Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanDeniz Bagci Değiştirilmiş 8 yıl önce
1
KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ
2
Kalite yönetim sistemi, amaçlanan kaliteye ulaşmak amacıyla ilerletilen tüm süreçleri, açıklanan prosedürleri, ve benimsenen prensipleri içeren sistemler bütünüdür. Kalite yönetim sistemi, müşteri memnuniyetinin sağlanması ve işletmenin amaçlarının gerçekleştirilmesi amacıyla ürün ve hizmet kalitesini maksimum seviyeye ulaştırmak üzere, işletmenin tüm politikalarının, yöntemlerinin, planlarının, kaynaklarının, süreçlerinin, yetki ve sorumluluklarının tanımlanmasını kapsar.
3
Kalite Yönetim Sisteminin Amacı Müşterinin ihtiyaçlarını anlamak ve bu ihtiyaçları sürekli olarak minimum maliyetle sağlamaktır. Bu sistemin uygulama süreci, müşteri isteklerinin belirlenmesi ile başlar ve aradaki tüm işlemler dahil olmak üzere müşteri memnuniyeti ile tamamlanır.
4
KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi TS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sist. TS ISO IEC 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sist. TS EN ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sist. TS EN ISO 13485 Tıbbı Cihazlar Kalite Yönetim Sist.
5
KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ TS 22000:2005 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi TSE K 118 Ön Dökülü Betonarme Yapı Elemanları Kalite Yönetim Sistemleri FSSC 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemleri TS EN ISO Çevre Yönetim sistemleri ve ISO 14001 Serisi Standartları
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.