Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

E-imza başvurusu nasıl yapılır.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "E-imza başvurusu nasıl yapılır."— Sunum transkripti:

1 E-imza başvurusu nasıl yapılır.

2 Kimler Başvuru yapacak?
İlçe Milli Eğitimde çalışıp bugüne kadar resmi yazılar üzerinde Paraf/İmza atan tüm personel. Daha önceden temin etmiş olanlar başvuru yapacak mı? Hayır

3 Yukarıdaki adres Internet Explorer adres satırına yazılır

4 E-imza başvurusuna tıklanır

5 İlgili kutucuklar doldurulur. Yalnız doğum yeri kısmına nüfus cüzdanlarında kayıtlı yer yazınız.

6

7

8

9

10

11 Cep telefonuna gelen SMS kod yazılır.

12

13

14 3 nüsha çıkartılarak imza kısmına ad soyad yazılıp imzalanır.
1 nüsha sizde kalacak diğer 2 nüsha 30 Eylül 2014 Salı günü saat 14:00’e kadar Zonguldak İl Milli Eğitime ulaştırılacak.

15 İletişim /


"E-imza başvurusu nasıl yapılır." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları