Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İTÜ Personel Daire Başkanlığı

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İTÜ Personel Daire Başkanlığı"— Sunum transkripti:

1 İTÜ Personel Daire Başkanlığı

2 Personel Daire Başkanlığı Görevleri
Üniversitenin insan gücü planlaması ve personel politikasıyla ilgili çalışmalar yapmak, Personel sisteminin geliştirilmesiyle ilgili önerilerde bulunmak, Üniversite personelinin atama, özlük ve emeklilik işlemleriyle ilgili işleri yapmak, İdari personelin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programlarını düzenlemek ve uygulamaktır. Personel Daire Başkanlığının 124 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 29. maddesinde belirtilen görevleri; "Üniversitenin insan gücü planlaması ve personel politikasıyla ilgili çalışmalar yapmak, personel sisteminin geliştirilmesiyle ilgili önerilerde bulunmak, Üniversite personelinin atama, özlük ve emeklilik işlemleriyle ilgili işleri yapmak, İdari personelin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitim programlarını düzenlemek ve uygulamaktır."  şeklindedir. Üniversitemizde destek hizmetleri veren Başkanlığımızda halen;

3 Personel Daire Başkanlığı
Başkanlığımıza bağlı şube müdürlükleri: Akademik Personel Şube Müdürlüğü İdari Personel Şube Müdürlüğü Organizasyon Metot ve Eğitim Şube Müdürlüğü Görevlendirmeler ve İzinler Şube Müdürlüğü Maaş ve Tahakkuk İşleri Şube Müdürlüğü Adları altında personel ile ilgili tüm özlük işlemleri yapılmaktadır.

4 Personel Daire Başkanlığı Akademik Personel Şube Müdürlüğü
Akademik kadro başvuru değerlendirmesi, izin alımı, ilanı ve takibi Akademik personelin atama, terfi, uzatma, yükselme vb. bütün özlük işlemlerini yapmak Akademik personelin kadro iptal, ihdas ve serbest bırakma işlemleri Akademik kadro intibak işlemleri (SSK’ lı ve Bağ-Kur hizmet birleştirmeleri) 2547 sayılı kanunun 35. maddesi uyarınca araştırma görevlisi atama, öğrenimleri bittiğinde ayrılma işlemleri Sözleşmeli akademik personel atama/görev süresi uzatma işlemleri Görevden ayrılma işlemleri (istifa, görevine son verme vb.)

5 Personel Daire Başkanlığı Akademik Personel Şube Müdürlüğü
Personel Otomasyonu ve YÖKSİS sürekli olarak kullanılmaktadır. SGK’nın HİTAP Projesi çerçevesinde bilgi girişlerinin kontrolü ve aktarılması sağlanmaktadır. Maliye Bakanlığının E-bütçe sistemine serbest ve dolu kadroların üç aylık dönemlerde girişi yapılmaktadır. Bilgi edinme ile ilgili gelen taleplerin cevaplandırılması

6 Personel Daire Başkanlığı İdari Personel Şube Müdürlüğü
İdari kadronun bütçe kanununa göre belirlenmesi, birimlerden talep toplanması, nereye kaç kişi alınacak ise devlet personel ve ÖSYM aracılığıyla ilanı ve yerleştirilmesi. ÖSYM tarafından yerleştirilen atama yapılacak personel ile görüşme (Komisyon) yapılarak yerleştirilmesi. İdari personelin atama, terfi, yükselme vb. bütün özlük işlemlerini yapmak. Her yıl tüm birimler ve kadro unvanları için ayrı ayrı olmak üzere yan ödeme kararnamesine göre ödenek tablolarının her sene Ocak ayında belirlenen maaş katsayısı ile çarpılarak hazırlanması.

7 Personel Daire Başkanlığı İdari Personel Şube Müdürlüğü
İdari personelin kadro iptal ve ihdas işlemleri İdari kadro intibak işlemleri (SSK ve Bağ-Kur hizmet birleştirmeleri) Öğrenim durumları değişenlerin değerlendirme işlemleri Sözleşmeli idari personel atama işlemleri Görevden ayrılma işlemleri (istifa, nakil vs.)

8 Personel Daire Başkanlığı Sicil Şefliği
Akademik personelin ve Rektörlük bünyesindeki idari personelin özlük dosyaları tutulur. Görevden ayrılma işlemleri (emeklilik, vefat vb.) Emeklilik Oluru Vefat raporu SGK dan gelen çeşitli konularla ilgili cevap yazıları

9 Personel Daire Başkanlığı Sicil Şefliği
Dosyası burada tutulan bütün personelin terfilerinin ve yükselmelerinin sicil karnesi ve kütük defterine işlenmesi Hizmet birleştirme işlemlerinin sicil karnesi ve kütük defterine işlenmesi Yurtiçi ve yurtdışı görevlendirme ve şahıslarla ilgili gelen tüm evrakların tasniflenip dosyalarına kaldırılması Bilgi edinme ile ilgili gelen taleplerin cevaplandırılması

10 Personel Daire Başkanlığı Organizasyon Metot ve Eğitim Şube Müdürlüğü
Üniversitemize diğer üniversitelerden ve Üniversitemizden diğer üniversitelere ders vermek üzere öğretim elemanı görevlendirme işlemleri (2547 sayılı Kanunun 40/a, b, c ve d maddeleri) Kamu Kurum ve Kuruluşlarında danışmanlık yapmak üzere öğretim elemanı görevlendirme işlemleri (2547 sayılı Kanunun 38. maddesi) Emekli veya serbest olarak çalışanlardan ders vermek üzere üniversitemize geleceklerin görevlendirilmeleri (2547 sayılı Kanunun 31. maddesi)

11 Personel Daire Başkanlığı Organizasyon Metot ve Eğitim Şube Müdürlüğü
657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 89.maddesi uyarınca yapılan ders görevlendirmeleri Hususi ve Hizmet Pasaport Formlarının işlemleri Özel Sektörde Danışmanlık yapmak üzere 2547 sayılı Kanunun 37. maddesi uyarınca yapılan görevlendirme işlemlerinin verilerinin tutulması Aday memurların eğitim süreci ve sınavının yapılması İdari personelin görevde yükselme ve unvan değişikliği işlemlerinin organizasyonu

12 Personel Daire Başkanlığı Organizasyon Metot ve Eğitim Şube Müdürlüğü
Doçentlik unvanı ile ilgili bütün yazışmalar ve sınav duyuru işlemleri Üniversiteler arası kuruldan gelen jüri görevlendirme yazılarının ilgili öğretim üyesine ulaştırılması Öğretim üyelerinden gelen jüri raporlarının üniversiteler arası kurula gönderilmesi

13 Personel Daire Başkanlığı Organizasyon Metot ve Eğitim Şube Müdürlüğü
Doçentlik sözlü sınav tutanağının ÜAK bildirilmesi Üniversitemizden ayrılan Profesörlerimize ait listelerin ÜAK ye gönderilme işlemleri Daire Başkanlığımıza ait yıllık faaliyet raporlarının çıkarılması ve Strateji Daire Başkanlığına bildirilmesi Tüm görevlendirmelerin personel otomasyonuna girişi ve takibi.

14 Personel Daire Başkanlığı Görevlendirmeler ve İzinler Şube Müdürlüğü
Akademik ve idari personelden yurtiçi ve yurtdışı, kısa ve uzun süreli tüm görevlendirme işlemleri Vekalet işlemleri Askerlik sevk tehir işlemleri Yurtdışında görevlendirilmiş olanların para transferi işlemleri

15 Personel Daire Başkanlığı Görevlendirmeler ve İzinler Şube Müdürlüğü
Akademik ve idari personelin izin (yıllık, mazeret vb.) işlemleri ve personel otomasyonuna işlenmesi ve takibi. 2547 Sayılı Kanunun 39. ve 33. maddeleri, 1111 sayılı Kanun, 6245 sayılı harcırah Kanunu. Tüm görevlendirme işlemlerinin personel otomasyonuna girişinin yapılması ve takibi.

16 Personel Daire Başkanlığı Maaş ve Tahakkuk İşleri Şube Müdürlüğü
Genel Sekreterlik, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı, Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı, Hukuk Müşavirliği ve Personel Daire Başkanlığı personelinin maaşları Şube Müdürlüğümüzce yapılmaktadır. Her ay yapılan idari ve akademik personel terfileri maaş sistemine girilerek maaşa yansıtılır. Aylık emekli kesenekleri SGK sistemine girilerek gönderilir.

17 Personel Daire Başkanlığı Maaş ve Tahakkuk İşleri Şube Müdürlüğü
İcrası olan personelin takibi ve maaştan kesintisi yapılır. Aylık vekalet, mesai, ek ders ücretleri birimlerinden gelen puantaja göre yapılarak ödenir. Aylık sendika ve kefalet kesintileri maaştan yapılır. Ayrıca kadrolu işçi, sözleşmeli ve 29 günlük personelin maaşları aylık yapılarak sigorta bildirgeleri ve kesenekleri SGK sistemine girilerek gönderilir. Yapılan bütün işlemlerle ilgili Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına bilgi verilir.

18 İTÜ Personel Daire Başkanlığı Tüm Şube Müdürlerimizin yaptığı İşlemlerin Detayı Sayfamızda Müdürlüklerin İçinde Verilmiştir. Teşekkürler


"İTÜ Personel Daire Başkanlığı" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları