Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
YayınlayanSancak Bora Değiştirilmiş 9 yıl önce
2
MODELİN AMACI Eğitim sürecinde öğretmenlerin ve okulun rolünü daha etkin kılmak Ülke çapında müfredatın eş zamanlı uygulanmasını sağlamak Sınav kaygısını sürece yayarak azaltmak
3
MODELİN AMACI Okul dışı eğitim kurumlarına yönelik ihtiyacı azaltmak Öğretim programlarının uygulanmasını ve öğrenci kazanımlarını objektif bir şekilde izlemek ve değerlendirmek Başarı değerlendirmesini sürece yaymak Telafi imkanı sağlayarak tek sınavdan kaynaklanan olumsuzlukları azaltmak
4
MODELİN AMACI Orta ve uzun vadede öğrencinin ders dışı sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif etkinliklerini değerlendirmek Öğrencilerin okula devamsızlığını en aza indirmek
9
Sınavın yapılacağı 2 gün eğitime ara verilecek. İLK GÜN: TÜRKÇE MATEMATİK DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ
10
İKİNCİ GÜN: FEN VE TEKNOLOJİ İNKİLAP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK YABANCI DİL olması tahmin ediliyor.
11
Öğrenciler kendi okullarında sınava girecekler.Fakat öğretmenler farklı okullarla değiştirilecek.
13
DERS ADII.DÖNEM SINAV TARİHİ II.DÖNEM SINAV TARİHİ KAÇINCI YAZILI YERİNE TÜRKÇEKASIM 2013NİSAN 2014II. YAZILI MATEMATİKKASIM 2013NİSAN 2014II. YAZILI FEN VE TEKNOLOJİKASIM 2013NİSAN 2014II. YAZILI YABANCI DİLKASIM 2013NİSAN 2014II. YAZILI DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİKASIM 2013NİSAN 2014I. YAZILI T.C İNKILAP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK KASIM 2013NİSAN 2014I. YAZILI
15
ORTA ÖĞRETİME YERLEŞTİRME PUANININ HESAPLANMASI
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.