Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Firma Adı: Kişi Adı: İSTANBUL SANAYİ ODASI
2
Genel Tanıtım Firma Tanıtımı (Sektör, iş tanımı)
Firmanın ihracat odaklı SWOT Analizi Ürün tanıtımı Ürünün SWOT Analizi
3
Hedef Pazar Seçimi (Kriterler &Yöntem, Strateji)
Pazar Araştırması Pazar potansiyelinin değerlendirilmesi Ürün-Pazar eşleştirmesi Pazara giriş stratejisi (veri tabanları, itc trade map)
4
Segmentasyon Konumlandırma İhraç ürününün geliştirilmesi Seçilen pazarın kalite standart & sertifikasyonları
5
Fiyatlandırma Maliyetler İhracat Koşulları Rekabet Analizi
6
Firma Tanıtım & Hazırlık
Web sitesi oluşturma/yenileme Katalog/broşür Fuarlar B2b araçları
7
Müşteri Bulma & Tutundurma
Müzakere & Yazışma Uluslar arası sözleşmeler, İhracat sözleşmesi Dağıtım kanalları (aracı, acente vs.)
8
İhracat Operasyonları
Ödeme Şekilleri Teslim Şekilleri Gümrük, nakliye ve depo gibi lojistik organizasyonları
9
İhracatın Finansmanı Gerekli makine alımı, ar-ge faaliyeti, insan kaynakları yatırımları
10
Kullanılacak Devlet Yardımları
Destekler, teşvikler
11
Teşekkürler..
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.