Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
DERSİMİZİN ADI NEDİR?
2
ÖĞRETİM TEKNİKLERİ Mİ?
3
ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ Mİ?
4
MATERYAL GELİŞTİRME Mİ?
5
BEKLENTİNİZ NEDİR?
6
BU DERSE İLİŞKİN ALGILARINIZ VE TUTUMLARINIZ ?
7
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
DERSİN ADI: ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
8
BU DERSİN AMACI NE OLACAK?
NELER KAZANACAKSINIZ?
9
DERSİN AMACI: - Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim süreçlerindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla kendi branşınızla ilgili öğretim materyallerinin geliştirilmesi ve çeşitli nitelikteki materyallerin değerlendirilmesi. - Öğretme-öğrenme süreçlerini etkili ve verimli kılmak üzere kullanılan materyallerin tasarımını yapma, uygulama ve değerlendirme.
10
YAPILACAK İŞLEMLER: I. Ara Sınav Haftası Olan 10 Kasım’a Kadar Teorik Sunumların Yapılması, I. Ara Sınav Sonrasında Öğrenci Sunumlarının Gerçekleştirilmesi
11
ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER:
Bu Ders Kapsamında II. Ara Sınav Yerine ve Öğretim Elemanının İnisiyatifinde ve Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Ders Geçme Yönetmeliğinde Belirtilen Oranda Etkileyecek 2 Uygulama (İkişer Kişilik Gruplar Halinde) Gerçekleştirecektir.
12
ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER:
Uygulama-1 Verilen 7 konu başlığı içerisinden bir tanesini seçerek uygulama, raporlaştırma ve sunma* *Tercihler çoğunlukla aynı konularda toplanmışsa ve bazı konular seçilmemişse öğretim elemanı dağıtımı yeniden yapabilecektir
13
ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER:
KONU BAŞLIĞI 1- Branşınızla ilgili herhangi bir konuda yazılı kitabın (ders kitabı, bilimsel dokümanlar, okuma kitapları ve vb. kitaplar) tasarım öğe ve ilkelerine uygunluğunun incelenmesi
14
ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER:
KONU BAŞLIĞI 2- Branşınızla ilgili herhangi bir konuda çekilmiş filmin (animasyon, çizgi film, belgesel, kısa ya da uzun metrajlı filmler vb.) tasarım öğe ve ilkelerine uygunluğunun incelenmesi
15
ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER:
KONU BAŞLIĞI 3- Branşınızla ilgili herhangi bir dersin bir konusuna özgü yazılmış programların (eğitim yazılımlarının) (vitamin, kidsplus vb. ürünler) tasarım öğe ve ilkelerine uygunluğunun incelenmesi
16
ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER:
KONU BAŞLIĞI 4- Eğitsel anlamda oluşturulmuş (branşınızla ilgili) bir web sitesinin tasarım öğe ve ilkelerine uygunluğunun incelenmesi
17
ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER:
KONU BAŞLIĞI 5- Tasarım öğe ve ilkelerine uygun amatör düzeyde bir web sitesi oluşturma
18
ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER:
KONU BAŞLIĞI 6- Herhangi bir eğitim kurumunun 10 yıllık (geçmiş 5 yıl ve gelecek 5 yıl biçiminde) teknoloji planının oluşturulması ve raporlaştırılması
19
ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER:
KONU BAŞLIĞI 7- Zihinsel ve bedensel yetersizliğe sahip öğrencilere yönelik uygulanan, branşınızla ilgili eğitim-öğretim faaliyetleri için uzmanlarla görüşme ve uygulanan bir dersi gözlemleme
20
ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER: 7 ÇALIŞMADAN HANGİSİNİ UYGULAYACAĞINIZA
KARAR VERDİNİZ Mİ? DİĞER ÇALIŞMA?
21
ÖĞRENENDEN BEKLENEN İŞLEMLER:
UYGULAMA 2- Branşınızla ilgili herhangi bir dersin öğretim programındaki kazanıma/kazanımlara uygun bir öğretim materyali hazırlayıp sunumunu yapma ve en iyi materyali seçme SON GÜN: 29 ARALIK 2012 CUMA
22
ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:
23
ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:
24
ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:
25
ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:
26
ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:
27
ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:
28
ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:
29
ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:
30
ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:
31
ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:
32
ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:
33
ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:
34
ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:
35
ÖRNEK MATERYAL FOTOĞRAFLARI:
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.