Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları"— Sunum transkripti:

1 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları
Ömer ŞAP

2 Üç Dalga Estetik Duygusal Ahlaki SOL SAĞ Rasyonel Mantıklı Organize

3 Birinci Dalga Rasyonel
Göster ve anlat. Direkt satışa yönelik . Yeni ve Bedava kelimeleri yoğun. Direkt olarak USP’ye yöneliklerdir. Bütün markaların rasyonel özellikleri mevcut.

4 İkinci Dalga Duygusal Sonucun sonucundaki fayda
Fiziksel faydaya ek olarak duygusal tatmin Algılayış farkları dikkate alındı

5 Üçüncü Dalga Manevi ve Etik

6 Co-Operative Bank Param bana yarar sağlarken başkasına zarar vermiyor.
Neler Sağladı: Hesap kasanma oranı %30 azaldı Açılan hesapların%44 ü etik yapıdan En çok Gold Visa Reklam harcamaları artmadı gelir %47 arttı

7 Üç Dalga Manevi ve Etik Rasyonel Duygusal

8 Alanı fark etmek Gerçeği Tüketici Düşüncesi Marka Karakteri Ürün

9 Tesco Okullara Bilgisayar
% 48 Hatırlanma oranı

10 Sponsorluk nerede kalıyor ?

11 İşbirliği mi Bağımısızlık mı ?
Kuruluş Ortaklığı Doğrudan Sosyal Amaca Yönelme Karma Yöntem

12 Başkan Eşi Sendromu Herşey herkese görüşünde uzaklaşılmalı
Bağışlar marka stratejileri ve marka yapılandırmaları aynı çizgide olmalı

13 Şirketler ile ilişkili Vakıflar

14 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları
Kısa vadeli satış promosyonları amaçlanmamalıdır. Kampanyanın kendi içerisinde tanıtılması Sosyal amaca yönelik tahahüdünü marka iletişiminin bir parçası olarak görmelidir. Uzun dönemli olmalıdır. Taktik amaçlı değil stratejiktir.

15 Kaçınılması Gerekenler
Hijyen Faktörleri sağlamadan yola çıkma Samimiyetsizlik Tutarsızlık

16 Başarılı Bir Sosyal Sorumluluk Kampanyası özellikleri
Firma ve amaç arasında paylaşılan alan Basit Mekanizma ve tüketicilerin katılımı Üst düzey yöneticilerin inanç ve desteği Çalışanların katılımı Tedarikçilerin ve staratejik ortakların katılımı Reklam ve iletişim bütçesi Diğer marka reklamları arasında sinerji ve yaratıcılık Ünlülerin desteği ve PR etkinlikleri Ölçülebilir sonuçların olması

17


"Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları