Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI. MEB Amaçları %40 %13 %6 %1 %23 TÜİK Haber Bülteni Sayı: 205, Aralık 2009 Eğitim Durumuna Göre Yoksulluk Oranları Açlık Cehalet.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI. MEB Amaçları %40 %13 %6 %1 %23 TÜİK Haber Bülteni Sayı: 205, Aralık 2009 Eğitim Durumuna Göre Yoksulluk Oranları Açlık Cehalet."— Sunum transkripti:

1 EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI

2 MEB Amaçları %40 %13 %6 %1 %23 TÜİK Haber Bülteni Sayı: 205, Aralık 2009 Eğitim Durumuna Göre Yoksulluk Oranları Açlık Cehalet

3 1953 - 2011

4

5

6

7

8

9

10

11

12 Hedeflenen Beceriler O dönem çocuklarımıza kazandırılması hedeflenen beceriler ile günümüzde kazandırılması hedeflenen beceriler arasındaki farklar nelerdir? 21.Yüzyıl Becerileri

13 Çocuklarımıza, bireysel öğrenmelerini gerçekleştirirken teknolojiden bir araç olarak nasıl yararlanabileceklerini öğretmeliyiz. Materyal Kullanıcı (Öğrenci) Kullandırıcı (Öğretmen) Teknoloji İle Rehberlik

14 Dijital Uçurum

15 1997 Okullara BT Sınıfları 2008 Okul Internet bağlantıları E-İçerik Geliştirme E-okul Her Okula Bir Bilgisayar Her Okula Bir Bilgisayar Laboratuvarı e Öğrenme Teknoloji Destekli Sınıflar 21. Yüzyıl Eğitimine Geçiş BT Yatırımı Tarih e-Öğrenme

16 İnternet Kullanıcı Sayısı 1998 2008 ÜlkeKişi (milyon)ÜlkeKişi (milyon) 1. ABD84.5871. Çin298.000 2. Japonya16.9402. ABD230.600 3. Almanya8.1003. Japonya95.978 4. İngiltere8.0004. Brezilya72.027 5. Kanada7.5005. Almanya61.973 6. Avustalya5.7716. İngiltere46.683 7. Fransa3.7007. Rusya45.250 8. Hollanda3.5008. Fransa42.315 9. Güney Kore3.1039. Güney Kore36.837 10. İsveç2.961 10. Türkiye25.405

17 Nasıl Bir Eğitim / Okul ? Sürekli Mekan ve Zaman Bağımsız Nitelikli Tüm öğrenme kanallarını destekleyen Uyarlanabilir Bireye göre özelleştirilebilir

18 1- Öncelikle inan (dır) mak, 2- Desteklemek ve yönlendirmek, 3- Teşvik etmek, 4- Dış etmenleri değerlendirmek. Neler Yapabiliriz?

19 Sonuç  Başarılı bir öğretmen, iyi bir öğrenci olmalıdır.  Başarılı bir yönetici, iyi bir öğretmen olmalıdır.  Başarılı bir yönetici, iyi bir öğrenci olmalıdır. “21. Yüzyılda okumamış (cahil) olarak okuyup yazamayanları değil; öğrenmeyen, öğrenemeyen ve yeniden öğrenmeyenleri adlandıracağız.” Alvin Toffler

20 Teşekkür Ederim…


"EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI. MEB Amaçları %40 %13 %6 %1 %23 TÜİK Haber Bülteni Sayı: 205, Aralık 2009 Eğitim Durumuna Göre Yoksulluk Oranları Açlık Cehalet." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları