Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

(Ad Soyad) (Ünvan) (Adres) (E-posta) (Telefon) (Web sitesi) (Ş IRKET A Dı ) [Şirket Logosu]

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "(Ad Soyad) (Ünvan) (Adres) (E-posta) (Telefon) (Web sitesi) (Ş IRKET A Dı ) [Şirket Logosu]"— Sunum transkripti:

1 (Ad Soyad) (Ünvan) (Adres) (E-posta) (Telefon) (Web sitesi) (Ş IRKET A Dı ) [Şirket Logosu]

2 T EMEL F IKIR •(Ne iş yapacağınıza ve müşterilerinizin sizde neyi bulacağına yönelik çarpıcı ve beğeni kazanacak bir açıklama bulun, bir cümle, 10 kelimeden fazla olmasın)

3 P ROBLEM / F ıRSAT • (Hangi derde derman olacaksınız?) • (Veya, hangi harika fırsatı değerlendireceksiniz?) • (Kaç kişi veya şirket bu dertten yakınıyor veya bu fırsatı sunuyor?)

4 H AKSıZ A VANTAJ • (Avantaj 1) • (Avantaj 2) • (Avantaj 3) • (Haksız avantajlara sahip olmaya/korumaya nasıl devam edeceksiniz?)

5 D EMO (10 DAKIKAYı AŞMAYıN )

6 S ATıŞ VE P AZARLAMA • (Pazara nasıl giriş yapacaksınız?) • (Halihazırda ne kadar ilerleme kaydetmiş durumdasınız?) • (Uzmanlığınızı neye dayandırıyorsunuz?) (niyet ve umutlu ifadeler yerine somut taktiklerden bahsedin)

7 Biz yapabiliriz, o yapamaz O yapabilir, biz yapamayız (Rakip 1) Bu sütunda ne kadar gerçekçi olursanız (Rakip 2) soldaki sütunda yazdıklarınız da o kadar inandırıcı olur (Rakip 3) R EKABET

8 •(Pricing) •(Value of each customer) •(Customer acquisition cost) İ Ş M ODELI Nasıl para kazanacaksınız? Yeni para kazanma yolları icat etmeyin ve çok sayıda gelir kaynağı uydurmayın. Varsayımlarınızı mutlaka belirtin.

9 F INANSAL Ö NGÖRÜLER Yıl 1Yıl 2Yıl 3Yıl 4Yıl 5 Müşteri Sayısı Çalışan Sayısı Gelir Gider Kar Kimse o kadar ileriyi göremez ama insanlar gelecek vizyonunuzu bilmek ister. %90 emin olduğunuz rakamları yazın, muhafazakar olun ama öyle olduğunuzu vurgulamayın, çünkü değilsiniz, aslında rakamları atıyorsunuz ve neler olacağından çok emin değilsiniz.

10 E KIP •(Ad Soyad, kısa bilgi) Tanınmış eski işverenlerinizi belirtebilirsiniz. Muhasebe, hukuk ve mal tedariki yaptığınız firmaları sıralamayın. Siz onlara para ödüyorsunuz, onlar sizin yatırımcınız değil. Danışmanlarınızı belirtecekseniz piyasada çok iyi bilindiklerinden emin olun.

11 M EVCUT D URUM VE A NA A ŞAMALAR •(Mevcut durum) •(İlk sevkiyat?) •(İlk gelir?) •Sıradaki 2-3 aşama


"(Ad Soyad) (Ünvan) (Adres) (E-posta) (Telefon) (Web sitesi) (Ş IRKET A Dı ) [Şirket Logosu]" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları