Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

NESNE TABANLI PROGRAMLAMA VISUAL BASİC 6.0. NESNELERİN TASARIMI Uygulama Tasarım Alanı Proje Gezgini Nesne Özellikleri Araç Kutusu Forumun Ekrandaki Konumu.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "NESNE TABANLI PROGRAMLAMA VISUAL BASİC 6.0. NESNELERİN TASARIMI Uygulama Tasarım Alanı Proje Gezgini Nesne Özellikleri Araç Kutusu Forumun Ekrandaki Konumu."— Sunum transkripti:

1 NESNE TABANLI PROGRAMLAMA VISUAL BASİC 6.0

2 NESNELERİN TASARIMI Uygulama Tasarım Alanı Proje Gezgini Nesne Özellikleri Araç Kutusu Forumun Ekrandaki Konumu

3 UYGULAMA TASARIM ALANI Projede bileşenlerin gösterildiği, üzerinde değişiklik yapılabilen, yeni nesneler eklenebilen, formun altına kod yazmaya imkan sağlayan alandır.

4 PROJE GEZGİNİ Visual basicte açık olan proje ve bu projeye ait formların listelendiği çerçevedir. Bu çerçeveden projedeki bileşenlere çift tıklayarak bileşenin uygulama tasarım alanında gösterilmesini sağlar

5 NESNE ÖZELLİKLERİ Uygulama tasarım alanında gösterilmekte olan bileşenin özelliklerinin listelendiği ve üzerinde değişiklik yapılmasına imkan sağlayan çerçevedir.

6 ARAÇ KUTUSU Uygulama tasarım alanındaki forma bileşen eklenmesini sağlayan çerçevedir.

7 FORMUN EKRANDAKİ KONUMU Uygulama tasarım alanındaki formun ekranda hangi koordinatlarda gösterileceğinin görsel olarak ayarının yapıldığı çerçevedir.


"NESNE TABANLI PROGRAMLAMA VISUAL BASİC 6.0. NESNELERİN TASARIMI Uygulama Tasarım Alanı Proje Gezgini Nesne Özellikleri Araç Kutusu Forumun Ekrandaki Konumu." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları