MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İMAR HAREKETLERİ VE KENTSEL DÖNÜŞÜM
Advertisements

DEMİRYOLLAR, LİMANLAR VE HAVA MEYDANLARI İNŞAATI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
OTOYOLU HIZLI TREN HATTININ KALDIRILMASININ
İnşaat Mühendisliğine Giriş Dersi
PROJENİN AMACI Ankara ve İstanbul arasında çift hatlı, elektrikli, sinyalli, 250 km hıza uygun hızlı demiryolu inşa edilerek hızlı, konforlu, güvenli bir.
Fotoğraf ve Kartpostallar
GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE EVLER
İstanbul'da Değişen Turizm Yaklaşımları ve Çeşitlendirme Mehmet Ata Tansuğ- Turizm Danışmanı 3 Nisan TURING- İstanbul.
ADIM ADIM TÜRKİYE.
Çalışma Konusu: Binalar ev Aletleri
ADI : RANA SOYADI : AKOĞUZ NUMARA :
BOLU ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Galata Köprüsü. Galata Köprüsü Azapkapı-Sokullu Mehmet Paşa Camii Galata Kulesi Haliç Tersanesi Kapısı Not:Başka yere taşınmıştır. Unkapanı Köprüsü.
KISMİ İSTİSNALAR Kültür ve eğitim amaçlı istisnalar (17/1) - İlim, fen, güzel sanatlar, tarımsal amaçlı teslimler (a) - Tiyatro, konser salonu, kütüphane.
İstanbul Kalkınma Ajansı tarafından Küresel Turizm Merkezi İstanbul Mali Destek Programı kapsamında desteklenmekte olan “İstanbul’da Turizm Merkezlerinin.
KONU:TÜRKİYE’DE NÜFUS
HAYDARPAŞA İÇİN ACİL DUYURU VEÇAĞRI!. Anadolu'nun İstanbul'a giriş kapısı olan tarihi Haydarpaşa Garı ve çevresi, Anadolu coğrafyasının insanlarına ve.
Maddi ve manevi zarar Yanlış teşhis ve tedavi süreçleri Kayıtların eksikliği, karışması, kaybolması Bilgi / Dün.
ilave Calmis oldugum bir sirto muzik Fotoğraf ve Kartpostallar Fotoğraf ve kartpostal koleksiyonunun büyük bir bölümü Osmanlı ve Türkiye Cumhuriyeti.
Yöremiz Edirne, Meriç nehrinin batısı ve sınıra yalnızca 1 km mesafe...
TÜRKİYE’DE İLLER BAZINDA BİNA İNŞAATI VERİLERİ YARDIMIYLA GIS ORTAMINDA YAPILAŞMANIN ŞEHİRLERE ETKİSİNİN İNCELENMESİ.
6 nolu servis güzergahı S A M S U N B U L V A R I
BİR MÜHENDİSLİK HARİKASI
İSTANBUL'U SEVİYORUZ.
BARBAROS ORTAOKULU BİRİFİNG DOSYASI
Kartografya Yrd. Doç. Dr. Erkan Yılmaz
1900 YILLARINDA İSTANBUL ÖMER FARUK ALTUNTAŞ BÜYÜK POSTANE 1900.
BOLU ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
2015 Yılı Devam Eden Projeler Eğitim Yükseköğretim Sektörü.
Öğr. Gör. Elif ÜNALAN ÖZÇELİK
2015 Yılı Devam Eden Projeler Eğitim Yükseköğretim Sektörü.
İLİMİZ DİĞER KÜLTÜR KAYNAKLARINDA OLDUĞU GİBİ KÜTÜPHANELER YÖNÜNDEN DE ZENGİN BİR GEÇMİŞE SAHİPTİR. HALK KÜTÜPHANESİ İLK DEFA ‘MİLLİ KÜTÜPHANE’ ADI İLE.
ADIM ADIM TÜRKİYE GÜZEL TÜRKİYE’M-2.
A Kartallar Diyarı RNAVUTLUK.
Yükseköğretim Sisteminin Uluslararasılaşması Çerçevesinde Türk Üniversitelerinin Uluslararası Öğrenciler İçin Çekim Merkezi Haline Getirilmesi Araştırma.
2015 Yılı Devam Eden Projeler Eğitim Yükseköğretim Sektörü.
