Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Barbaros Mah. Mütevelli Çeşme Cad. Paşabahçe Emek Sitesi N0:34/3 A Blok D: 4 34662 Üsküdar İstanbul T: (216) 5458157 F: (216) 5458158 E:

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Barbaros Mah. Mütevelli Çeşme Cad. Paşabahçe Emek Sitesi N0:34/3 A Blok D: 4 34662 Üsküdar İstanbul T: (216) 5458157 F: (216) 5458158 E:"— Sunum transkripti:

1 Barbaros Mah. Mütevelli Çeşme Cad. Paşabahçe Emek Sitesi N0:34/3 A Blok D: Üsküdar İstanbul T: (216) F: (216) E: W: TURKCELL MOBİL SANTRAL:

2 AskoziaPBX ile müşterilerinize üstün deneyim yaşatırken çalışanlarınızın üretkenliğini artırırsınız. Bu benzersiz platform küçük ve orta ölçekli işletmelerde çalışanların işini kolaylaştırır. Telefonda satış yapanlar Saha çalışanları Ofis çalışanları Depo yöneticileri Evden çalışanlar Santral operatörleri Takım yöneticileri Bilgi işlem personeli

3 Etkinliğinizi ve üretkenliğinizi arttırın.  Santral görevlisine gerek kalmadan, gelen tüm çağrıların doğru kişi veya departmana yönlendirildiğinden emin olun.  Sabit telefonlar ile cep telefonlarını eşlenik çalıştırın, müşterilerinizden gelen çağrıları kaçırmayın böylece iş fırsatlarını değerlendirin. Maliyetleri düşürün.  Hatlarınızı paylaşımlı kullanarak gerekenden fazlası için aylık sabit ücret ödemeyin.  Akıllı telefonları veya bilgisayarları dahili telefon olarak kullanın.  Telefon sistemi ve bilgisayarlar için aynı ağı kullanın.  Esnek çalışmaya geçin. Çalışanlarınızın işe geliş gidişleri için harcan zamandan ve paradan tasarruf edin. Esnek çalışmayı destekleyin.  Çalışanlarınızın evlerinden veya gezginken de çalışmalarına olanak tanıyarak onların verimini arttırın. Müşteri deneyimini geliştirin.  Müşterilerinizin çağrılarını etkili bir şekilde yanıtlayarak müşteri deneyimini iyileştirin.  Çalışma saatleriniz dışında arayan müşterilerinizin çağrılarını mobil telefonlarınızdan yanıtlayın veya ulaşılamaz iseniz sesli mesaj bırakmalarına olanak tanıyın. Bırakılan sesli mesajlar size e-posta olarak gönderilsin.  Çalışanlarınızla müşterileriniz arasında geçen telefon görüşmelerinin kayıt edilmesini sağlayın. Müşterinize bağlanın. İşletmenizi ilk kez arayanların %50’si, ilk aramalarında doğru kişiye ulaşamazlarsa bir daha asla aramıyorlar. Kaynak: Moneypenny Müşterinize bağlanın. İşletmenizi ilk kez arayanların %50’si, ilk aramalarında doğru kişiye ulaşamazlarsa bir daha asla aramıyorlar. Kaynak: Moneypenny

4 Eşlenik Sabit-Mobil Ofisteki sabit telefona gelen çağrıları cep telefonunuzdan ücretsiz olarak yanıtlayın. Cep telefonunuzu ücretsiz dahili telefon olarak kullanın. Uzaktan Çalışma Ofis dışında (evde, seyahatte, toplantıda…) olduğunuzda telefon görüşmelerinizi, geniş bant erişimli bilgisayarınızı veya mobil telefonunuzu kullanarak yapın. Bütünleşik Çağrı Yönetimi (Seçimlik) Bilgisayarınızı kullanarak çağrılarınızı yönetin. Tek tıklamayla çağrı başlatın, yanıtlayın, ekip arkadaşlarınızın çevrimiçi durumlarını, hatlarının meşguliyetlerini izleyin, anlık ileti alın gönderin. Sesli Posta Size erişilemediğinde sesli posta kutunuza bırakılan mesajlar e-posta adresinize gönderilsin.

5 Ses Kayıt Ofisteki dahili telefonunuzu kullanarak yaptığınız konuşmaların bilgisayarınızda kayıt edilmesini sağlayın. Anlaşmazlıkların önüne geçin. Sesli Yanıtlama Ofisinize gelen çağrıların ilk çalma sonunda otomatik olarak yanıtlanmasını sağlayın. Arayanlar görüşmek istedikleri kişi veya departmanlara menü seçeneklerinden tuşlama yaparak ulaşsın. Konferans Birden fazla kişiyle aynı anda görüşün. Toplantılar için seyahat masraflarından ve harcanan zamandan tasarruf edin. VoIP Şehirlerarası, milletler arası ve mobil telefon aramaları için ekonomik tarifeler sunan VoIP servis sağlayıcılardan yararlanın. 

6 Kurulumu kolay Windows işletim sistemi (XP, Vista, Windows7) üzerindeki sanal bilgisayara (Oracle Virtual Machine), Mac OS X veya Linux işletim sistemli bilgisayara veya Microsoft Hyper-V sanal sunucuya dakikalar içinde kuruluyor. Kurulumu izlemek için tıklayın (İngilizce) Kullanımı ve yönetimi kolay Bir program kurulmasına gerek kalmaksızın, aynı ağ üzerindeki herhangi bir bilgisayarın internet tarayıcısını kullanarak grafik tabanlı ara yüzü yardımıyla kullanımı ve yönetimi çok kolaydır.

7 Dilediğiniz telefonu kullanın. AskoziaPBX ile SIP uyumlu tüm IP telefonları kullanabilirsiniz. AskoizaPBX’in de bulunduğu yerel bilgisayar ağında (LAN) bağlandığında Snom, Gigaset, Yealink, Tiptel, Alcatel, Polycom ve Panasonic marka IP telefonlar AskoizaPBX tarafından otomatik olarak algılanır ve yapılandırılır. Dilediğiniz VoIP cihazını kullanın. AskoziaPBX ile SIP uyumlu tüm VoIP gateway cihazlarını destekler. AskoizaPBX’i, Türkiye’deki dağıtımı tarafımızca sürdürülen Patton marka VoIP veya BlueGate marka GSM cihazlarıyla birlikte satın aldığınızda çok önemli orandaki indirimlerden yararlanırsınız.

8 Kendin kur veya hazır al. AskoziaPBX’i yazılım olarak indirip kendi sunucunuza kurabileceğiniz gibi enerji tasarrufu sağlayan güç tüketimi düşük, AskoziaPBX’i kurulu olan hazır sunucularımızdan da satın alabilirsiniz. AskoziaPBX’i kurulu ve kullanımı hazır sunucularımız, çalışan sayısı 50’yi bulan işletmelerde VoIP, analog ve ISDN teknolojilerini destekleyecek kapasitedir. Bilgisayarda aranan asgari nitelikler: 16 kullanıcıya kadar İşlemci: 500Mhz. Bellek: 256 MB. Sabit disk: 1 GB Ağ: 1x100Mbit/s USB:1xUSB 2.0 İşletim sistemi: Linux 50 kullanıcıya kadar İşlemci: 1.6 Ghz. Bellek: 512 MB. Sabit disk: 1 GB Ağ: 1x100Mbit/s USB:1xUSB 2.0 İşletim sistemi: Linux

9 CTI (Computer Telephony Integration) ile daha verimli çalışın Bütünleşik Çağrı Yönetimi, AskoziaPBX için seçimlik bir yazılım bileşenidir. Çağrı trafiği yoğun kullanıcıların ihtiyaçları düşünülerek tasarlanmıştır. Çağrı yanıtlama hızının artmasına ve iş veriminin artmasına katkıda bulunur. Arayanların hatta bekleme süreleri azalır ve bu sayede müşteri memnuniyeti artar. İşe yeni başlayan çalışanların verilmli hale gelmesi için geçen adaptasyon süresinin azalmasına yardımcı olur.

10 Çağrı Akış Editörü ile işletmenize özel telefon sistemini siz yapılandırın Çağrı Akış Editörü, AskoziaPBX için seçimlik bir yazılım bileşenidir. Birçok farklı çağrı akış senaryosuna göre, sürekle-bırak yöntemiyle, kurgulanabilen 60 farklı parçadan oluşur. Etkileşimli sesli yanıtlama (IVR, Interactive Voice Response) menüleri, çağrı kuyrukları, sesli posta servisleri gibi birçok uygulamayı kendiniz geliştirebilirsiniz.

11 Seçimlik Bileşenler ÜrünFiyatAçıklama AskoziaPBX (V2.2) €69 Dahili veya harici hat/kullanıcı sayısında kısıtlama yoktur. Markadan bağımsız tüm bilgisayarlara kurulabilir. ÜrünFiyatAçıklama Çağrı Akış Editörü (Call Flow Editor) €131 ACD kuyrukları, IVR menüleri gibi temel çağrı merkezi özellikleri sağlar. Bütünleşik Çağrı Yönetimi (Call Control CTI) * €29.90/kullanıcı Computer Telephony Integration (CTI) yetenekleri getirir. Sistem Yazılımı * SayıBirim Fiyat 1-4 arası € arası € arası € ’den fazla€19.90

12 Daha fazla bilgi için Video anlatımlar (İngilizce)…………………… Üreticinin internet sitesi (İngilizce).………. Telista’nın internet sitesi (Türkçe)….………. Ücretsiz demo sürümü için bizi veya ’den arayabilirsiniz.


"Barbaros Mah. Mütevelli Çeşme Cad. Paşabahçe Emek Sitesi N0:34/3 A Blok D: 4 34662 Üsküdar İstanbul T: (216) 5458157 F: (216) 5458158 E:" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları