Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ 20.05.2009. DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ 20.05.2009. DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim."— Sunum transkripti:

1 TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ 20.05.2009

2 DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim (13) Eğitim Durumu: Lise (3) Sınıf Yönetimi (1) Önlisans (1) Eğitici Eğitimi (1) Lisans Öğrencisi: 6 Sağ.Gel. Projesi (1) Lisans Mezunu: 5 Yok (1) Gönüllülük: 1 yıldan az (13) 3 yıl (1) 4 yıl (1)

3 Bölüm: Meslek: Sağlık Kurum. İşl. (1) Hemşire (1) Grafik Tasarım (1) Grafiker (1) Sınıf Öğretmenliği (1) Sınıf Öğretmeni (1) Sosyoloji (1) Rehber Danışman (1) Kimya (1) Arkeolog (1) Makine Mühendisliği (1) Proje Teknisyeni (1) Biyoloji Öğretmenliği (1) İşletmeci (1) Arkeoloji (1) Öğrenci (7) Resim İş öğretmenliği (1) Belirtilmemiş (1) İşletme (1) Kimya Öğretmenliği (1) Çocuk gelişimi (1 lise, 1 lisans) Belirtilmemiş (1) DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER

4 GÖNÜLLÜLER (n=15) 1. Bu iki günlük eğitim sonucunda neler öğrendiniz?  Çocuklarla iletişim (11)  Teorik bilgi (9)  Çocukların aktif katılımını sağlama (4)  Olumsuz durumlarla başa çıkma (4)

5 GÖNÜLLÜLER 2. Eğitimdeki hangi konuların çalışmalarınız sırasında size yardımcı olacağını düşünüyorsunuz? Neden?

6 GÖNÜLLÜLER 3. Eğitimdeki hangi konuların çalışmalarınız sırasında size yardımcı olmayacağını düşünüyorsunuz? Neden?

7 GÖNÜLLÜLER 4. Eğitim boyunca daha detaylı olarak tartışılmasına ihtiyaç duyduğunuz konular oldu mu? Olduysa, neler? Evet (11) Hayır (4) Eğitim daha uzun ve detaylı olmalı (2) Daha fazla etkinlik olmalı (1) İstasyon ve grup drama (2) Sunuş yoluyla eğitim ve belli başlı yöntemler (1) Daha fazla örnek olay olabilirdi (2) Birleştirme teknikleri ve takım oyunu (1) Buluş yöntemi ve farklılaştırılmış eğitim (1)

8 GÖNÜLLÜLER 5. Eğitimde kullanılan aktiviteler öğrenmenizi kolaylaştırdı mı? Özellikle hangileri? Neden?

9 GÖNÜLLÜLER 6. Eğitimde faydalanmadığınız aktiviteler oldu mu? Olduysa, hangileri? Neden?

10 GÖNÜLLÜLER 7. Bu eğitimin yeterli olduğunu düşünüyor musunuz? (Süre, içerik, eğitimci ve katılımcı profili, eğitimci ve katılımcı sayısı, yöntem, materyaller açısından)

11 GÖNÜLLÜLER 8. Eğitim için gelişim önerileriniz var mı? Varsa, neler? Yanıtsız (2) Evet (12)  Süre uzatılmalı (5)  Drama kullanılmalı (2)  Daha fazla etkinlik olmalı(1)  Kuramsal bilgi azaltılmalı (1)  Katılımcı sayısı fazla olmalı (1)  Video kullanılmalı (1)  Daha fazla etkinlik olmalı (1)  İnsan ve öğrenci psikolojisi hakkında bilgi verilmeli (1)  Eğitimciler daha iyi seçilmeli (1)  Bazı konular daha yüzeysel geçilmeli (1)  Süre uzatılmalı (5)  Drama kullanılmalı (2)  Daha fazla etkinlik olmalı(1)  Kuramsal bilgi azaltılmalı (1)  Katılımcı sayısı fazla olmalı (1)  Video kullanılmalı (1)  Daha fazla etkinlik olmalı (1)  İnsan ve öğrenci psikolojisi hakkında bilgi verilmeli (1)  Eğitimciler daha iyi seçilmeli (1)  Bazı konular daha yüzeysel geçilmeli (1)

12 DEMOGRAFİK BİLGİLER EĞİTMENLER n:15 Cinsiyet: 4 Kadın – 11 Erkek Eğitmenlik: 1 yıldan az (3) Yaş Ortalaması: 31,5 1 yıl (2) 1,5 yıl (2) Eğitim Durumu: Önlisans (1) 2 yıl (2) Lisans öğrenci (1) 3 yıl (2) Lisans Mezunu (10) 4 yıl (1) Yüksek Lisans (3) 4,5 yıl (1) 5 yıl (2)

13 DEMOGRAFİK BİLGİLER EĞİTMENLER Bölüm: Meslek: İşletme (2) Sınıf Öğretmeni (3) Sınıf Öğretmenliği (2) Rehber Danışman (3) Tarih (2) Öğretim Görevlisi (1) Psk. Dan. Ve Reh. (3) Anaokulu Öğretmeni(1) Okul Öncesi Eğitimi (1) Satış Uzmanı (1) İnşaat (1) İnşaat Teknikeri (1) Coğrafya (1) Coğrafya Öğretmeni (1) Psikoloji (1) Psikolog (1) Halkla İlişkiler ve Tanıtım (1) İletişim Danışmanı (1) Turizm işletmeciliği (1) Hasar Servis Sorumlusu (1) Çalışmıyor (1)

