Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları
Ömer ŞAP
2
Üç Dalga Estetik Duygusal Ahlaki SOL SAĞ Rasyonel Mantıklı Organize
3
Birinci Dalga Rasyonel
Göster ve anlat. Direkt satışa yönelik . Yeni ve Bedava kelimeleri yoğun. Direkt olarak USP’ye yöneliklerdir. Bütün markaların rasyonel özellikleri mevcut.
4
İkinci Dalga Duygusal Sonucun sonucundaki fayda
Fiziksel faydaya ek olarak duygusal tatmin Algılayış farkları dikkate alındı
5
Üçüncü Dalga Manevi ve Etik
6
Co-Operative Bank Param bana yarar sağlarken başkasına zarar vermiyor.
Neler Sağladı: Hesap kasanma oranı %30 azaldı Açılan hesapların%44 ü etik yapıdan En çok Gold Visa Reklam harcamaları artmadı gelir %47 arttı
7
Üç Dalga Manevi ve Etik Rasyonel Duygusal
8
Alanı fark etmek Gerçeği Tüketici Düşüncesi Marka Karakteri Ürün
9
Tesco Okullara Bilgisayar
% 48 Hatırlanma oranı
10
Sponsorluk nerede kalıyor ?
11
İşbirliği mi Bağımısızlık mı ?
Kuruluş Ortaklığı Doğrudan Sosyal Amaca Yönelme Karma Yöntem
12
Başkan Eşi Sendromu Herşey herkese görüşünde uzaklaşılmalı
Bağışlar marka stratejileri ve marka yapılandırmaları aynı çizgide olmalı
13
Şirketler ile ilişkili Vakıflar
14
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları
Kısa vadeli satış promosyonları amaçlanmamalıdır. Kampanyanın kendi içerisinde tanıtılması Sosyal amaca yönelik tahahüdünü marka iletişiminin bir parçası olarak görmelidir. Uzun dönemli olmalıdır. Taktik amaçlı değil stratejiktir.
15
Kaçınılması Gerekenler
Hijyen Faktörleri sağlamadan yola çıkma Samimiyetsizlik Tutarsızlık
16
Başarılı Bir Sosyal Sorumluluk Kampanyası özellikleri
Firma ve amaç arasında paylaşılan alan Basit Mekanizma ve tüketicilerin katılımı Üst düzey yöneticilerin inanç ve desteği Çalışanların katılımı Tedarikçilerin ve staratejik ortakların katılımı Reklam ve iletişim bütçesi Diğer marka reklamları arasında sinerji ve yaratıcılık Ünlülerin desteği ve PR etkinlikleri Ölçülebilir sonuçların olması
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.