Rehberlik Hizmetleri. Bir Soru MOBİL OLAN NE? CİHAZLAR MI, İNSAN MI? Rehberlik Hizmetleri.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

AKILLI FAKS.
Avrupa Birliği’nin Bilgi Toplumu Projesi ve Türkiye
TÜİK e-VT Sistemine yüklenecek XML dosyasının bulunması.
GELECEĞİN ŞEHİRLERİ İÇİN AKILLI ÇÖZÜMLER
Uluslararası İşbirliği Faaliyetleri
İNTERNETİN BİLİNÇLİ,GÜVENLİ VE ETKİN KULLANIMI
OKUR – YAZARLIK, EĞİTİM VE İÇ GÖÇ GÖSTERGELERİ TÜİK İzmir Bölge Müdürü
Mali İstatistik Kavramı ve Ülkemiz Uygulamaları
%50 Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Tanıtım Desteği Yurtdışı Tanıtım Desteği.
Eczane Sadakat Kart Sistemi
DEFTERDARLAR ÇALIŞMA TOPLANTISI
E-Ticaret’in Mobil Tarafı
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
Akıllı Telefon İhmalleri AKILLI TELEFONLARINI KAYBEDEN VEYA ÇALDIRANLARIN ORANI GEÇEN YIL SİBER SALDIRIYA MARUZ KALANLARIN ORANI Kaynak: 2013 Norton Raporu.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU İzmir Bölge Müdürlüğü 1/25.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
YAYIMLANAN MALİ VERİLER .
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
KURUMSAL AÇIDAN iKS Kurumsal Amaçlar
İnternet'e Bağlanmak İçin Neler Gereklidir?
ÇEVRE YÖNETİMİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÖLÇ ÜM VE DENETİM DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
Sağ kısımda açılan konulardan Tarım’a tıklıyoruz ve alt pencereden ilgili bölümü seçiyoruz.
Facebook.com/HotMobilePress Twitter.com/HotMobilePress :: EYLÜL 2012 :: MOBİL TEKNOLOJİLERE ODAKLI İLK ve TEK TÜRKÇE ONLINE YAYIN.
Bilgisayar Ağları.
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU 19 Mart DEĞİŞİM TOPLAM BÜYÜKBAŞ DEĞİŞİM TOPLAM BÜYÜKBAŞ BÜYÜKBAŞ ARALIK ARAŞTIRMASI BÜYÜKBAŞ ARALIK ARAŞTIRMASI.
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Tıbbi Cihaz Üreticileri Derneği
Bankacılık Sektöründe Kullanıcı Deneyimi Araştırması: Dijital Şube, XTM Yazarlar: Öznur Savaş Fatma Molu
Hacettepe Üniversitesi Nüfus Etütleri Enstitüsü
ADLİ SİCİL VE İSTATİSTİK GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
1.  Hukuk Veri Girişi Hukuk Veri Giriş Hataları Öneriler SUNUMUN İÇERİĞİ.
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Başlıca e-Devlet Uygulamaları ve e-Dönüşüm Türkiye Projesi
H360 GLOBAL COMMUNITY ARTIK ÇOK DAHA İYİ! VERSION 4.0'DE YENİ ÖNEMLİ GÜNCELLEMELER... H360 GLOBAL COMMUNITY ARTIK ÇOK DAHA İYİ! VERSION 4.0'DE YENİ ÖNEMLİ.
UpToDate Anywhere ve Site Üzerinden (Onsite) Kullanımın Karşılaştırılması.
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU
Finansal Eğitim Merkezi ve Eğitim Teknolojileri 2014 – 2015 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Eğitim Bölümü Temmuz 2015.
TELKODER Implementation of the EU Regulatory Framework for Electronic Communication 2015 DEĞERLENDİRME.
30 Eylül 2014 Eğitim Çalışmaları Webinar. Eğitim Çalışmaları Genel değerlendirme Eğitim planları – Grup gereksinimlerinin belirlenmesi – Eğitim süresinin.
Halkapınar Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GENEL KURSLAR MESLEKİ VE TEKNİK KURSLAR OKUMA YAZMA KURSLARI.
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu
BoomSocial Hyundai Türkiye Instagram Raporu
Modern işletmeler için sınıfının en iyisi üretkenlik araçları Telista Bilişim ve İletişim Teknolojileri San. ve Tic. A.Ş
Mobil İletişimin Gelişimi
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
Mobil Gaste. Neden Mobil Gaste? Okunabilirliği artırmak; Günümüzde insanlar cündanları olmadan dışarıya çıkabilirler ancak.
Shell Taşıt Tanıma Sistemi 1996 yılında Türkiye’de ilk defa Shell tarafından kullanılan, akaryakıt harcamalarının tek merkezden kontrol altına alınmasını.
Mobile Advertising Network Dünya’da mobil kullanımı Mobil penetrasyon Mobil reklam harcamaları Akıllı telefon penetrasyonu Mobil reklam gösterimleri.
Önemli Olan Her Şeyinizi Korur 2013 NORTON RAPORU SİBER SUÇ VAKALARI Hayatlarında en az 1 kez siber saldırıya maruz kalan yetişkinlerin oranı% 63 % 61.
DIŞ TİCARET’TE LOJİSTİK RİSK VE FIRSATLAR. Türkiye ve Rusya Arasındaki Dış Ticaret Hedefi –2015 Yılsonuna kadar 100 Milyar Dolar. –Bu amacın gerçekleştirilmesi.
ÖĞRETİM ARAÇLARI Bölüm 6. Öğretim Araçları Yazı tahtası Akıllı tahta Bilgisayar Tarayıcı Dijital kamera Dijital fotoğraf mk. Web kamerası Dijital ses.
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU Malatya Bölge Müdürlüğü TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU MALATYA BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ İSTATİSTİKLERLE MALATYA NİSAN 2014.
İSVEÇ KRALLIĞI (2017 YILI SUNUMU)
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
Tamamlayıcı Sağlık Sigortası
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Kullanıcı Kılavuzu: Hızlı İpuçları
P U UTINKO Herkes için kitap….
AB SIĞIR VE DANA ETİ PAZAR DURUMU
Penetrasyon Testleri Erçin DİNÇER.
Gülbiye Yenimahalleli Yaşar
Yeni Medya Teknolojileri ve Modernleşme
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
1. isgsis Nedir ? 2. isgsis Kurumunuza Ne Sağlar? 3. Sonuç.
Giyilebilir Teknoloji  Giyilebilir teknoloji, aksesuar olarak ya da kıyafetin bir parçası olarak giyilen teknolojik ürünleri tanımlamak için kullanılan.
TEMSAD GENİŞLETİLMİŞ YÖNETİM KURULU 2017 TEKSTİL MAKİNE SEKTÖR RAPORU
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Rehberlik Hizmetleri

Bir Soru MOBİL OLAN NE? CİHAZLAR MI, İNSAN MI? Rehberlik Hizmetleri

İstatistikler Rehberlik Hizmetleri

İstatistiklere Bir de Böyle Bakalım Rehberlik Hizmetleri

Yaşa Göre Türkiye’de Akıllı Telefon Penetrasyonu Rehberlik Hizmetleri Kaynak: Nielsen - Şubat 2013 Raporu

Tüm Topluma Bilgi Sunabilmek Rehberlik Hizmetleri Kaynak: TÜİK Türkiye Demografi İstatistikleri

Yeniden Soralım MOBİL OLAN NE? CİHAZLAR MI, İNSAN MI? Bilgi Hizmetleri

UYAP’ın Öyküsü Bilgi Hizmetleri

UYAP’ın li Öyküsü Bilgi Hizmetleri 4060 MERNIS 7/24

Bilginin Kolay ve Herkese Uygun İnsan Odaklı Aktarımı Bilgi Hizmetleri FAYDA: Bilginin, en fazla sayıda insana, en hızlı, en kolay, en düzenli, en güvenli biçimde aktarılması

Rehberlik Hizmetleri Pazarı Bilgi Hizmetleri Kaynak: BTK 2013 Q2 - Üç Aylık Pazar Verileri Raporu

Bilgi Hizmetlerimizden Bazıları Bilgi Hizmetleri

Geleceği Planlarken Şimdiyi, Toplumu ve İnsanı Hatırlamak Bilgi Hizmetleri