Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanDerya Boztepe Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
MALİYETLERİ KESMEKTEN ÇOK DENGEDE TUTMAYI DÜŞÜNÜN Maliyeti değerlendirmede basit bir ölçme noktası vardır. Maliyet müşteriye hizmet, firmaya destek sunuyor mu?
2
PARETO YASASI OLAN 80/20 KURALINI UNUTMAYIN Maliyetlerin % 80’i, etkinliklerinizin % 20’sinde gizlidir.
3
VERİMSİZ MÜŞTERİLERDEN VAZGEÇİN Müşterilerin % 20’si, satışın ya da karın % 80’ini oluşturur.
4
ZAMAN KAYBINI ÖNLEYİN Yararsız toplantılar, amaçsız raporlar ve notlar vb.
5
YIL İÇİNDE VE YIL SONUNDA ÜRETKENLİĞİ ÖLÇMEK İÇİN KENDİNİZE BİR YOL BULUN Üretim bölümünde, çalışan başına kar ya da satış oranı Destek servisinde ise, işçi başına maliyet
6
EN BÜYÜK GİDER ALANLARINI SAPTAYIN VE AŞAMALI OLARAK BUNLARI AZALTIN Bunun için sistemin baştan aşağı tüm gider kalemlerinin incelenip en fazla gider kaleminden başlayarak şirket için gerekliliği sorgulaması yapılarak, bu maliyet kaleminin durup durmaması kararı verilir.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.