Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Fakültelerimiz nasıl birer doktor mezun etmeyi uygun görmektedir? The medical school faculty must define the objectives of its educational program. (LCME.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Fakültelerimiz nasıl birer doktor mezun etmeyi uygun görmektedir? The medical school faculty must define the objectives of its educational program. (LCME."— Sunum transkripti:

1

2 Fakültelerimiz nasıl birer doktor mezun etmeyi uygun görmektedir? The medical school faculty must define the objectives of its educational program. (LCME Criteria 2008) It is expected that the objectives of the educational program will be used by faculty members in designing courses and clerkships. (ECTS Guide 2009)

3 “Akut ITP’de hasta kliniğe en sık ne şikayetle başvurur? “Sorusunun cevabı kütüphanede mi bulunmalı; yoksa bizzat klinikte mi?  The medical school including faculty,staff,students and residents, and its affiliated teaching sites, share responsiblity for creating an appropriate learning environment. (LCME Criteria 2008)

4  Örneğin Int’den acil serviste bir şey istemek oldukça basit ve nettir: “Doktor bey, bu hastaya hemen bir ulcuran yapıver” Peki ya sonrası? ….

5 Mezun ettiğiniz hekimlerin sizden sonra ne yaptığı sizin için ne kadar değerli?  The medical faculty must design a curriculum that provides a general professional education, and that prepares students for entry into graduate medical education. (LCME Criteria 2008)  The educational program must include instructional opportunities for active learning and independent study to foster the skills necessary for LLL. (ECTS 2009)

6  Uygun bir eğitim ortamı yaratabilmenin yollarını arayın. (Genn&Harden 1986)  Yenilikler yaratın. Eğitimde yenilikler yaratmanın 5 yolu:(Rowntree,1977) (yeni uygulamalara farkındalık yaratın, bunların uygulanması için fırsat yaratın*, hocaların kendi eğitimleri için kullandıkları yöntemleri destekleyin, onları yüreklendirin)

7  Hocaların tıp eğitimi gelişmelerinden haberdar olabilmesinin en maliyet etkin yolu süreli tıp eğitimi yayınlarına aboneliktir. (Gleeson,1979)  Ekibinizin bazı tıp eğitimi toplantı& çalıştaylarına katılmaları konusunda destekçi ve teşvik edici olun.(Lazarus,1985)

8  Bireyler, ancak kendi doğruları konusunda açıkça konuşabilecekleri bir ortam bulabilirlerse nelerin gerçekten doğru olduğunu, nelerin değişmesi gerektiğini anlayabilirler. (Festinger, 1957)  “Tıp Eğitimi ile ilgili tartışma platformları oluşturalım…”

9  Hocalarınızın diğer fakültelerdeki uygulamaları gözlemlemesini sağlayın. (Harden,1992)  Tıp eğitimi ile ilgili bilimsel araştırmaları destekleyin. (Harden 1986)

10  “The speed of our development in medical education is directly proportional to how fast we discuss and how effective give feedback to each other” (Tim Dornan, 2009)

11 S tudent Centred ---- Teacher centred P roblem Based --- Information based I ntegrated ---- Subject based C om.oriented ---- Hospital oriented E lective --- Uniform S prial/Systematic Opportunistic

12 Trans- disciplinary Interdisciplinary Multidisciplinary Complementary Correlation Sharing Temporal co- ordination Nesting Harmonization AwarenessIsolation Modified from Harden R. Integration Ladder

13 Harden R.

14


"Fakültelerimiz nasıl birer doktor mezun etmeyi uygun görmektedir? The medical school faculty must define the objectives of its educational program. (LCME." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları