ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR? “Geleceğin reklam şekli” ve “reklamcılığın geleceği”dir.
marka ve ürünlerin tüketici ile iletişimini sağlamak ve Ürün Yerleştirme, marka ve ürünlerin tüketici ile iletişimini sağlamak ve bilinirliğini artırmak amacıyla çeşitli mecralarda yerleştirilme veya konumlandırılma işidir.
imaj, duruş, sorumluluk ve dünya pazarındaki yerlerini Ürün Yerleştirme, “Sponsorluk” olarak da adlandırılır. Ürünlerini yerleştiren veya sponsor olan firmalar, markalarının imaj, duruş, sorumluluk ve dünya pazarındaki yerlerini tüm dünyaya yansıtmış olurlar.
satışları doğrudan etkiler. Ürün yerleştirme, “iyi ve doğru şekilde” yapıldığında, satışları doğrudan etkiler. Ürün yerleştirme reklam stratejisini sık sık promosyonlarla bağlayarak kullanan yabancı firmalar, global pazarda her zaman daha avantajlı olmuşlardır.
Yıl 1939…
Yıl 1982… ‘Coca Cola’ Columbia Filmciliği satın aldı ve 5 sene boyunca ürün yerleştirdiği filmler yaptı…
‘RAY BAN’ “Riskli İş” ile pazardaki yerini belirledi. Yıl 1983… ‘RAY BAN’ “Riskli İş” ile pazardaki yerini belirledi.
‘NOKIA’ “Matrix” Filmine ürün yerleştirdi. Yıl 1999… ‘NOKIA’ “Matrix” Filmine ürün yerleştirdi.
Ve daha nicesi…
ÜRÜN YERLEŞTİRME REKLAM YOLUNU Geleceğin reklam şekli olduğu için VE DE… ---------------------------------------------------------------------------------------- Giyim ve sağlık sektörlerinden daha çok eğlence ve etkinliklere para harcandığı için ---------------------------------------------------------------------------------------- TERCİH EDİYORLAR.
ÜRÜN YERLEŞTİRME REKLAM YOLUNU Geleceğin reklam şekli olduğu için VE DE… ---------------------------------------------------------------------------------------- Reklam verenler, reklam kampanyalarının rakipleri ve hedef kitle tarafından konuşulmasını ve takip edilmesini tercih ettiği için ---------------------------------------------------------------------------------------- TERCİH EDİYORLAR.
ÜRÜN YERLEŞTİRME REKLAM YOLUNU Geleceğin reklam şekli olduğu için VE DE… ---------------------------------------------------------------------------------------- Yurtdışında yaygınca kullanılan, reklamları geçen, izleyiciye ne izlemek isterse onu sunan, Türkiye’de Digitürk’ün pazara sunduğu DVR ve PVR gibi televizyonlar yaygınlaştığı için. ------------------------------------------------------------------ TERCİH EDİYORLAR.
ÜRÜN YERLEŞTİRME REKLAM YOLUNU Geleceğin reklam şekli olduğu için VE DE… ---------------------------------------------------------------------------------------- TV reklam kuşağı fiyatlarının 1/3’ü kadar olmasına rağmen, reklam kuşaklarından 8 kat daha etkili olduğu için ---------------------------------------------------------------------------------------- TERCİH EDİYORLAR.
daha iyi ne olabilir? Markanız hakkında ülkemizde ve ya dünya çapında yapılan bir etkinlik, bir şarkı, bir sanatçı, bir televizyon şovu veya bir sinema filmi ile bağlantılandırarak konuşulmasından daha iyi ne olabilir?
İstersen.TIKLA.Satın.Al
YILLARDIR ONLAR YERLEŞTİRDİLER, ŞİMDİ BİZ YERLEŞTİRELİM, BİZ İZLEDİK. ŞİMDİ BİZ YERLEŞTİRELİM, ONLAR GÖRSÜNLER.
DURMAYIN, ŞİRKETİNİZ VE MARKANIZ, GELECEK İÇİN GEÇ KALMAYIN. SİZ DE MARKANIZI DÜNYA PAZARINDA DUYURMAK İÇİN TÜRK VE ORTAK YAPIMCILARLA YAPILAN PROJELERİMİZE ÜRÜNLERİNİZİ YERLEŞTİREBİLİRSİNİZ. DURMAYIN, ŞİRKETİNİZ VE MARKANIZ, GELECEK İÇİN GEÇ KALMAYIN.
DEVAM EDEN PROJELERİMİZ TV PROGRAMI “SAVAŞMA OYNA” Yarışma Programı – tanıtımı izle KISA FİLMLER 7 kısa filmden oluşan kısa kısalar… (yapım aşamasında) SOSYAL SORUMLULUK “HA 1 EKSİK, HA 1 FAZLA” Ünlü oyuncu-sanatçı imza günleri www.habireksikhabirfazla.com SİNEMA FİLMLERİ Gizlireklam.com sayfasında yayınlanacak. www.gizlireklam.com
İletişim: gizlireklam@hotmail.com gizlireklam Tıkla - Ekle