14 EĞİTMENLER (n=15) 1. Bu iki günlük eğitimin amacına ulaştığınızı düşünüyor musunuz? Neden?  Evet (5)  Evet, ancak…(8)  Hayır (2)  Süre yetersiz (4)  Uygulama gerekli (3)  Uygulama takibi eksik (2)  Gönüllülerin hazırbulunuşlukları yeterli değil (1)  Süre yetersiz (4)  Uygulama gerekli (3)  Uygulama takibi eksik (2)  Gönüllülerin hazırbulunuşlukları yeterli değil (1)  Teorik bilgi için süre yetersiz (1)  Kuramsal bilgi anlaşılır düzeyde değil (1)  Teorik bilgi için süre yetersiz (1)  Kuramsal bilgi anlaşılır düzeyde değil (1)

15 EĞİTMENLER 2. Eğitimdeki hangi konuların gönüllülerin çalışmaları sırasında yardımcı olacağını düşünüyorsunuz? Neden?

16 EĞİTMENLER 3. Gönüllülerin çalışmaları sırasında yardımcı olmayacağını düşündüğünüz konular var mı? Varsa, hangileri? Neden?

17 EĞİTMENLER 4. Eğitim boyunca daha detaylı olarak aktarılmasına ihtiyaç duyduğunuz konular oluyor mu? Oluyorsa, neler? Evet (14) Hayır (1)  Katlı öğretim (2)  Farklılaştırılmış yöntem ve teknikler (3)  İstasyon yöntemi (1)  Daha fazla uygulama olmalı (3)  İşbirlikli öğrenme (2)  Gelişim psikolojisi hakkında bilgiler verilmeli (1)  Video, görüntü kullanımı olmalı (2)  Yöntemler zamana yayılarak işlenmeli (1)  Katlı öğretim (2)  Farklılaştırılmış yöntem ve teknikler (3)  İstasyon yöntemi (1)  Daha fazla uygulama olmalı (3)  İşbirlikli öğrenme (2)  Gelişim psikolojisi hakkında bilgiler verilmeli (1)  Video, görüntü kullanımı olmalı (2)  Yöntemler zamana yayılarak işlenmeli (1)

18 EĞİTMENLER 5. Eğitimde uyguladığınız hangi aktivitelerin katılımcıların öğrenmesini kolaylaştırdığını düşünüyorsunuz? Nasıl?

19 EĞİTMENLER 6. Uyguladığınız aktivitelerden etkili bulmadıklarınız var mı? Varsa, hangileri? Neden?

20 EĞİTMENLER 7. Bu eğitimin yeterli olduğunu düşünüyor musunuz? (Süre, içerik, eğitimci ve gönüllü profili, eğitimci ve katılımcı sayısı, yöntem, materyaller açısından)

21

22 EĞİTMENLER 8. Eğitim için gelişim önerileriniz var mı? Varsa, neler? 1. Hayır (1) 2. Evet (14)  Süre arttırılmalı(6)  Gönüllü profili değiştirilmeli (1)  Kuramsal bilgiden çok aktiviteye dayalı olmalı (6)  Eğitimi formasyon almış kişiler vermeli (2)  Slaytların dili sadeleştirilmeli (2)  Katılımın fazla olması için eğitim mayıs yada eylülde verilmeli(1)  Eğitmenlerin yılda 2 kez paylaşma ve değerlendirme toplantıları olmalı (1)  İki günün sonunda bir ürün ortaya koyulmalı (dergi,poster,vs.) (1)  Çocukların gelişim dönemi ve istenmeyen davranışlar üzerinde durulmalı(1)  Eğitimin gönüllüler tarafından uygulanıp uygulanmadığı takip edilmeli(1)  Eğitimi veren kişiler tek tek izlenmeli(1)  Profesyonelden önce temel bilgiler verilmeli (1)  Süre arttırılmalı(6)  Gönüllü profili değiştirilmeli (1)  Kuramsal bilgiden çok aktiviteye dayalı olmalı (6)  Eğitimi formasyon almış kişiler vermeli (2)  Slaytların dili sadeleştirilmeli (2)  Katılımın fazla olması için eğitim mayıs yada eylülde verilmeli(1)  Eğitmenlerin yılda 2 kez paylaşma ve değerlendirme toplantıları olmalı (1)  İki günün sonunda bir ürün ortaya koyulmalı (dergi,poster,vs.) (1)  Çocukların gelişim dönemi ve istenmeyen davranışlar üzerinde durulmalı(1)  Eğitimin gönüllüler tarafından uygulanıp uygulanmadığı takip edilmeli(1)  Eğitimi veren kişiler tek tek izlenmeli(1)  Profesyonelden önce temel bilgiler verilmeli (1)


"TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ 20.05.2009. DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları