Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

JAPONYA 2008 ERKAN ÇAKIROĞLU DAİRE BAŞKANI T (ESKİ TOKYO TİCARET BAŞMÜŞAVİRİ)

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "JAPONYA 2008 ERKAN ÇAKIROĞLU DAİRE BAŞKANI T (ESKİ TOKYO TİCARET BAŞMÜŞAVİRİ)"— Sunum transkripti:

1 JAPONYA 2008 ERKAN ÇAKIROĞLU DAİRE BAŞKANI T (ESKİ TOKYO TİCARET BAŞMÜŞAVİRİ)

2

3 Nüfus: Türkiye’nin yak l aşık 2 katı Yüzölçümü: Türkiye’nin yak l aşık Yarısı GSYİH: Türkiye’nin yak l aşık 6,5 katı Kişi başına gelir: Türkiye’nin yak l aşık 3,5 katı

4 NÜFUS

5 Nüfus

6

7

8 Baby Boom

9 SOSYAL GÜVENLİK

10

11

12

13 EKONOMİ

14

15

16

17 GDP KOMPOZISYONUGDP KOMPOZISYONU

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31 Sektörel Dış Yatırımlar

32

33 AR-GEAR-GE

34 TİCARET

35 JAPONYA VE TÜRKİYENİN DÜNYA TİCARETİ İÇİNDEKİ YERİ (2007)

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45 TÜRKİYE İLE TİCARET

46

47

48

49

50 JAPONYA’DA TİCARİ TEAMÜLLER

51

52 Ticarette Sirkülasyon

53

54 MİNİ MARKETLER

55 JAPON ŞİRKET KÜLTÜRÜ :  Müşterinin Tercihi “Flexible Ürün”  Sorunların çözümünde yeni nesil anlayış ‘Görülmeyen Problemlerin Tespiti ve Çözümü’dür.  Stok Oranı hedefi sıfır’dır  Kusursuzluk Hedeftir.

56 JAPON İŞ TEAMÜLLERİ  Kişilerin konum ve ünvanları önemlidir.  Görüşmeler kartvizit değişimi ile başlar.  Karar alma süreci prizmatiktir.  Hata yapma lüksü yoktur.  Japonlar toplumsal olarak övülmekten  hoşlanır.  Müşteri olarak Japon, çok ilgi ister.  Ürün ve hizmet Japon pazarına uygun olmalıdır.  İletişim sorunu


"JAPONYA 2008 ERKAN ÇAKIROĞLU DAİRE BAŞKANI T (ESKİ TOKYO TİCARET BAŞMÜŞAVİRİ)" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları