Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanMelek Emel Budak Değiştirilmiş 8 yıl önce
2
What matters is LEARNING, not EDUCATION (enrolment, retention, completion) Fenandes, Brazil
3
Okul yaşı öğrenme yaşına eşit değildir.
4
Bilgi değil enformasyon transfer edilebilir. Frato, Italy
5
Eğitmek sadece konuşmak değil, öğrenmek de sadece dinlemek değil… Claudius Ceccon, Brazil
6
Öğrenmek sadece kitap okumak değildir.
7
Öğrenme, herhangi bir yere oturmadan da gerçekleşebilir. Frato, Italy
8
Sessiz bir şekilde durmak öğrenmenin gerçekleşeceğini garanti etmez. Michel Iacocca, Italy-Brazil
9
Müfredatı tamamlamak öğrenmeye eşit değildir. Claudius Ceccon, Brazil
10
Tekrarlamak öğrenmeye eşit değildir. Claudius Ceccon, Brazil
11
Enformasyonu öğütmek öğrenmeye eşit değildir. Fernandes, Brazil
12
Anlamadan öğrenme olmaz. Claudius Ceccon, Brazil
13
Her bir öğrencinin kendine özgü bir öğrenme ilgisi, stratejisi ve hızı vardır. Claudius Ceccon, Brazil
14
Öğrenme bireysel bir çabadan çok özünde sosyal bir çabadır.
15
Öğrenme için bazı koşullara ve uygun ortama ihtiyaç vardır. Claudius Ceccon, Brazil
16
Tekrar, pedagojik olarak anlamsızdır. Michel Iacocca, Italy-Brazil
17
Öğrenme sorunları genellikle öğretim ve sistem problemleridir. Claudius Ceccon, Brazil
18
Dışarıdan empoze edilen öğrenme gerçekten etkili değildir. Claudius Ceccon, Brazil
19
Öğrenme eğlenceli bir deneyim olabilir, olmak zorundadır. Claudius Ceccon, Brazil
20
Öğrenme sadece bir değil, birden çok yol açar. Fernandes, Brazil
21
Claudius Öğretmenlerin rolü öğretmek değil, öğrencilerin öğrendiklerinden emin olmaktır. Claudius Ceccon, Brazil
22
Sadece öğrencilerin öğrenmelerine değil, öğretmenlerin öğrenmelerine de vurgu yapmak zorundayız. Michel Iacocca, Italy-Brazil
23
İyi eğitimciler, her şeyi çok iyi biliyorlarmış gibi davranmazlar, onlar, hayat boyu öğrenmeyi kendilerine ilke edinmişlerdir. Claudius Ceccon, Brazil
24
Öğretmen eğitimi bir boşlukta gerçekleşmez. Öğretmenlerin temel bilgileri, inançları ve tutumları okulda ve evde şekillenir. F.Krahn
25
Kendi başına teknoloji, eğitim ve öğrenme sorunlarını çözemez. Cardo, Argentina
26
Öğretme ve öğrenme ideolojilerini değiştirmek hiyerarşik politikalarla ve ölçümlerle gerçekleştirilemez.
27
Educational provision must adapt to learners (rather than the other way round) Soledad Ludeña, Ecuador
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.