KAHVE AROMALARI F İ K İ R PROJES İ
STRATEJİ Ürünün diğer kategorisinde, kahve aromaları adı altında hizmete sunulması planlanmaktadır. X şirketi, ailesi bünyesinde bulunmakta olan çoğu ürünle birlikte kullanılabileceğinden dolayı pratik bir şekilde piyasada kendine yer bulacaktır. Diğer markaların ürünlerini tüketen müşterilerinde tamamlayıcı bir ürün olarak ulaşma imkanı sağlayacaktır.
HEDEF KİTLESİ Tercihini kahveden yana kullanan ve farklı bir lezzet deneyimi yapmak isteyen, yeni tatlara açık yaş arası tüketicileri temel hedef kitlemizdir.
TÜKETİCİ TALEBİ Aromalı kahve üretimi belirli bir standartta ulaşmış bulunmakta kahve tüketicileri daha farklı tatlar aramakta ve istemekte. Tüketiciler dilediği aromayı ekibimizin üretmeyi planladığı aromalar ile kahvelerini keyifle içebilecektir. Sektörde temel ürün olan işlenmiş kahveye ek seçenek sunmak, farklı kahve lezzeti arayışı içerisinde olan müşterileri tatmin edecek aynı kahveyle farklı iki bardakta farklı iki lezzet imkanı sağlayacaktır. Aromalı kahve severlere pratik bir sunacağından dolayısıyla tüketici tercihi olacaktır
SLOGAN Aromanı kap, kahveni tat
BU YENİ ÜRÜNÜN X Aromam Adı; X Aromam Tanımı; Mevcut X şirketi ürünleri ve piyasadaki kahve ürünleri ile birlikte kullanılabilecek bir aroma paketi. Aroma paketleri kahve severlerin tüketimine göre karamel, vanilya vb. şekilde çeşitlendirilmesi planlanmakta. Ürün tek kullanımlık ve çok kullanımlık paketler halinde ambalajlanması planlanmakta.
AMBALAJ Hayata geçirmeyi düşündüğümüz ambalaj fikri 4 çeşittir. Toz aromalar için kullanacağız tek kullanımlık ambalaj modeli, sıvı aromalarımız için piyasada kullanılan tek kullanımlık sos ambalajları bu ürün için kullanılabilir. Aynı zamanda büyük paket satışlarımızda sıvı aromalarımız için pompalı başlıklı cam veya plastik şişelerde, toz aromalarımız ise preslenerek pratik kullanıma uygun hale getirilebilir.
ÖNCESİ VE SONRASI X ŞİRKETİ Benzer ürünlerin bulunduğu kahve piyasasında tüketici tercihini yapmış, firmaların Pazar payındaki yeri ortadadır. X şirketi kahve piyasasına hükmetmese de pazarda büyük oranda söz sahibidir. Üretmeyi planladığımız diğer kategorisindeki yeni ürünle alt bir piyasa oluşacak ve X şirketi yeni ve farklı ürünler sunmasıyla yenilikçi ve üretken imajını pekiştirecektir. Tercihini diğer marka kahve kullanan tüketicinin tamamlayıcı unsuru olarak yerini alacaktır. Sonuç; X şirketi herkese hitap edecek.
EKİBİMİZ Mehmet KOYUNCU İçerik ve fikir hakları, şirketlerle görüşülmüş olup tarafımıza aittir, kesinlikle kopyalanamaz. Fikir haklarımız çalındığı takdirde gerekli hukuki işlem yapılacaktır.