Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Hazırlayan:Kerem Dolapçıoğlu. Bir ürün alırken sadece fiyatına değil o ürünün kalitesine, hammaddesine, garanti süresine servis ağına da dikkat etmeliyiz.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Hazırlayan:Kerem Dolapçıoğlu. Bir ürün alırken sadece fiyatına değil o ürünün kalitesine, hammaddesine, garanti süresine servis ağına da dikkat etmeliyiz."— Sunum transkripti:

1 Hazırlayan:Kerem Dolapçıoğlu

2 Bir ürün alırken sadece fiyatına değil o ürünün kalitesine, hammaddesine, garanti süresine servis ağına da dikkat etmeliyiz. Meyve ve sebzelerin görünümünün mümkün olduğunca taze olmasına dikkat etmeliyiz.

3 Paketin veya ambalajın delik, hasarlı olmamasına ve son kullanma tarihine dikkat ederek almalıyız. Açıkta satılan gıdalardan uzak durmalıyız.

4 Aldığımız ürünün bozuk veya hatalı yani ayıplı mal olması durumunda yasal haklarımız neler? Nerelere baş vurabiliriz?

5 TÜKODER KİMDİR? Hepimiz tüketiciyiz, bu dernek hepimizin... TÜKODER, tüketici haklarının korunması, geliştirilmesi ve tüketicilerin kendilerini koruyabilmeleri için gerekli bilinç ve örgütlülük düzeyine ulaşabilmeleri amacı ile kurulmuş bir sivil toplum örgütüdür. Haklarımızı aramada bize “TükoDer” yardımcı olacaktır.

6 Bilinçli Tüketici kimdir? En iyi malı en ucuza alır. Satın alacağı mal ve hizmetlerin kaliteli, güvenli, ucuz ve sağlıklı olması için araştırma yapar.

7 Hakkını bilir, haklarına sahip çıkar ve savunur. Çevreye karşı duyarlıdır. Yurdunun ve dünyanın her köşesini kendi evi olarak düşünür. Medyanın ve reklamların etkisinde kalarak davranış göstermez. Her çeşit savurganlığın karşısındadır.

8 Beni Dinlediğiniz için teşekkürler.


"Hazırlayan:Kerem Dolapçıoğlu. Bir ürün alırken sadece fiyatına değil o ürünün kalitesine, hammaddesine, garanti süresine servis ağına da dikkat etmeliyiz." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları