Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
Yeni Pazarlama Teknikleri
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
2
Semih AÇIKGÖZOĞLU
3
Konular Pazarlama Kapsamındaki Değişim Değer Pazarlaması
Pazar Yönlülük Müşteri Memnuniyeti Niş Pazarlama Veri Tabanlı Pazarlama Mobil Pazarlama Pazarlamada Sanal Topluluklar Ağızdan Ağıza İletişim ve Pazarlama Amaca Yönelik Pazarlama Etkinlik Pazarlaması Sosyal Pazarlama
4
Pazarlama Kapsamındaki Değişim
Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Unsurları; Pazarlama; hedef pazardaki müşterilere değer sunacak ürünlerin geliştirilmesi ve pazara sunulmasını sağlamak amacıyla, pazardan elde edilen bilgilerin şirket içinde paylaşılması, uzun vadeli pazarlama hedeflerini sağlamak üzere müşteri ilişkilerinin yönetilmesi ve bütün bunlarla birlikte toplumsal kaynakların sürdürülebilirliği sağlanarak işletmelerin paydaşlarını dikkate alan değer temelli faaliyetler bütünüdür. Değer temelli olmak Pazar Bilgilerinin Paylaşımı Müşteri İlişkileri Yönetimi Toplumsal Kaynakların Sürdürülebilirliği Pazarlama Hedeflerinin Gözetilmesi
5
Pazarlama Karmasındaki Değişim
İlişkisel Pazarlama Satıcılar “aktif” tüketiciler “pasif” Ürün tanımının genişletilmesine olan ihtiyaç Ambalaj MİY Hizmet Pazarlamasının Yaygınlaşması Pazarlama Karması Elemanlarına Müşteri Gözüyle Bakış Customer Value (Müşteriye Sunulan Değer) Cost to the Customer (Müşterinin Katlanacağı maliyet ) Convenience (Müşterinin kolaylıkla ürüne ulaşabilmesi) Communication (Müşteriyle iletişim kurulması) Deneyim Ekonomisine Geçiş
6
Yeni Pazarlama Tanımı Çerçevesinde Pazarlama Karması Elemanları
Erdem Eser Eder Etkileşim Erişim Estetik Emek Eğlence Esneklik
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.