ORDU ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ Altyapı ve Kentsel Dönüşüm Hizmetleri Şube Müdürlüğü FAALİYET ÖZETİ.
Prefabrikasyon Yapım Teknikleri
 yılında Akarçay İlkokulu olarak eğitim öğretime başlayan okulumuz,  1985 yılında şu anki yerine kurulmuş olup,  1998 yılında Pansiyonlu.
KÜLTÜREL MİRASIN ÖNEMİ VE RESTORASYON SORUNLARI
Kırsal Alanda Altyapı ve Kamusal Hizmetler
ADRES: 17 Eylül Mahallesi Servet Çırpan Caddesi No:74 TELEFON:
Marmaray Projesinin, “TCDD Banliyö Hatlarının 3 yola çıkartılması ve rehabilite edilmesi etabı(CR1)” inşaatının yaratacağı sonuçlar ve sorunlar üzerine…
GEÇ OLMADAN….. MARMARAY PROJESİNİN İNŞAATI DEVAM EDİYOR AMA… YA AKILDA KALAN SORULAR VE CEVAPLARI NE OLDU?
Fotoğraf: Salih Zeki İlban Fotoğraf: Salih Zeki İlban.
Kurulduğu 1993 yılından günümüze kadar, otuz yıllık mesleki birikimin önderliğindeki deneyimli ve dinamik kadrosu, zengin bitki çeşitlerine sahip fidanlığı.
1900 ‘LÜ YILLARDA 5000 ALMAN’IN ÇALIŞTIĞI KÖY-BELEMEDİK TARİHİ 1888 yılında II. Abdulhamit ile Alman İmparatoru Kaiser Willhem tarafından imzalanan sözleşmeyle.
ESKİ İSTANBUL Fotoğraflar Sultan II. Abdulhamid’in fotoğraf arşivinden alınmıştır Hazırlayan Ve Sunan : Atila Bozkurt Lütfen Kendi Akışında Ve Sesli İzleyin.
ADIM ADIM TÜRKİYE BATUHAN ÖZDEM.
TÜRKİYE’de KARAYOLU - DEMİRYOLU – DENİZYOLU taşımacılığında BUNLARI BİLİYORMUYDUNUZ?..
Yurdumuzda Nüfus.
HAYAT BİLGİSİ DEĞERLENDİRME SORULARI HAYAT BİLGİSİ DEĞERLENDİRME SORULARI.
Ankara’ya 10 km uzaklıktaki Çubuk Barajı inşaatı sürerken boru hattının da döşenmesine başlandı. Çubuk Barajı yüzetsel sularını filtre etmek ve kente.
İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 46 Öğrenci Sayısı : 825 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 27 Fen Laboratuarı Sayısı : 1 BT(Bilgisayar) Sınıfı Sayısı :
Kuzey Marmara Otoyolu Projesi
2017 Yılı Devam Eden Projeler
Demiryolu Taşımacılığı Terminolojisi
Teknopark İstanbul Teknopark İstanbul, Savunma Sanayii Müsteşarlığı (SSM) ile İstanbul Ticaret Odası (İTO)’nın ana ortaklığında, yerli ve yabancı girişimcilerin.
Ocak 2016 Aralık 2017 Temmuz 2015 Haziran Ekim 2014 Ilk kontratlara ve site yapım islerine baslanması Aralık 2017 Samsun Lojistik Merkezinin.
MALİ POLİTİKALARIN KAMU HASTANELERİNE YANSIMALARI
Bayburt organize sanayi bölgesi
İMAR KOMİSYONU RAPORU ( ).
BARIS ICIN ELELE – ISTANBUL BARIS ZINCIRI GUZERGAH HARITASI
HAYDARPAŞA İÇİN ACİL DUYURU
SOSYAL YAPI İlin Türkiye'deki konumu Edirne haritası Çalışma alanı
TÜRKİYE’DE ULAŞIM SİSTEMLERİ. A.DOĞAL FAKTÖRLER 1.COĞRAFİ KONUM  Ülkemiz konumu itibariyle üç kıta arasında köprü konumundadır.  Bu özelliği ile Kafkaslar,
KOCAELİ SANAYİ ODASI VE SANAYİ GELİŞİMİ
PLANLAMADA YOGUNLUK Kent bilimleri terimleri sözlüğüne göre,
BÜNYAN HİDROELEKTRİK SANTRALİ
Sunum transkripti:

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH

Marmaray Projesi Nedeniyle MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH (Haydarpaşa-Gebze Hattı) Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Başlangıçta açıklanan Marmaray Projesine göre Haydarpaşa Gar ve Liman Bölgesi kapsam dahilinde iken, daha sonra Haydarpaşa Port projesinin hayata geçirilmesi amacıyla projeden çıkartıldı. Haydarpaşa Garı ve Limanı ile civarındaki Endüstriyel ve Tarihi Yapılar, Marmaray Projesinin Uygulamaya Konulması ile birlikte atıl kalarak, zaman içinde yitecektir.

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Haydarpaşa Gar Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Haydarpaşa Gar Binası (Büfe)

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Haydarpaşa Elektrik Santralı

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Haydarpaşa Askeri Karakol Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Haydarpaşa Muhacir Misafirhanesi

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Haydarpaşa dalgakıranındaki dikit ve fenerler

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Haydarpaşa İskele Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Haydarpaşa 5 nolu liman işletmesi binası (yemekhane, yatakhane, lojman ve işyerleri)

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Haydarpaşa TMO Siloları (A ve B)

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Haydarpaşa Behiçbey Lojmanları

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Haydarpaşa’daki Atölyeler

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Haydarpaşa’daki Hapishane ve Binaları

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Haydarpaşa Çamaşırhanesinin Bacası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Haydarpaşa Limanı Türkiye’nin en büyük 3. büyük limanıdır. Türkiye ihracatının %50’si bu limandan yapılmaktadır. Boğaz güvenliğine katkıları dolayısıyla çok önemlidir. Büyük bir deniz ve sanayi metropolü olan İstanbul’un, işlevi nedeniyle tek limanıdır. MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH BU LİMAN KAPATILACAK! Haydarpaşa Limanı

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Haydarbaba Türbesi

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Haydarpaşa’daki Ahşap Lojman Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Haydarpaşa’daki Sığınak ve Altgeçitler

Marmaray Projesi Nedeniyle Yıkılacak / Yok Edilecek Değerler MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yıkılacak / Yok Edilecek Değerler Tarihi Anadolu Bağdat Demiryolu Hattı iki yol esasına göre yapılmıştır. Ancak Marmaray Projesi nedeniyle yol sayısı üçe çıkartılacağından yer yetersizliği sebebi ile Bir çok bina ve yeşil alan yok edilecektir.

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Haydarpaşa-Söğütlüçeşme Arasındaki Taşköprüler

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Söğütlüçeşme’deki Hünkar Hamamı

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Söğütlüçeşme Parkı

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Kızıltoprak İstasyon ve Lojman Binaları

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Feneryolu İstasyon Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Feneryolu-Göztepe arasındaki taşköprü

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Göztepe İstasyonu

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Erenköy İstasyonu

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Haydarpaşa-Gebze arasındaki sıralı ağaçlar

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Erenköy-Suadiye arasındaki sıralı taş yapılı tarihi dükkanlar

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Erenköy-Suadiye arasındaki Suadiye Camii

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Suadiye İstasyonu ve Çevresi

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Bostancı İstasyonu girişindeki karayolu üst geçidi

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Bostancı İstasyon ve Lojman Binaları

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Bostancı İstasyonu yakınındaki tarihi köprü

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Küçükyalı İstasyon Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Maltepe İstasyonu girişindeki tarihi ahşap evler

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Maltepe İstasyonu girişindeki Drama Köprüsü

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Maltepe İstasyon Binası ve Ahşap Lojman Binaları

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Cevizli İstasyon Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Cevizli İstasyonunun Gebze tarafındaki tarihi köprü

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Kartal İstasyon Binası ve Mal Deposu (Ambar) Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Kartal İstasyonu Lojman Binaları

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Yunus Eski İstasyon Binası ve çevresi

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Pendik Gar Binası ve Su deposu

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Pendik Cer (Lokomotif) Atölyesi ve Ambar Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Pendik Garı Tarihi Lojman Binaları

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler İçme İstasyon Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Tuzla İstasyon Binaları

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Gebze İstasyonu ve Lojman Binaları

Marmaray Projesi Nedeniyle MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH (Sirkeci-Halkalı Hattı) Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Marmaray Projesine Sirkeci-Yedikule arasındaki bölge bilerek dahil edilmedi. Sirkeci-Yedikule arasındaki Endüstriyel ve Tarihi Yapılar, Marmaray Projesinin Uygulamaya Konulması ile birlikte atıl kalarak, zaman içinde yitecektir.

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Sirkeci Garı - İlk İstasyon Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Sirkeci Gar Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Sirkeci Garı İşletme Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Sirkeci Garı Revizörlük ve Elektrik İşleri Binası ile Ticari Ambar Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Sirkeci Garı Elektrikli Tren Deposu ve DRS Kumanda Kulesi

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Sirkeci Garı Eski Su Deposu ile Askeriye Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Sirkeci-Cankurtaran arasındaki tarihi sur kalıntıları

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Kumkapı İstasyon Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Kumkapı İstasyonu Tarihi Lojman Binaları

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Yenikapı İstasyonu ve Tarihi Lojman Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Atıl Kalacak Yapılar Kocamustafapaşa İstasyon Binası

Marmaray Projesi Nedeniyle Yıkılacak / Yok Edilecek Değerler MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yıkılacak / Yok Edilecek Değerler Tarihi Rumeli Demiryolu Hattı iki yol esasına göre yapılmıştır. Ancak Marmaray Projesi nedeniyle yol sayısı üçe çıkartılacağından yer yetersizliği sebebi ile Bir çok bina ve yeşil alan yok edilecektir.

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Yedikule İstasyon Binası ve Tarihi Lojman Binaları

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Yedikule Cer (Lokomotif) Atölyesi

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Yedikule Yol Atölyesi ve Su Deposu

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Kazlıçeşme İstasyon Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Zeytinburnu İstasyon Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Yenimahalle İstasyon Binası

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Bakırköy İstasyonundaki Tarihi Demiryolu Binaları

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Bakırköy İstasyonu

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Tarihi Ayamama Köprüsü

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Yeşilköy İstasyon Binası ve Tarihi Lojman Binaları

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Yeşilköy İstasyonu Cer (lokomotif) Atölyesi

MARMARAY’IN YOK EDECEĞİ TARİH Marmaray Projesi Nedeniyle Yok Edilecek Değerler Eski Küçükçekmece İstasyon Binası (Tarihi)

Mevcut Marmaray Projesi; Kentsel Dönüşüm Projesi adıyla kamuoyuna aktarılan, devlet arazilerinin yağmalanması planın bir parçasıdır. Ve proje bu haliyle İstanbul’un ulaşım sorununa hiçbir çözüm getirmeyecek olup, burada da sunulduğu gibi bütün bir demiryolu ve kent mirasımızı yok edecektir. Marmaray Projesinin CR1 adıyla bilinen “Mevcut Hatların Üç Yola Çıkartılması İnşaatı” başladığı andan itibaren burada sadece bir kısmını gördüğünüz Gebze-Halkalı arasındaki tarihi, kültürel, endüstriyel ve tabiat varlıkları zarar görecek, yok edilecektir. Müzik: Ethem Adnan Ergil