ARNAVUTKÖY İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2012. Arnavutköy İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü 2 Müdürlüğümüz, 22.03.2008 tarih ve 26824 sayılı Resmi Gazetenin mükerrer.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EĞİTİM YÖNETİMİNE KATILIM
Advertisements

ORTAOKUL SONRASI EĞİTİM SEÇENEKLERİ
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ & OKUL-AİLE BİRLİĞİ.
12 Yıllık Zorunlu Eğitime Yönelik Uygulamalar
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
IŞIKLI İLKÖĞRETİM OKULU
BARBAROS ORTAOKULU BİRİFİNG DOSYASI
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI KUVAYİ MİLLİYE İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
KARS İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. İLİNTARİHİ 2 …..Binada ………..m 2 alanda …….Kat…….Oda İLİN COĞRAFİ DURUMU 3.
Bu sunum 04 Eylül 2013 tarihinde MEB tarafından yapılan basın açıklaması temel alınarak hazırlanmıştır. Puan sistemi hakkında yeni açıklamalar olduğunda.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MUSTAFA KEMAL ORTAOKULU
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI DURMUŞALİ TOKSOY İLK-ORTA OKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
Gönen İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI ABDULLAH GÜNAYDIN ORTAOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ
YÖNETİCİ BİLGİLERİ   NORM MEVCUT MÜDÜR MÜDÜR BAŞYARDIMCISI MÜDÜR YARDIMCISI
 Cazibe Merkezi Okullar  Hacı Rafet Gümüş Lisesinin Dönüşümü  Arzulu İlk Öğretim Okulunun Durumu.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TİCARET VE SANAYİ ODASI EĞİTİM VAKFI İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
1 ZÜMRÜTOVA İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. 2 “En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır.
ŞEMDİNLİ Yavuz Sultan Selim’in 1514 yılında Çaldıran Zaferinden sonra Osmanlı egemenliğine girdiği ve tarih boyunca bir çok kavimlere belde olduğu görülmüştür.
TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI DURMUŞALİ TOKSOY İLKOKULU/ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
(SBS) SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SINAV SİSTEMİ (SBS)
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
SARICAKAYA ORTAOKULU Resmi açılış tarihi:
TES-İŞ ADAPAZARI ANADOLU LİSESİ
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Brifing Dosyası Üstay Ortaokulu.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MUSTAFA KEMAL İLKOKULU
İNCİ ŞENER İLKOKULU BRİFİNG DOSYASI 2013/2014.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
OKULUMUZUN TARİHÇESİ Okulumuz 1931 yılında ilkokul olarak eğitim öğretime açılmıştır yılında ortaokul eğitim öğretime açılmıştır
YILDIZ TINAS İZMİROĞLU ANADOLU LİSESİ
1. 02 En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır. Bir milletin gerçek kurtuluşu.
ISPARTA / YALVAÇ MEHMET NECATİ AKEL
ORTAK SINAVLAR ÖĞRENCİ ANKETİ DEĞERLENDİRME RAPORU SINAV YÖNETİMİ, MORAL MOTİVASYON VE REHBERLİK DAİRE BAŞKANLIĞI OCAK 2015.
BAKIRKÖY KARTALTEPE MESLEKİ Ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ
KAMAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Eğitim Öğretim Yılı Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş  (TEOGS) Sınavına Hazırlık Ve Başarıyı Artırma.
BİNA –ARSA ve DONANIM BİLGİLERİ
Kalite Bizim İşimiz Sistemine HOŞGELDİNİZ.
Haliliye Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
DARICA HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
YUSUFELİ DEREİÇİ İLKÖĞRETİM KURUMU 29/05/2013. GÜNDEM MADDELERİ 1-Okulumuz hakkında genel bilgiler 2-Okulumuzun ve çevresinin fiziki durumu hakkında bilgiler.
Türkiye de Bir İlk “OKULUM DESTEKLENİYOR HAYALİM GERÇEKLEŞİYOR” OKUL GELİŞİM PROGRAMI Nisan 2010 Uygulama Toplantısı Mustafa YÜRÜK OGP Koordinatörü.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI HALKKENT İLKOKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
SBS 2013 YENİ SEVİYE BELİRLEME SINAVI BİLGİLENDİRME SEMİNERİ KASIM 2012.
PROJESİ VEZİRKÖPRÜ AKADEMİK BAŞARIYI ARTTIRMA VABA
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI CANDAN MERZECİ ORTA OKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ (OGES) YEŞİLGİRESUN İLKÖĞRETİM OKULU PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK SERVİSİ Psikolojik Danışman FİDAN YILDIZ.
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM Öğretim Yılında 8. sınıf öğrencileri, Ortaöğretime yeni sınav sistemiyle yerleştirileceklerdir.
ÇORUM İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN AMAÇLARI YAPISI VE SORUNLARI
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEFENNİ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2015 – 2016
Misyon: Örgün öğretimde yeteneğine göre öğrencilerimizi yönlendirebilme, yaygın eğitimde sektörlerin ihtiyaç duyduğu insan gücünü yetiştirmek, Okul öncesi.
OKUL YÖNETİMİ Dr. Kerim Karabacak
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
1 BRİFİNG “” Mustafa Kemal Atatürk “En büyük sava ş, cahilli ğ e kar ş ı yapılan sava ş tır.” Mustafa Kemal Atatürk Dursunbey İlçe Milli Eğitim.
SARUHANLI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 14/01/2016BRİFİNG.
AĞAPINAR İLKOKULU /ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ Resmi açılış tarihi: Eğitim Öğretim yılı ilk defa eğitim öğretime başlamıştır.
NEVŞEHİR REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM.
Brifing Dosyası Öğretim Yılı. PERSONEL BİLGİLERİ YÖNETİM OKUL MÜDÜRÜ Avni ŞENGÜL (Hizmet yılı : 14 ) MÜDÜR YARDIMCISI Nurullah YEŞİLMEN (Hizmet.
MILLETIN GÖZ BEBEĞI TÜRKIYE’NIN AYDıNLıK GELECEĞI YUNUS EMRE İMAM HATİP ORTAOKULU.
T.C. SAİMBEYLİ KAYMAKAMLIĞI İl ç e Milli Eğitim M ü d ü rl ü ğ ü 2016 BRİFİNG DOSYASI.
T.C. GÖLYAKA KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI MÜRÜVVET FAİK UĞUZ İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
Cemal Artüz İmam Hatip Ortaokulu
BURHANİYE HMFK ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
Sunum transkripti:

ARNAVUTKÖY İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2012

Arnavutköy İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü 2 Müdürlüğümüz, tarih ve sayılı Resmi Gazetenin mükerrer sayısında yayımlanan 5747 sayılı kanunla kurulmuştur. İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarihinde Anafartalar İlköğretim Okulunda hizmet vermeye başlamıştır yılı Ocak ayından itibaren Arnavutköy Merkez Mahallesinde bulunan Arnavutköy Kaymakamlık Binasında hizmet vermeye devam etmektedir.

Vizyonumuz; Bireylerde hayat boyu eğitim ve öğrenmeyi bir gereksinim haline getirerek değişim ve yenileşmeyi sağlamak ve okullarını, öğrenen ve demokrasiyi içselleştirmiş önder bir kurum yapmak. 3

Misyonumuz; 4 Bireyleri eğitim-öğretim olanaklarından faydalandırmak, Eğitimde fırsat eşitliği sağlamak, Demokratik anlayışı yaşam felsefesi edinen öğrenciler yetiştirmek, Ortaöğretimdeki öğrencilerimizin yüksek öğretime devam oranını artırmak, Okuma kültürü gelişmiş ve üretken bireyler yetiştirmek, Yetişkin bireylere rehberlik yapabilen kurum olmak i çin varız.

Arnavutköy İlçe Millî Eğitim Müdürü Arif DEDE 1958 Yılında Giresun İli Alucra İlçesi Fevzi Çakmak Köyünde doğmuştur. İlk ve Orta öğrenimini İstanbul’da, Lise öğrenimini Kırşehir Erkek Öğretmen Lisesinde tamamlamıştır. Yüksek Öğrenimini Trabzon Fatih Eğitim Enstitüsü Fen ve Tabiat Bilgileri bölümünde tamamlayarak 1981 yılında öğretmenliğe başlamıştır yılında Müdür Yardımcısı olduktan sonra İstanbul’un farklı okullarında 2004 yılına kadar Müdür Yardımcısı, Okul ve Kurum Müdürü olarak görev yaptı yılında İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğünde Şube Müdürü olarak görevlendirildi tarihinden beri İlçemizde Milli Eğitim Müdürü olarak görevi yapmaktadır. 5

Şube Müdürlerimiz 6 Rafet FENERFatih DENİZ ÖZEL KALEMBASIN VE HALKLA İLİŞKİLER HAYAT BOYU ÖĞRENMEÖZEL KALEM TEMEL EĞİTİMÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE GELİŞTİRME ORTAÖĞRETİMİNSAN KAYNAKLARI MESLEKİ TEKNİK EĞİTİMİL EĞİTİM DENETMENLERİ DİN ÖĞRETİMİİNŞAAT ve EMLAK ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ HUKUK ve MEVZUAT AB VE DIŞ İLİŞKİLERYENİLİK ve EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ STRATEJİ GELİŞTİRME

Personel Sayıları 7 Arnavutköy İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü Personel Durumu ( ) UNVAN NORM SAYISI MEVCUTGÖREVLENDİRME İHTİYAÇ İlçe Milli Eğitim Müdürü 11-- Şube Müdürü Şef Memur (Asil) Memur ( Görevlendirme) -- 2 Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni Hizmetli (Asil) Hizmetli (Görevlendirme) -- 3 Bekçi Bilgisayar İşletmeni Şoför Teknisyen Teknisyen Yardımcısı -- Teknisyen (Özelleştirme) --1 Öğretmen

İlçemizde Öğretmen Durumu NORM SAYISI MEVCUT İHTİYAÇ SAYISIORANI Okul Öncesi863452% 60,5 Sınıf Öğretmeni % 16,4 Rehber Öğretmen % 36,7 Branş Öğretmeni % 57,8 Toplam % 47,8

Okul Öncesi Okul Öncesi Okul Sayısı Resmi Ana Okulu2 Özel Ana Okulu6 TOPLAM8

İlköğretim İlköğretim Okul Sayısı İlkokul8 İlkokul + Ortaokul30 Ortaokul4 Yatılı İlköğretim Bölge Ortaokulu 1 İmam Hatip Ortaokulu2 TOPLAM45

Ortaöğretim Ortaöğretim Okul Sayısı Anadolu Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi1 Kız Teknik Meslek Lisesi1 Ticaret Turizm Meslek Lisesi1 Çok Programlı Lise1 Anadolu İmam Hatip Lisesi2 Genel Lise2 Anadolu Lisesi3 TOPLAM11

Yaygın Eğitim Yaygın Eğitim Kurum Sayısı Halk Eğitimi Merkezi1 Mesleki Eğitim Merkezi1 Dershane5 Motorlu Taşıt Sürücüleri Kursu8 Muhtelif Kurslar2 Ortaöğretim Erkek Öğrenci Yurdu3 Yükseköğretim Kız Öğrenci Yurdu1 TOPLAM21

Özel Eğitim Özel Eğitim Eğitim Kurum Sayısı Rehberlik ve Araştırma Merkezi1 Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi6 Özel Eğitim ve Uygulama Merkezi 1 Kademe + 2. Kademe 1 TOPLAM8

Toplam Okul ve Kurum Sayısı Okul ve Kurum TürüSayısı Resmi Okul ve Kurum62 Özel Okul ve Kurum31 TOPLAM 93

Eğitimde birçok başarı göstergesi mevcuttur. Eğitimde birçok başarı göstergesi mevcuttur. Başarı göstergeleri ; Başarı göstergeleri ; Millî Eğitim Temel Kanunu, e ğitim yapılan okul ve kurumların genel amaçları ile bu okul ve kurumlardaki derslerde okutulan derslerin eğitim programlarının genel amaçlarında ve hedeflerinde ulaşılması istenen kazanımlardır.

Dürüstlük, çalışkanlık, sorumluluk taşıma, millî ve manevi değerlere bağlı olma, yardımseverlik, paylaşımcılık gibi başarı göstergeleri çok önemli olmakla birlikte, okullara öğrenci kayıtlarında ve işe almalarda öncelikle somut göstergeler esas alınmaktadır. Dürüstlük, çalışkanlık, sorumluluk taşıma, millî ve manevi değerlere bağlı olma, yardımseverlik, paylaşımcılık gibi başarı göstergeleri çok önemli olmakla birlikte, okullara öğrenci kayıtlarında ve işe almalarda öncelikle somut göstergeler esas alınmaktadır. Başarı göstergelerinden somut ve ölçülebilir olan göstergeler; sınav başarı notu, sınıf geçme notu, diploma notu, merkezi sınav puanı vb. daha çok önemsenmektedir. Başarı göstergelerinden somut ve ölçülebilir olan göstergeler; sınav başarı notu, sınıf geçme notu, diploma notu, merkezi sınav puanı vb. daha çok önemsenmektedir.

2008 yılında kurulan genç ilçemizin, 2009 yılı Ortaöğretim Geçiş Sınavları (OGS) sonuçlarına göre İstanbul ilçeleri arasında en son sırada yer alarak 39. olması, ilçede başarı göstergesine etki eden olanakların çok yetersiz olduğunu göstermektedir yılında kurulan genç ilçemizin, 2009 yılı Ortaöğretim Geçiş Sınavları (OGS) sonuçlarına göre İstanbul ilçeleri arasında en son sırada yer alarak 39. olması, ilçede başarı göstergesine etki eden olanakların çok yetersiz olduğunu göstermektedir.

2009 OGS Sınav sonuçlarında ilçemizin başarısızlık nedenleri İlçemizdeki okullarımızın zümre toplantılarında, Eğitim Bölgeleri zümre toplantılarında, ilçe zümre toplantılarında ve okul Kurum Müdürleri toplantılarında incelenip değerlendirilmiştir.

İlçe Millî Eğitim Müdürlüğünün tarih ve 410/5630 sayılı yazısı ile “İlçemizin 2009 yılı SBS sonuçları sıralamasında İstanbul ilinde ilçeler sıralamasında 39. sırada yer alarak en başarısız ilçe olduğu, başarısızlık nedenlerinin incelenip değerlendirilerek, sorumluluğu bulunan kişiler hakkında gerekli işlemlerin yapılması” İlçe Millî Eğitim Müdürü olarak tarafımdan istenmiştir.

İnceleme isteğimiz üzerine İlköğretim Müfettişleri tarafından konu ile ilgili olarak tarihleri arasında ilçemizde başarısızlık nedenleri konusunda inceleme İlköğretim Müfettişleri tarafından yapılmış ve başarının arttırılması için yapılması gerekenler raporun öneriler bölümünde belirtilmiştir. İnceleme isteğimiz üzerine İlköğretim Müfettişleri tarafından konu ile ilgili olarak tarihleri arasında ilçemizde başarısızlık nedenleri konusunda inceleme İlköğretim Müfettişleri tarafından yapılmış ve başarının arttırılması için yapılması gerekenler raporun öneriler bölümünde belirtilmiştir.

İlçemizde Yapılan İncelemede; İlçemizde Yapılan İncelemede; Norm Kadro uygulaması çerçevesinde olması gereken öğretmen sayısı, Norm Kadro uygulaması çerçevesinde olması gereken öğretmen sayısı, İlköğretim okullarındaki mevcut öğrenci ve öğretmen sayısı, İlköğretim okullarındaki mevcut öğrenci ve öğretmen sayısı, Öğretmenlerin ilçemizde çalışma süreleri, Öğretmenlerin ilçemizde çalışma süreleri, Etüt Eğitim Merkezi ve Dershanelere giden öğrenci sayıları, Etüt Eğitim Merkezi ve Dershanelere giden öğrenci sayıları, Yetiştirme kursu düzenleyen okullar ve katılan öğrenci sayıları, Yetiştirme kursu düzenleyen okullar ve katılan öğrenci sayıları,

Veli profili bilgileri, Veli profili bilgileri, Yöneticilere ve öğretmenlere anket uygulanarak başarısızlık nedenleri ile ilgili görüşleri değerlendirilerek inceleme raporu hazırlanmış ve öneriler getirilmiştir. Yöneticilere ve öğretmenlere anket uygulanarak başarısızlık nedenleri ile ilgili görüşleri değerlendirilerek inceleme raporu hazırlanmış ve öneriler getirilmiştir.

İlçemizin Öğretmen durumu: İlçemizin Öğretmen durumu: DERSİN ADIMEVCUT(%) İHTİYAÇ(%) Sınıf Öğretmenliği6535 Türkçe5842 Matematik2674 Fen ve Teknoloji3070 Sosyal Bilgiler7129 İngilizce4258 Din K. Ve Ahlak Bilgisi3070 Görsel Sanatlar1288 Müzik1387 Beden Eğitimi3565 Teknoloji ve tasarım1783 Bilişim Teknolojileri3268 Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık1684

Sınıf Öğretmenlerinin İlçede Çalışma Süreleri ve Oranları: Sınıf Öğretmenlerinin İlçede Çalışma Süreleri ve Oranları: Çalışma Süresi: Çalışanların Oranı (%) 1- 5 yıl69,14 6 – 10 yıl20,02 11 – 15 yıl07,02 16 – 20 yıl02, üstü yıl01,48

Branş Öğretmenlerinin İlçede Çalışma Süreleri ve Oranları: Branş Öğretmenlerinin İlçede Çalışma Süreleri ve Oranları: Çalışma Süresi: Çalışanların Oranı (%) 1- 5 yıl88,55 6 – 10 yıl08,58 11 – 15 yıl02,17 16 – 20 yıl01, üstü yıl00,42

Dershane ve Kurslara giden Öğrenci Durumu: * 7. Ve 8. sınıflardan sınava giren öğrenci sayısı :4.560 sayısı :4.560 * öğrenciden ilçedeki dershanelere giden toplam öğrenci sayısı :60, 11 Okulda açılan Yetiştirme kursuna giden öğrenci sayısı: Okulda açılan Yetiştirme kursuna giden öğrenci sayısı: TOPLAM Öğrenci kurslara katılmıştır. TOPLAM Öğrenci kurslara katılmıştır.

Velilerin Öğrenim Düzeyi: ( Veli) Öğrenim Durumu:Oranı:(%) Hiç İlköğretime Gitmeyen06,29 İlköğretim Terk34,46 8 Yıllık İlköğretim Okulu Mezunu47,23 Lise Mezunu09,78 Üniversite Mezunu02,24

Velilerin İş Durumu: ( Veli) Çalışma Durumu:Sayısı: Devlet İşinde Kendi işinde Özel Sektörde7.405 Gündelikçi8.550

Velilerin Aylık Gelir Durumu: ( Veli) Gelir Durumu:Sayısı: 0 – 500 TL – 800 TL – TL – TL TL. Üstü 695

Velilerin Konut Durumu: ( Veli) Konut Durumu:Sayısı: Kendi evi olan Kirada Oturan 9.209

Başarısızlık Nedenleri ile ilgili görüşler: (22 Yönetici, 89 Kadrolu Öğretmen Anket sonuçları) 1- Öğrenci kaynaklı (Okul öncesi eğitim yetersizliği, sınav ön bilgilerinin olmayışı yetersiz beslenme vb. YÖNETİCİLER :(%87,87) ÖĞRETMENLER : (75,27) 2-Veli Kaynaklı (Eğitim seviyesinin düşüklüğü, eğitimden beklentilerinin düşük olması, gelir durumlarının düşük olması, evde çocuk için uygun çalışma ortamının olmaması vb. YÖNETİCİLER : (94,31)ÖĞRETMENLER: (84,26)

Başarısızlık Nedenleri: 3- Öğretmen Kaynaklı (Tecrübeli öğretmen sayısının azlığı, Öğretmenlerin okul yakınında ikamet etmemesi, konuların özelliklerine uygun araç -gereç kullanamama, Öğretmenlere yeterince rehberlik yapılamaması,, yeni programlar hakkında bilgi edinmeme, Ücretli öğretmen sayısının çokluğu ve niteliklerinin yetersizliği, yöneticilerin eğitim faaliyetlerinden çok maddi işlere zaman ayırmaları ) YÖNETİCİLER : (%60,22) ÖĞRETMENLER : (27,80)

Başarısızlık Nedenleri: 4- Eğitim Ortamları Kaynaklı (Dersliklerdeki öğrenci sayısının kalabalık olması, Bilgisayar, fen ve Teknoloji, Müzik, Resim gibi özel dersliklerin bulunmayışı, Sportif etkinlik alanlarının sınırlılığı ) 4- Eğitim Ortamları Kaynaklı (Dersliklerdeki öğrenci sayısının kalabalık olması, Bilgisayar, fen ve Teknoloji, Müzik, Resim gibi özel dersliklerin bulunmayışı, Sportif etkinlik alanlarının sınırlılığı ) YÖNETİCİLER :(%60,22) ÖĞRETMENLER : (%53,64)

Başarısızlık Nedenleri: 5- Çevre Kaynaklı (Çarpık yapılaşma, Öğrencilerin okul dışında sosyal ve kültürel bilgi-becerilerini geliştirecek güvenli ve sağlıklı ortamların yeterince bulunmaması, Model alınacak kişilerin ve mesleki çeşitliliğin azlığı) 5- Çevre Kaynaklı (Çarpık yapılaşma, Öğrencilerin okul dışında sosyal ve kültürel bilgi-becerilerini geliştirecek güvenli ve sağlıklı ortamların yeterince bulunmaması, Model alınacak kişilerin ve mesleki çeşitliliğin azlığı) YÖNETİCİLER :(%84,84) ÖĞRETMENLER : (%84,26)

1- Öğretmen atamalarında ilçeye öncelik tanınarak ücretli öğretmen sayısının azaltılması. 2-Birinci derecede özür grubu dışında ilçedeki öğretmenlerin zorunlu çalışma sürelerini tamamlamadan başka ilçelere atanmamaları.

3- Öğrencilerin Seviye Belirleme Sınavlarında sorumlu oldukları derslerden başarılarını arttırabilmek için tüm okullarda yetiştirme ve sınavlara hazırlama kursları açılması ve maddi yetersizliği bulunan öğrencilerin bu kurslara katılımlarının desteklenmesi.

4-Velilerin çocuklarının eğitimine daha aktif katılmalarını ve okulla iletişimlerini güçlendirmek amacıyla veli eğitim programlarının planlanıp, geliştirilerek uygulanması. 5- Velilerin iş bulmalarını kolaylaştıracak ve ekonomilerini geliştirecek meslek edinme kurslarının düzenlenmesi.

6- Okul öncesi eğitimin yaygınlaştırılıp geliştirilmesi bu amaçla okulların derslik imkanlarının zorlanması, bağımsız ana okullarının projelendirilmesi. 7- Öğretmenlerin ilçede ikamet etmeme nedenlerinin araştırılarak mümkün olan gerekli tedbirlerin alınması

8- Özellikle ilçe merkezindeki İlköğretim okullarında dersliklerdeki öğrenci sayısının Bakanlığımız standartlarına çekilmesi, normal eğitime geçilmesi branş dersliği uygulamalarına geçilmesi için okul ve dersliklerin projelendirilmesi.

9- Öğrencilerin yaşadıkları çevreye karşı duyarlı olabilmeleri için sağlıklı ve güvenli çevre oluşturulması yönünde okullar tarafından projeler oluşturulmalı ve öğrencilerin etkin kılınmalarının sağlanması.

10- Öğrencilerin başarılarını arttırmak ve hedeflerini büyütmelerini sağlamak amacıyla model alınabilecek kişilerle buluşmalarının sağlanması, 11- Yönetici ve Öğretmenlerin mesleki yeterlilik ve becerilerinin geliştirilmesi amacıyla ilçede düzenlenen hizmet içi eğitim faaliyetlerinin geliştirilmesi ve arttırılması.

1- İlçe Kaymakamı Sayın Hürrem AKSOY’un liderliğinde ve İlçe Millî Eğitim Müdürü Arif DEDE’nin koordinatörlüğünde Belediye Başkan ve Yardımcıları, Daire Müdürleri, Belediye Meclis Üyeleri, Muhtarlar, Sivil Toplum Kuruluşları, Okul Müdürleri, Okul Aile Birliği Başkanları ve diğer kurum ve kişilerin katılımı ile Arnavutköy’ü Geliştirme Platformu (ARGEP) oluşturuldu.

2- ARGEP ilk toplantısında; Eğitimde Başarının arttırılması, Eğitimde Başarının arttırılması, Sporun Yaygınlaştırılması ve geliştirilmesi için çalışma yapılması ve projeler geliştirilerek uygulamaya konulması kararlaştırıldı. Sporun Yaygınlaştırılması ve geliştirilmesi için çalışma yapılması ve projeler geliştirilerek uygulamaya konulması kararlaştırıldı.

3- Öğretmen yetersizliğinden kaynaklanan olumsuzlukların giderilmesi amacıyla okulların teknoloji ile donatılması(Akıllı Sınıf oluşturulması) ve profesyonel eğitim yazılımların kullanılmasının sağlanması kararlaştırılarak Eğitimde Başarıyı Arttırma Projesi hazırlanması kararlaştırıldı. Proje Yürütme Kurulu oluşturuldu.

4- Proje Yürütme Kurulu tarafından; “Akıllı Çocuklar Akıllı Sınıflarda Yetişir, Arnavutköy Ancak Böyle Gelişir.” Sloganıyla Sloganıyla Akıllı Sınıf Kampanyası başlatıldı. Akıllı Sınıf Kampanyası başlatıldı. * Projenin geniş toplum kesimi tarafından kabul görmesi ve sahiplenilmesi amacıyla İlçe Müftülüğü ile işbirliği yapılarak İmamların Cuma vaazlarında konuyu halka duyurması ve ilk kampanyanın camilerde başlatılması sağlandı.

5. Okul Müdürlükleri ve Okul Aile Birlikleri tarafından; velilerden ve çevredeki kişi, kurum ve kuruluşlardan bağış toplanarak kampanyanın sürdürülmesi ve dersliklerin akıllı tahta ile donatılması için olağanüstü çalışmalar yapılmıştır. velilerden ve çevredeki kişi, kurum ve kuruluşlardan bağış toplanarak kampanyanın sürdürülmesi ve dersliklerin akıllı tahta ile donatılması için olağanüstü çalışmalar yapılmıştır. Kampanyaya Okul Spor Dostlarının destekleri de sağlanmıştır. Kampanyaya Okul Spor Dostlarının destekleri de sağlanmıştır.

6. Projeye inanan ve Başarının Arttırılmasına Katkı sunan Başta Okul Müdürleri ve diğer ilgili Kişi ve kuruluşların gayretli çalışmaları sonunda ilçemizdeki İlköğretim Okullarında toplam 252 Derslik akıllı sınıfla donatılmıştır.

Okul Bazında Akıllı Sınıf Bilgileri Sıra NoOkulunuzun Adı Okul Derslik Sayısı Akıllı Sınıf Bulunan Derslik Sayısı Akıllı Sınıf olmayan Derslik Sayısı 1Ahmet Yesevi İlköğretim Okulu Alp İlköğretim Okulu981 3Anafartalar İlköğretim Okulu Arnavutköy Şehit Çavuş Selçuk Gürdal Yatılı İlköğretim Bölge Okulu 88Akıllı Okul 5 Arnavutköy Eğitim -Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezi 100 6Arnavutköy İlköğretim Okulu Aşık Veysel İlköğretim Okulu Ayazma İlköğretim Okulu Baklalı İlköğretim Okulu642 10Boğazköy İlköğretim Okulu Bolluca Türk Tekstil Vakfı İlköğretim Okulu Boyalık Örfi Çetinkaya İlköğretim Okulu Cemal Reşit Rey İlköğretim Okulu22 Akıllı Okul 14Deliklikaya İlköğretim Okulu190

Okul Bazında Akıllı Sınıf Bilgileri 15Dursunköy İlköğretim Okulu22Akıllı Okul 16Fatih İlköğretim Okulu Hacımaşlı İlköğretim Okulu211 18Hadımköy İlköğretim Okulu Hadımköy Örfi Çetinkaya İlköğretim Okulu Hadımköy Toki İlköğretim Okulu Halis Kutmangil İlköğretim Okulu Hasan Tahsin İlköğretim Okulu Karaburun Örfi Çetinkaya İlköğretim Okulu945 24Köroğlu İlköğretim Okulu Malazgirt İlköğretim OkuluOkul onarımda olduğundan Suatlar TOKİ İlköğretim Okuluna taşındı 26Mehmet Zeki Obdan İlköğretim Okulu Mimar Sinan İlköğretim Okulu Nakkaş İlköğretim Okulu120

Okul Bazında Akıllı Sınıf Bilgileri 29Osmangazi İlköğretim Okulu Ömerli İlköğretim Okulu22Akıllı Okul 31Sabri Akın İlköğretim Okulu Sazlıbosna İlköğretim Okulu99Akıllı Okul 33Suatlar İlköğretim Okulu Suatlar Toki İlköğretim Okulu Şehit Onbaşı Murat Şengöz İlköğretim Okulu Şeyh Şamil İlköğretim Okulu Taşoluk Köyü İlköğretim Okulu Taşoluk TOKİ İlköğretim Okulu Tayakadın Köyü İlköğretim Okulu Tolga Eti İlköğretim Okulu Yassıören İlköğretim Okulu321 42Yeniköy Örfi Çetinkaya İlköğretim Okulu

HEDEF

7. Sporun Geliştirilmesi ve yaygınlaştırılması Projesi Hazırlandı. İlçe Kaymakamı Sayın Hürrem AKSOY’un onursal başkanlığında, İlçe Millî Eğitim Müdürü Arif DEDE’nin Yönetim Kurulu başkanlığında Dernek (ASKODER) kurularak Projenin uygulanmasına başlandı.

ARNAVUTKÖY OLİMPİYATLARI 2010–2011 MİLLİ EĞİTİM KUPASI ÖDÜL TÖRENİ

Yıllara Göre Spor Yapanların Sayısı Yıllar Spor Dalı Sayısı TOPLAM

Uygulama Sonuçları Çeşitli Spor Karşılaşmalarında Kazanılan Dereceler ; İL BİRİNCİLİĞİ1 İL İKİNCİLİĞİ4 İL ÜÇÜNCÜLÜĞÜ11 TÜRKİYE GRUP BİRİNCİLİĞİ4 TÜRKİYE GRUP İKİNCİLİĞİ3 TÜRKİYE GRUP ÜÇÜNCÜLÜĞÜ7 TÜRKİYE GRUP DÖRDÜNCÜLÜĞÜ1 DÜNYA ŞAMPİYONLUĞU3

2010 YILI 13,14, YAŞ GREKOROMEN Serkan ASAR 35 K İ LO HADIM KÖY İ.Ö.O İ L B İ R İ NC İ S İ TÜRK İ YE. GRUP ÜÇÜNCÜSÜ Mücahit Taha DEST İ 42 K İ LO HADIM KÖY İ.Ö.O İ L ÜÇÜNCÜSÜ 2010 YILI 13,14, YAŞ SERBEST GÜREŞ Ömer GÖRMÜ Ş 42 K İ LO HADIM KÖY İ.Ö.O İ L İ K İ NC İ S İ Mustafa ERGUVAN 38 K İ LO HADIM KÖY İ.Ö.O İ L ÜÇÜNCÜSÜ

2011 YILI 11,12, YAŞ SERBEST GÜREŞ 11,12, YAŞ SERBEST GÜREŞ Adı ve Soyadı KategorisiOkuluDerecesi Berk D İ NLER 29 K İ LO HADIMKÖY İ.Ö.O İ L İ K İ NC İ S İ Murat CAN GÜNAYDIN 38 K İ LO HADIMKÖY İ.Ö.O İ L ÜÇÜNCÜSÜ 2011 YILI 15,16 YAŞ SERBEST GÜREŞ Ömer GÖRMÜ Ş 46 K İ LO HADIMKÖY İ BRAH İ M ÖZAYDIN ÇPL İ L ÜÇÜNCÜSÜ

2012 YILI 11,12, YAŞ SERBEST GÜREŞ Abdulhamit AK42 KİLOAyazma İ.Ö.OİL BİRİNCİSİ Murat CAN GÜNAYDIN 42 KİLO Hadımköy Örfi ÇETİNKAYA İ.Ö.O İL İKİNCİSİ Umut ASAR29 KİLOHADIMKÖY İ.Ö.OİL İKİNCİSİ Abdulkadir GÖRMÜŞ 42 KİLOHADIMKÖY İ.Ö.O İL ÜÇÜNCÜSÜ 2012 YILI 13,14, YAŞ SEBGEST GÜREŞ O ğ uzhan ADIGÜZEL 32 K İ LO HADIMKÖY İ.Ö.O İ L ÜÇÜNCÜSÜ Ahmethan TÜRKAY 59 K İ LO HADIMKÖY İ.Ö.O İ L ÜÇÜNCÜSÜ

2011 YILI 13,14, YAŞ GREKOROMEN Serkan ASAR 35 K İ LO HADIMKÖY İ.Ö.O İ L B İ R İ NC İ S İ TÜRK İ YE. GRUP B İ R İ NC İ S İ Celil SEVER 85 K İ LO HADIMKÖY İ.Ö.O İ L İ K İ NC İ S İ TÜRK İ YE. GRUP B İ R İ NC İ S İ Emin Can MER İ Ç 35 K İ LO HADIMKÖY İ.Ö.O İ L İ K İ NC İ S İ TÜRK İ YE. GRUP ÜÇÜNCÜSÜ 2011 YILI 17,18 YAŞ GREKOROMEN Fatih TÜRKAY 60 K İ LO HADIMKÖY İ. ÖZAYDIN ÇPL İ L ÜÇÜNC ÜSÜ TÜRK İ YE GRUP İ K İ NC İ S İ

2012 YILI 13,14, YAŞ GREKOROMEN Celil SEVER 85 K İ LO HADIMKÖY İ. ÖZAYDIN ÇPL İ L 1. TÜRK İ YE. GRUP 1. Sezer AÇIKGÖZ 85 K İ LO Hadımköy Örfi ÇET İ NKAYA İ.Ö.O İ L 3. TÜRK İ YE. GRUP 3. Berk D İ NLER 35 K İ LO HADIMKÖY İ.Ö.O İ L 1. TÜRK İ YE. GRUP YILI 15,16 YAŞ GREKOROMEN Ömer GÖRMÜ Ş 54 K İ LO HADIMKÖY İ BRAH İ M ÖZAYDIN ÇPL İ L 3. TÜRK İ YE GRUP 3. Serkan ASAR 50 K İ LO HADIMKÖY İ BRAH İ M ÖZAYDIN ÇPL İ L 3.

2010 YILI 17,18 YAŞ GREKOROMEN Ahmet PEHL İ VANO Ğ LU 84 K İ LO HADIMKÖY İ BRAH İ M ÖZAYDIN ÇPL İ L ÜÇÜN CÜSÜ TÜRK İ YE GRUP İ K İ NC İ S İ Halil Ş ENSOY 60 K İ LO HADIMKÖY İ BRAH İ M ÖZAYDIN ÇPL İ L ÜÇÜN CÜSÜ TÜRK İ YE GRUP ÜÇÜNCÜSÜ Necmettin SARI 46 K İ LO HADIMKÖY İ BRAH İ M ÖZAYDIN ÇPL İ L ÜÇÜN CÜSÜ Fatih TÜRKAY 55 K İ LO HADIMKÖY İ BRAH İ M ÖZAYDIN ÇPL İ L ÜÇÜN CÜSÜ Olcay ÖZKAN 120 K İ LO HADIMKÖY İ BRAH İ M ÖZAYDIN ÇPL İ L ÜÇÜN CÜSÜ

2010 YILI KARATE-DO Simge YÜCEL 40 K İ LO Sabri Akın İ.Ö.O TÜRK İ YE B İ R İ NC İ S İ DÜNYA Ş AMP İ YONU 2011 YILI KARATE-DO Simge YÜCEL 40 K İ LO ÜSTÜ Sabri Akın İ.Ö.O TÜRK İ YE B İ R İ NC İ S İ DÜNYA Ş AMP İ YONU Furkan ÇET İ N 41 K İ LO ÜSTÜ Sabri Akın İ.Ö.O TÜRK İ YE B İ R İ NC İ S İ DÜNYA Ş AMP İ YONU

2010 YILI TAEKWON-DO(GENÇLER) HADIMKÖY ÖRFİ ÇETİNKAYA ANADOLU LİSESİ İL BİRİNCİSİ TÜRKİYE DÖRDÜNCÜSÜ 2010 YILI TAEKWON-DO(GENÇLER) Furkan ÜNAL HADIMKÖY ÖRFİ ÇETİNKAYA ANADOLU LİSESİ İL BİRİNCİSİ TÜRKİYE İKİNCİSİ

8. ASKODER ve Halk Eğitimi Merkezi işbirliğinde okullarımızda Halk Oyunları, Spor kursları açılmış, ASKODER tarafından düzenlenen Arnavutköy Olimpiyatlarında öğrencilerin, öğretmenlerin, kamu görevlilerinin Spor faaliyetlerine etkin katılımları sağlanmıştır.

9. Okul müdürlerinin ve Spor dostlarının projeye inanmaları ve gayretli çalışmaları sonunda spor dostlarının sadece spor alanında değil, eğitim alanında da (Okulun maddi ihtiyaçları, sportif etkinliklere destek, kariyer günleri, kültürel geziler, başarılı öğrencileri ödüllendirme, okul velilerini işe alarak istihdam sağlama vb.) katkıları sağlanmıştır.

10. Öğrenci velilerimizin eğitime katkılarının sağlanması amacıyla Okul Aile Birliği genel kurullarına İlçe Millî Eğitim Müdürü ve Şube Müdürleri katılmış, Okul Aile Birliği Başkanları ile toplantılar yapılmış, veli eğitim programları hazırlanarak uygulanmıştır.

11. Öğrenci velilerimizin eğitime katkılarının sağlanması amacıyla Halk Eğitimi Merkezi tarafından okullarımızda Okuma Yazma kursları ve mesleki, sosyal ve kültürel kurslar açılmıştır. İŞKUR il müdürlüğü ile işbirliği yapılarak Mesleki okul ve kurumlarımızda İstihdama yönelik meslek kursları açılarak velilerin meslek edinmeleri ve çalışma imkanına kavuşmaları sağlanmıştır.

12. İlçemizdeki Dershanelerle POMEM Polis Mesleki Eğitim Merkezi işbirliği yapılarak ve Halk Eğitimi Merkezi tarafından okullarımızda yetiştirme kursları açılarak ihtiyaç sahibi öğrencilerin dershanelerden ve kurslardan ücretsiz yararlanmaları sağlanmıştır.,

13. Öğrencilerin merkezi sınavlara hazırlanmaları amacıyla kaynak desteği sağlanmış, ortak sınavlar yapılmış, sınavlarda başarılı performans gösteren öğrenciler İlçemizdeki TOP-AİR uçuş kursu işbirliğinde ilçemiz hava sahasında uçakla gezinti yaptırılarak ödüllendirilmiştir.

14. Öğretmenlere yönelik kişisel ve mesleki gelişimlerini sağlamak amacıyla AR-GE birimi ve Fatih Üniversitesi işbirliği ile hizmet içi eğitim faaliyetleri ve Konferanslar düzenlenmiştir. Benzer konferanslar veli ve öğrencilere de düzenlenmiştir.

15. Arnavutköy belediyesi işbirliğinde il içi ve il dışı sosyal ve kültürel geziler düzenlenmiş, Sanal dershane desteği, Tiyatro gösterileri, Uzay gözlem evi desteği, Çanakkale sergisi vb. sosyal ve kültürel etkinlikler düzenlenmiştir.

16. Öğretmen atamalarında ilçemize öncelik tanınması için ilgili makamlara yazışmalar yapılırken, Başta İl Millî Eğitim Müdürü olmak üzere İlgili yöneticilerle görüşmeler yapılmış, Bölge Milletvekillerinden destek istenerek son atamalarda ilçemize öncelik tanınması sağlanmıştır.

Öğretmen durumu: DERSİN ADIMEVCUT(%) İHTİYAÇ(%) Sınıf Öğretmenliği Türkçe Matematik Fen ve Teknoloji Sosyal Bilgiler İngilizce Din K. Ve Ahlak Bilgisi Görsel Sanatlar Müzik Beden Eğitimi Teknoloji ve tasarım Bilişim Teknolojileri Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık ORTALAMA5248 Yeni Atananlarla6436

18. İlçemizde görev yapan öğretmenlerin ilçe dışına görevlendirilmelerine olur verilmemiş, Öğretmen ihtiyacına olumsuz etkileri önlenmiştir. Farklı ilçelerde çalışan öğretmen eşlerinin aile bütünlüğünü sağlamak amacıyla ilçemizdeki öğretmenlerin eşlerinin ilçemizde görev yapmaları sağlanmıştır.

19. İlçemizde görev yapan öğretmenlerin ilçe dışında ikamet etmelerinin nedenleri araştırılmış, konut, sosyal, kültürel ihtiyaçlarının karşılanması amacıyla sinema, tiyatro, sosyal tesis vb. kurumların bulunmaması nedeniyle öğretmen evi yapılması için girişimlerde bulunulmuştur. Öğretmenlere yönelik müzik ve spor etkinlikleri düzenlenmiştir.

20. Özellikle ilçe merkezindeki okullarda dersliklerdeki öğrenci sayısının bakanlığımız standartlarına çekilmesi için derslik ihtiyacının giderilmesi amacıyla yatırım teklifleri yapılmakta, sorunsuz arsalara yeni okullar yapılmaktadır.

21. Okul öncesi eğitimin yaygınlaştırılması kapsamında ilçemizde ana sınıfı bulunmayan okullarımızın kapasiteleri değerlendirilerek ana sınıfları ve Bağımsız ana okulu faaliyete geçirilmiş çalışmalar devam etmektedir.

ÇALIŞMALARIMIZDA EMEĞİ GEÇEN EMEĞİ GEÇEN VE VE KATKI SUNAN HERKESE TEŞEKKÜR EDİYORUZ