Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanSefa Demirci Değiştirilmiş 9 yıl önce
1
JAPONYA 2008 ERKAN ÇAKIROĞLU DAİRE BAŞKANI T (ESKİ TOKYO TİCARET BAŞMÜŞAVİRİ)
3
Nüfus: Türkiye’nin yak l aşık 2 katı Yüzölçümü: Türkiye’nin yak l aşık Yarısı GSYİH: Türkiye’nin yak l aşık 6,5 katı Kişi başına gelir: Türkiye’nin yak l aşık 3,5 katı
4
NÜFUS
5
Nüfus
8
Baby Boom
9
SOSYAL GÜVENLİK
13
EKONOMİ
17
GDP KOMPOZISYONUGDP KOMPOZISYONU
31
Sektörel Dış Yatırımlar
33
AR-GEAR-GE
34
TİCARET
35
JAPONYA VE TÜRKİYENİN DÜNYA TİCARETİ İÇİNDEKİ YERİ (2007)
45
TÜRKİYE İLE TİCARET
50
JAPONYA’DA TİCARİ TEAMÜLLER
52
Ticarette Sirkülasyon
54
MİNİ MARKETLER
55
JAPON ŞİRKET KÜLTÜRÜ : Müşterinin Tercihi “Flexible Ürün” Sorunların çözümünde yeni nesil anlayış ‘Görülmeyen Problemlerin Tespiti ve Çözümü’dür. Stok Oranı hedefi sıfır’dır Kusursuzluk Hedeftir.
56
JAPON İŞ TEAMÜLLERİ Kişilerin konum ve ünvanları önemlidir. Görüşmeler kartvizit değişimi ile başlar. Karar alma süreci prizmatiktir. Hata yapma lüksü yoktur. Japonlar toplumsal olarak övülmekten hoşlanır. Müşteri olarak Japon, çok ilgi ister. Ürün ve hizmet Japon pazarına uygun olmalıdır. İletişim sorunu
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.