KAHVE AROMALARI F İ K İ R PROJES İ. STRATEJİ Ürünün diğer kategorisinde, kahve aromaları adı altında hizmete sunulması planlanmaktadır. X şirketi, ailesi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SEAHORSE HAKKINDA Sea Horse Petrokimya 1996 yılında Ali Şafak Akmil tarafından kurulmuştur.
Advertisements

DIŞ TİCARETİNİZ BURDA BAŞLAR!
EL TERMİNALLERİ PROJESİ
GÜLOĞLU TİCARET Seracettin Güloğlu tarafından 1975 yılında kurulmuş olup, sektöre Teneke, Baca Armatürü ve Soba malzemeleri imalatı ile başlamıştır.
REKLAMCILIK Hafta 2.
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
SANAT ÜRÜNLERİ ONLİNE SATIŞ SİTESİ
TÜKETİCİ DAVRANIŞI NEDİR?
BIMEKS Teknolojinin kalbi burda atiyor
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAMCILIK Hafta 2.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Üniversite - Sanayi İşbirliği Destek. Programa Etken Olan Temel Sorular
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
GİRİŞİMCİLİK Ahmet AYDIN.
Fatih Tuncer HATUNOĞLU İletişim Yazılım Genel Müdürü Mart, 2013 BURSA
Marka Konumlandırma Brand Positioning
1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi.
TARİHÇESİ Arzum Elektrikli Ev Aletleri Sanayi ve Ticaret AŞ’nin temelleri, küçük elektrikli ev aletleri, radyo, bisiklet ve televizyon gibi geniş bir ürün.
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
TANITMA NEDİR Turizmde tanıtma; yurt içinde veya yurt dışında insanların ilgilerini bir ülkenin bölgenin ya da turistik bir yerin turistik ürünleri üzerine.
Güvenli İnternet Hizmetine İlişkin Usul ve Esaslar.
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
İştah Açan Fotoğraflar
ÖZEL MERVE KOLEJİ MEHMET İNCE
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Öğrenci Adı Soyadı/Numarası
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
Pazarlama Giriş 1 1.
Lezzet, Sağlık ve Güven..
ŞİRKET PROFİLİ Gençoğlu ailesi tarafından 1989 yılında, Bursa’da 7 bin 500 m2 alanda kuruldu. Kuruluş amacı tümüyle ihracat olan Penguen Gıda, Avrupa.
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
Doç. Dr. Ahmet UĞUR İnönü Üniversitesi İktisat Bölümü
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Akman Holding Marka : Ersu
Reklâm BBY 401, 1 Kasım 2007 Reklâm UmutAl Umut Al H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
Pazarlama İlkeleri.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK
Reklam ve Halkla İlişkiler
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
Ar-Ge ve İnovasyon Merkezi TÜTED AGİM Nedir? Ar-Ge ve İnovasyon katalizör etki Firmaların Ar-Ge ve İnovasyon yeteneklerini arttırıcı ve hızlandırıcı.
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
Fahriye OBUT.
TATA MOTORS HAZIRLAYAN DOĞANCAN DEMİR.
TATA MOTORS HAZIRLAYAN HALİDİN SÖNMEZ
Hedeflerinize Bizimle Ulaşın...!
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
TCHİBO Ağahan köse
PAZARLAMA İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR VE PAZARLAMA ANLAYIŞLARI
Fikri ve Sınai Haklar Kanunu Gümrük Kanunu
Teknoloji ve Tasarım Dersi
Mahmut KILINÇASLAN Merve Nur ÜNER Ulaş TEKİN
Bölüm 4 Fizibilite Analizi Gerçekleştirmek ve Kazançlı Bir İş Planı Oluşturmak.
Pazarlama Giriş 1 1.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
HALKLA İLİŞKİLER.
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
10. MONOPOLCÜ REKABET PİYASASI
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Pazarlama İletişimi
Eşi benzeri olmayan bir deneyime hazır mısın? Uyanık kalmak için yeni bir macera. ONEO X! 1. Ürün Fikrinin Çıkış Noktası.
Tarımsal Gıda Endüstrisinde Yeni Girişimcilerin Uluslararasılaşması
Sunum transkripti:

KAHVE AROMALARI F İ K İ R PROJES İ

STRATEJİ Ürünün diğer kategorisinde, kahve aromaları adı altında hizmete sunulması planlanmaktadır. X şirketi, ailesi bünyesinde bulunmakta olan çoğu ürünle birlikte kullanılabileceğinden dolayı pratik bir şekilde piyasada kendine yer bulacaktır. Diğer markaların ürünlerini tüketen müşterilerinde tamamlayıcı bir ürün olarak ulaşma imkanı sağlayacaktır.

HEDEF KİTLESİ Tercihini kahveden yana kullanan ve farklı bir lezzet deneyimi yapmak isteyen, yeni tatlara açık yaş arası tüketicileri temel hedef kitlemizdir.

TÜKETİCİ TALEBİ Aromalı kahve üretimi belirli bir standartta ulaşmış bulunmakta kahve tüketicileri daha farklı tatlar aramakta ve istemekte. Tüketiciler dilediği aromayı ekibimizin üretmeyi planladığı aromalar ile kahvelerini keyifle içebilecektir. Sektörde temel ürün olan işlenmiş kahveye ek seçenek sunmak, farklı kahve lezzeti arayışı içerisinde olan müşterileri tatmin edecek aynı kahveyle farklı iki bardakta farklı iki lezzet imkanı sağlayacaktır. Aromalı kahve severlere pratik bir sunacağından dolayısıyla tüketici tercihi olacaktır

SLOGAN Aromanı kap, kahveni tat

BU YENİ ÜRÜNÜN X Aromam  Adı; X Aromam  Tanımı; Mevcut X şirketi ürünleri ve piyasadaki kahve ürünleri ile birlikte kullanılabilecek bir aroma paketi.  Aroma paketleri kahve severlerin tüketimine göre karamel, vanilya vb. şekilde çeşitlendirilmesi planlanmakta.  Ürün tek kullanımlık ve çok kullanımlık paketler halinde ambalajlanması planlanmakta.

AMBALAJ Hayata geçirmeyi düşündüğümüz ambalaj fikri 4 çeşittir. Toz aromalar için kullanacağız tek kullanımlık ambalaj modeli, sıvı aromalarımız için piyasada kullanılan tek kullanımlık sos ambalajları bu ürün için kullanılabilir. Aynı zamanda büyük paket satışlarımızda sıvı aromalarımız için pompalı başlıklı cam veya plastik şişelerde, toz aromalarımız ise preslenerek pratik kullanıma uygun hale getirilebilir.

ÖNCESİ VE SONRASI X ŞİRKETİ Benzer ürünlerin bulunduğu kahve piyasasında tüketici tercihini yapmış, firmaların Pazar payındaki yeri ortadadır. X şirketi kahve piyasasına hükmetmese de pazarda büyük oranda söz sahibidir. Üretmeyi planladığımız diğer kategorisindeki yeni ürünle alt bir piyasa oluşacak ve X şirketi yeni ve farklı ürünler sunmasıyla yenilikçi ve üretken imajını pekiştirecektir. Tercihini diğer marka kahve kullanan tüketicinin tamamlayıcı unsuru olarak yerini alacaktır. Sonuç; X şirketi herkese hitap edecek.

EKİBİMİZ Mehmet KOYUNCU İçerik ve fikir hakları, şirketlerle görüşülmüş olup tarafımıza aittir, kesinlikle kopyalanamaz. Fikir haklarımız çalındığı takdirde gerekli hukuki işlem yapılacaktır.