Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

3. SUNU:PROJENİN GELİŞTİRİLMESİ (ANALİZ AŞAMASI).

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "3. SUNU:PROJENİN GELİŞTİRİLMESİ (ANALİZ AŞAMASI)."— Sunum transkripti:

1 3. SUNU:PROJENİN GELİŞTİRİLMESİ (ANALİZ AŞAMASI)

2 290741-Canan SULAR 260611-Mehmet Erdem KAYA 260649-Ömer Can AK 260685-Seval ÇETİN 270978-Süleyman DİRİK

3

4  Yapılması planlanan proje ihtiyaç dolayısıyla ortaya çıkmıştır  Taşra da bulunan kamu kuruluşları, küçük-orta ölçekteki işletmeler ve üniversite yerleşkeleri incelenmiştir,  İncelenen sorunlar kullanıcılar ve bilgi işlem personeli olarak iki açıdan ele alınmıştır, 1- Kurumlarda çalışan personeller teknik destek ekibinden arızalara çabuk müdahale edilmesini, Aradıklarında bilgi işlem personeline ulaşmakta zorluk çekmemek, kolay ve daha pratik şekilde arızanın bildirilip personelin yönlendirilmesini arzulamaktadırlar.

5 2- Bilgi işlem biriminde veya teknik servislerde çalışan personeller ise iş dağılımının adaletli bir şekilde yapılmasını, kullanıcılardan sürekli telefon numaraları, oda numaraları ve bilgisayar adlarını istemelerinin ek bir külfet getirdiğini belirtmektedirler.  Acil durumlarda ulaşılabilmesi için kurumda çalışan personellere şahsi cep telefonu numaralarını vermeleri gerektiğini dolayısı ile de izinli oldukları dönemlerde de zaman zaman rahatsız edildiklerini ve ayrıca arıza takip sistemleri için ek cihaz kullanmak istemediklerini dile getirmişlerdir.

6  Kullanıcıların öncelikle arıza kaydı açmaları için kullanıcı kayıtlarının olması gerekmektedir. Tasarlayacağımız ilk arayüzde aşağıda belirlediğimiz alanlarla bir kullanıcı kaydı gerçekleştirmeyi düşünmekteyiz.  İsim-soyisim,  E-mail  Şifre  Telefon no  Bilgisayar adı port numarası

7 1)Bilgisayar çalışmıyor a-kablo bağlantıları sorunlu b-elektrik gelmiyor c-kasa çalışıyor ama monitörde görüntü yok d-kasa açılırken uyarı sesleri geliyor 2)Ağ bağlantısı yok a-Ağ kablosu takılı değil b-Ağ bağlantısı var internet yok

8 3)Yazıcıya cıktı gönderemiyorum a-Kartuş-toner uyarısı b-Bağlantı hatası 4)Projeksiyon açılmıyor a-Projeksiyon mavi ekran yansıtıyor B-Monitorde görüntü var Projeksiyonda yok

9 5)Dış donanım birimleri çalışmıyor a-Klavye b-Mouse c-Speaker d-Kulaklık 6)Yazılım hataları a-Microsoft Office b-Adobe c-Java d-İşletim sistemi e-Medya oynatıcı

10  1-Yöneticiler oluşturulacak  2-Teknisyenler oluşturulacak  3-Kullanıcılar oluşturulacak  4-Kullanıcılar kaydolduktan sonra yöneticiler kullanıcıları onaylayacak

11  5-Kullanıcı sayfalarında arıza menüleri ve menülerin içeriğinde bir textbox oluşturulacak. Açıklama yapılması için. (Yapabilirse bir de fotoğraf eklenebilecek.)  6-Kullanıcılar arızaları belirttiğinde her arızanın bir kodu olacak ve üyelerden ayrı bir veritabanınında tutulacak.

12  7-Arızaların sonlandırılıp sonlandırılmadığına ve 24 saat geçmişse eğer müdahale edilip edilmediğine dair 1 veya 0 kayıtları oluşturulacak.  8-Teknisyen sayfalarına sıra ile düşmesini sağlanacak.

13  9-Yöneticiler teknisyenleri ekleyip çıkartabilecekler.  10-müdahale edilen tüm arızalar geçmiş klasörlere düşüp eski veri tabanından silinecek.

14

15

16

17


"3. SUNU:PROJENİN GELİŞTİRİLMESİ (ANALİZ AŞAMASI)." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları