Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: " Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press."— Sunum transkripti:

1  Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

2 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

3 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

4 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

5 Çoklu Ortam Öğrenme Temelinde Bilişsel Kuram
Uzun Süreli Bellek Çoklu Ortam Sunumu Duyusal Bellek Çalışan Bellek Sözel Model Sözcükler Kulaklar Sözcük Seçme Sesler Sözcük Düzenleme Bütünleştirme Var olan Bilgi Görsel Model Resimler Gözler İmaj Seçme İmajlar İmaj Düzenleme Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

6 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.
Değişkenler Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

7 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.
Değişkenler Devamlılığını sağlamak: Ağaçların ve yapıların üzerine çıkmak için yukarı doğru merdiven denildiğinde; aşağı doğru basamaklar halindeki merdiven resmini hatırlaması. İşlemek: Yukarı doğru basamaklar halindeki resmi işlemesi. Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

8 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

9 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

10 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

11 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

12 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.
Temel etki olarak bilgi (Knowledge as main effect) İyi tasarlanmış Tasarım bakımından zayıf Testteki doğru oranı Ön bilgisi fazla Ön bilgisi az Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

13 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.
telafi edici olarak bilgi İyi tasarlanmış Ön bilgisi fazla Tasarım bakımından zayıf Ön bilgisi az Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

14 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.
Geliştirici olarak bilgi İyi tasarlanmış Tasarım bakımından zayıf Ön bilgisi fazla Ön bilgisi az Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

15 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.
Uzun Süreli Bellek Çalışan Bellek Sözel Model Sesler Sözcük Düzenleme Bütünleştirme Var olan Bilgi Görsel Model İmajlar İmaj Düzenleme Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

16 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

17 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

18 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

19 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.
İyi tasarlanmış Tasarım bakımından zayıf Uzaysal yeteneği yüksek Uzaysal yeteneği düşük Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

20 Uzaysal yetenek düzeyi düşük olan bireylerin hedeflenmesi
İyi tasarlanmış u.y. yüksek Tasarım bakımından zayıf u.y. düşük Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

21 Uzaysal yetenek düzeyi yüksek olan bireylerin hedeflenmesi
İyi tasarlanmış bir çoklu ortamda uzaysal yeteneği yüksek düzeyde olan bireyler avantaj sağlar. Çoklu ortam tasarımının zayıflığı hem yüksek hem de düşük düzeyli bireyleri olumsuz etkiler. İyi tasarlanmış Tasarım bakımından zayıf Testteki doğru oranı U.Y. yüksek U.Y düşük Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

22 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

23 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

24 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

25 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

26 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

27 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

28 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

29 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

30 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.

31 Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.
Teşekkürler… Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press.


" Mayer, R. E (2001). Multimedia learning. Cambridge University Press." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları