır. Meadows’un, “öğrencilerin görsel ve işitsel çoklu ortam olanaklarını kullanarak oluşturdukları kısa hikâyeler” olarak tanımladığı, “interaktif dijital ortamda, ses, resim, grafik,görüntü,müzik ve metne dayalı anlatımla sunulan dijital öyküleme yaklaşımından yola çıkılarak, müzik sözlüğü çalışması yapılacak. Oluşturulan Animasyon karakterinin anlatımıyla, müzik terimleri ve nota bilgileri ise bireylere eğlenceli bir şekilde verilecektir. Her ülkenin geleneksel çalgılarını tanıtan “Geleneksel Çalgılar” çalışması yapılacak. Müzik eğitimi, teknolojinin kullanımı ile daha etkili ve çok boyutlu hale gelmiş, yeni teknolojiler müzik öğrenme ortamını “teknolojik öğrenme merkezi”ne dönüştürmüştür. Bu proje ile geniş kitlelere ulaşan, zaman ve mekândan bağımsız bir müzik eğitimi amaçlıyoruz. Using ICT In Music Education Proje Kapsamında; Temel bilgisayar eğitimi verilecek, Bilgisayarda müzik programlarının eğitimi verilecek, Afiş, el broşürü, cd, vb. dokümanlar hazırlanacak Canlı performans sergilenecek, Konserler düzenlenecek, Yapılan çalışmalar İzmir’de bulunan tüm Halk Eğitim Merkezleri ile paylaşılacak, Yapılan tüm çalışmalar ve üretimler proje Web sitesinde yayınlanacak. ICTME