Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanAhmet Aşık Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANIMI
2
MEB Amaçları %40 %13 %6 %1 %23 TÜİK Haber Bülteni Sayı: 205, Aralık 2009 Eğitim Durumuna Göre Yoksulluk Oranları Açlık Cehalet
3
1953 - 2011
12
Hedeflenen Beceriler O dönem çocuklarımıza kazandırılması hedeflenen beceriler ile günümüzde kazandırılması hedeflenen beceriler arasındaki farklar nelerdir? 21.Yüzyıl Becerileri
13
Çocuklarımıza, bireysel öğrenmelerini gerçekleştirirken teknolojiden bir araç olarak nasıl yararlanabileceklerini öğretmeliyiz. Materyal Kullanıcı (Öğrenci) Kullandırıcı (Öğretmen) Teknoloji İle Rehberlik
14
Dijital Uçurum
15
1997 Okullara BT Sınıfları 2008 Okul Internet bağlantıları E-İçerik Geliştirme E-okul Her Okula Bir Bilgisayar Her Okula Bir Bilgisayar Laboratuvarı e Öğrenme Teknoloji Destekli Sınıflar 21. Yüzyıl Eğitimine Geçiş BT Yatırımı Tarih e-Öğrenme
16
İnternet Kullanıcı Sayısı 1998 2008 ÜlkeKişi (milyon)ÜlkeKişi (milyon) 1. ABD84.5871. Çin298.000 2. Japonya16.9402. ABD230.600 3. Almanya8.1003. Japonya95.978 4. İngiltere8.0004. Brezilya72.027 5. Kanada7.5005. Almanya61.973 6. Avustalya5.7716. İngiltere46.683 7. Fransa3.7007. Rusya45.250 8. Hollanda3.5008. Fransa42.315 9. Güney Kore3.1039. Güney Kore36.837 10. İsveç2.961 10. Türkiye25.405
17
Nasıl Bir Eğitim / Okul ? Sürekli Mekan ve Zaman Bağımsız Nitelikli Tüm öğrenme kanallarını destekleyen Uyarlanabilir Bireye göre özelleştirilebilir
18
1- Öncelikle inan (dır) mak, 2- Desteklemek ve yönlendirmek, 3- Teşvik etmek, 4- Dış etmenleri değerlendirmek. Neler Yapabiliriz?
19
Sonuç Başarılı bir öğretmen, iyi bir öğrenci olmalıdır. Başarılı bir yönetici, iyi bir öğretmen olmalıdır. Başarılı bir yönetici, iyi bir öğrenci olmalıdır. “21. Yüzyılda okumamış (cahil) olarak okuyup yazamayanları değil; öğrenmeyen, öğrenemeyen ve yeniden öğrenmeyenleri adlandıracağız.” Alvin Toffler
20
Teşekkür Ederim…
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.