Duygularını ve düşüncelerini ifade eder.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Öğretimde Kullanılan Teknikler (3)
Advertisements

Etkin ve İşbirliğine Dayalı Öğrenme S
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
235 Staj yapabileceği yerleri belirler.. 162İyi bir vatandaşın özelliklerini sergiler.
ÜMMÜHAN YAPAR ÖZEL GÜVENTAŞ LİSESİ P.D.R.
PROBLEME DAYALI ÖĞRENİMDE DEĞERLENDİRME
Geleceğe ilişkin amaçlarını açıklar.
ÖĞRENME STİLLERİ.
ROL OYNAMA.
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
Simülasyonların Kullanımı
Güdülenme Dr. Şirin KARADENİZ.
DUYGU KUMBARAMDA DOSTLUK BİRİKİYOR!
DE Ğ ERLER İ M İ Z Kazanım: De ğ erlerini fark eder. 9. Sınıf 21 nolu kazanım etkinli ğ i.
KARARIM ETKİLİ Mİ? *Etkinlik işlenirken etkili karar vermede sorun yaşayan öğrencileriniz için okul rehber öğretmeni, okul rehber öğretmeni yoksa RAM.
BAŞARI Kazanım: Başarı ve başarısızlığa neden olan etmenleri belirler.
YANSITICI DÜŞÜNME.
ÇOCUKLARIMIZ… Bizim en değerli varlıklarımız… Tüm çabalarımız
Kazanım: Akran baskısıyla baş eder. 9. Sınıf 36 nolu kazanım etkinliği
DERS:MATEMATİK 8 KONULAR TARİH 10. HAFTA KASIM A)ÖĞRENME ALANI
MUSTAFA ABAK ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENİ
CARROLL’UN OKULDA ÖGRENME MODELİ
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
Meram Mehmet Katırcı İmam Hatip Ortaokulu
Sınav Rehberliği Konusunda
KUBAŞIK ÖĞRENME Sınıf ortamında; küçük karma kümeler oluşturarak
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Rehberlik Servisi Tanıtımı
Başarıya Götüren Aile. Öğrencinin öğretmeniyle ilgili öyküsü.
Okulumuzda rehberlik “Her zaman yapabileceğimiz bir şeyler olduğu inancından yolu çıkıyoruz”
Ölçme ve Değerlendirme Semineri
SINAVIM VE KAYGIM Kazanım: Sınav kaygısının akademik başarıya etkisini açıklar. 9. Sınıf 7 nolu kazanım etkinliği Bu şablon bir grup ayarında eğitim malzemesi.
1.TEOG SINAVI (26-27 KASIM 2014) ÖNCESİNDE YAPILACAK İŞ VE İŞLEMLER Ertan GÖL 10 Ekim 2014.
SINIF REHBER ÖĞRETMENLERİNİN YAPABİLECEKLERİ ÇALIŞMALAR
SAMSUN DEĞERLERİYLE BULUŞUYOR
DEVELİ REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ
Rehberlik Servisi Tanıtımı
Eğitsel Rehberlik. Rehberlik hizmetlerinin önemli bir işlevi de öğrenmeyi kolaylaştırmak, başarıyı artırmaktır. Bu amaca yönelik yapılan rehberlik hizmetleri.
EMİRDAĞ ANADOLU LİSESİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI VELİ TOPLANTISI
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
ÇEKMEKÖY REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ Özel Eğitime İhtiyacı Olan Çocukların Eğitim Sürecine Uyumu Kursu Çiğdem ÇAMUR Özel Eğitim Öğretmeni Ahmet KAHRAMAN.
Öğretim Yöntemleri Anlatım, Tartışma, Örnek Olay İncelemesi, Problem Çözme, Proje Temelli Öğretim, İşbirliğine Dayalı Öğretim, Gösterip Yaptırma..
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME.
Ö.T.M.T Öğr. Gör. Özlem BAĞCI.
ŞAHİNBEY REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ REHBER ÖĞRETMEN SEDA SEZER
AMAÇ, İÇERİK VE AKADEMİK YAKLAŞIM UYGULAMA SÜRECİ BEKLENEN SONUÇLAR.
SOSYAL KABUL SINIF İÇİ ETKİLEŞİMİN ARTTIRILMASI
YANSITICI DÜŞÜNME Dewey yansıtıcı düşünmeyi herhangi bir düşünce ya da bilgiyi ve onun amaçladığı sonuçlara ulaşmayı destekleyen bir bilgi yapısını etkin,
BAŞARIYA GİDEN YOLDA “VERİMLİ ÇALIŞMA”. Verimli ders çalışma amaç doğrultusunda planlı ve programlı çalışmaktır. Verimli ders çalışmak sadece ders.
Eğitim Kademelerine Göre Rehberlik Hizmetleri
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ OKULA UYUM PROGRAMI ÖĞRETMEN KILAVUZU VE
ÖZEL EĞİTİMDE KAYNAŞTIRMA UYGULAMARI
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
EGE ÇAĞDAŞ EĞİTİM VAKFI YARATICI YENİLİKÇİ ÖĞRETMEN SEMİNERİ “YAŞIYORUZ YAZIYORUZ” DENİZ GÖKSU AYDAN AYKAÇ 16 Nisan 2011.
DUYUŞSAL GELİŞİME YÖNELİK ETKİNLİKLER PLANLAMA
İLETİŞİM VE İNSAN İLİŞKİLERİNDEKİ ROLÜ
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
BAŞARIYA GİDEN YOLDA “VERİMLİ ÇALIŞMA”. Verimli ders çalışma amaç doğrultusunda planlı ve programlı çalışmaktır. Verimli ders çalışmak sadece ders.
ENGELLİLERE YÖNELİK TUTUMLARIN DEĞİŞTİRİLMESİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
OLUMLU ÖĞRENME ORTAMI OLUŞTURMA
Öğrenme Alanı: D. MÜZİK KÜLTÜRÜ
Free template from Kişisel Rehberlik Yaşamayı öğrenme 1/12/2019 Free template from
BAŞARIYA GİDEN YOLDA “VERİMLİ ÇALIŞMA”
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Öğretim Yöntemleri Prof. Dr. Recai Doğan.
Sunum transkripti:

Duygularını ve düşüncelerini ifade eder. Kazanıma ilişkin etkinliğin gerçekleştirilmesinde, öğrencilerin duygu ve düşüncelerini ifade etmeleri öğretmen tarafından teşvik edilmeli, çocuğun duygu ve düşüncelerini nasıl ifade ettiğinden çok sadece ifade edebilmesi sağlanmalıdır. Uygun ve rahat biçimde ifade edebilme becerileri iletişim becerilerine yönelik kazanımlarda verilecektir. Duygularını ve düşüncelerini ifade eder.

Zamanını etkili biçimde kullanır.

Sınavlarda başarıyı etkileyen etmenleri ifade eder.

Kendi öğrenme stilini fark eder.

İhtiyaç duyduğu bilgileri çeşitli kaynaklardan toplar.

Öfkenin kontrol edilebilir bir duygu olduğunu fark eder.

Öfkesini uygun yollarla ifade eder. Kazanıma ilişkin öfkesini uygun yolla ifade etmede yoğun sorun yaşayan öğrenci için okul rehber öğretmeni, okul rehber öğretmeni yoksa RAM ile işbirliği yapılarak öğrenciye destek hizmetleri sağlanmalıdır Öfkesini uygun yollarla ifade eder.

Zorbalıkla karşılaştığında baş etme yollarını kullanır.

Sorumluluklarını yerine getirir.

Arkadaşları tarafından dışlandığında baş etme yollarını kullanır.

Başarılı olduğu etkinlikleri açıklar.

Okuldaki seçim süreçlerine katılır. Bu kazanıma ilişkin etkinliğin gerçekleştirilmesinde öğrencilerin okulda yapılan öğrenci meclisi seçim sürecine demokratik tutumlar sergileyerek katılmaları amaçlanmaktadır. Kazanım için yapılacak etkinlik, okuldaki seçim sürecinden 1–2 hafta önce yapılmalıdır. Okuldaki seçim süreçlerine katılır.

Grupla çalışmanın avantajlarını açıklar.

Yerel çevresinde bulunan işlerden örnekler verir.

Arkadaşlığın önemini ifade eder.